Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle menn langt hår best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 13:50   #41
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den må du utdype, tror jeg?

Oi ja, det ble kryptisk, ser jeg.

Mente bare at god respons fra menn man ikke skal ha sex med kan ha en god effekt på forholdet til mannen man faktisk har sex med. Via styrket følelse av egen sexyhet, liksom.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:50   #42
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Så basert på egne erfaringer liker nok menn best bart.

Jepp. Spesielt underlivet.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:51   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

I stand corrected. Og er ganske glad for det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:51   #44
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg gjetter vilt at Karima mener at det kan utnyttes til sin fordel om menn går rundt og gir ekstraservice og er lettpåvirkelig pga. dåreøyne og sex appeal.

:venter på fasit:

Den virkningen finnes jo unektelig, men jeg er ikke av dem som utnytter det mest bevisst, tror jeg.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:52   #45
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, min tolkning var mer intrikat: Hvis man får positiv oppmerksomhet fra andre så kommer man hjem og har en mer positiv utstrålning hjemme også, og blir mer attraktiv der også.

Jepp.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:52   #46
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I og for seg en interessant diskusjon i seg selv: Hvem er det viktigst å være pen for? Seg selv? Menn? (og i så fall: Nåværende eller potensielle seksualpartnere?), venninner?


Jeg syns det er utrolig hyggelig med litt skryt jeg altså. Uansett hvor det kommer fra. (Antar jeg. :sulteforet på skryt: )

Men ellers er det viktig for meg at jeg syns jeg er fin selv. Dernest er det viktig for meg at mannen min syns jeg er fin. Veldig viktig. Så er det viktig at ungene ikke skammer seg over meg. :har tenåring: Og til sist kommer resten hvor jeg altså blir glad for en positiv tilbakemelding, men ikke må ha det.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:54   #47
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jepp. Spesielt underlivet.

bart og bart!

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:55   #48
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Min mann synes langt hår er pent og kort hår er sexy. Kan liker kvinnenakker, tror jeg.

Jeg har klipt meg veldig, veldig kort og har fått overaskende mange komplimenter fra menn. De fleste kvinner gisper at jeg er modig, og at det aldri hadde turd det samme.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:59   #49
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.112
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Mulig "alle" menn liker langt hår best. men liker de en Pelle med langt pistrete tynt hår som gir en hestehale like tykk som en tommelfinger - og null variasjon av frisyrer? Eller liker de en Pelle med festlig kort rufsehår? Det er jo ikke slik at alle kvinner ser ut som Gwyneth eller en annen flott person bare man får langt hår lizm..
Og disse jatuillangthårmennene - tenker de på det når de svarer? Think not.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:03   #50
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Jeg har fått høre fra jeg var liten at jeg har et fantastisk hår. Også ved flere anledninger blitt spurt om å være hårmodell ( vanlig hår fotografert fra side eller bak). MEN jeg får vondt i hodet og det er ubehagelig varmt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:04   #51
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Jeg trodde de så på puppene jeg, så håret er vel egentlig helt likegyldig for dem?

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:32   #52
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I og for seg en interessant diskusjon i seg selv: Hvem er det viktigst å være pen for? Seg selv? Menn? (og i så fall: Nåværende eller potensielle seksualpartnere?), venninner?


Seg selv. Fordi jeg har finere utstråling når jeg føler meg bedre.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:33   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Jeg trodde de så på puppene jeg, så håret er vel egentlig helt likegyldig for dem?

Noen av oss må ty til andre midler (bare så synd at håret også er et raggete sorgens kapittel ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:56   #54
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Mitt inntrykk er at menn flest foretrekker langt hår.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:03   #55
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har klipt meg veldig, veldig kort og har fått overaskende mange komplimenter fra menn. De fleste kvinner gisper at jeg er modig, og at det aldri hadde turd det samme.

Jeg synes det er artig at noen synes det er modig å klippe seg. Ikke tørre? Heh, det vokser da ut igjen.

Modig, det er når man sprinter ut i trafikken for å redde et barn somholder på å bli overkjørt av bussen.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:08   #56
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Mannen min synes jeg kler kort hår best. Hva han synes om andre kvinners hårlengde har jeg aldri spurt om. Og hva andre menn generelt synes om min hårlengde eller hvorvidt kvinner burde ha langt hår kunne ikke ha brydd meg mindre.

Det bryr meg så lite at jeg har ikke giddet lese tråden før jeg svarte, så kanskje dere fjaser i vei mens jeg er så alvorlig, så alvorlig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:10   #57
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

De kan nå synes hva de vil, men det er vel ingen som har langt hår pga et mannfolk? :skingrestemme:

Tja, jeg må innrømme at jeg nok hadde hatt kortere hår om det ikke var fordi mannen liker meg ekstra godt med langt hår, og jeg liker at han liker meg ekstra godt. Når det koster så lite å glede mannen, så skal ikke jeg være vanskelig!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:16   #58
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Forresten så må da mannen min holde seg i ship shape slik jeg liker han også. Det går begge veier det der.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:23   #59
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Jeg var sammen med en dust da jeg var 17. Han gjorde det slutt da jeg klipte meg. Flaks for meg, for 1 mnd etterpå traff jeg min mann.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 16:20   #60
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Min mann liker best at jeg har kort hår. Han har tydeligvis ingen lant-hår-fetisj.
Pappan min derimot sa alltid at jenter skulle ha langt hår. Vet ikke hlet hvordan det er lenger. Jeg har hatt kort hår i femten år og min mor enda lenger.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no