Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 21:49   #21
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg krever renslighet. Urenslighet er ikke noe jeg klarer å leve med. Utover det bruker jeg helst vetoretten min på andre ting enn utseende i forhold til mannen min. Jeg forteller ikke en mann på over 40 år hvordan han skal se ut på håret, og jeg hadde blitt ganske irritert om han hadde satt krav til utseende mitt.

(Jeg synes det er helt ok med kommentarer om at man kler en ting bedre enn en annen altså, men å stille krav eller komme med forventninger, er veldig fjernt for meg.)



Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Speedo funker aldri. Uansett. Ikke på noen i hele verden.





Og lange negler er ekkelt! Både på fingre og på tær.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:51   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Noen tatoveringer er jo kjempehot! Ikke sånne som går over stokk og stein, som feks. denne.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:51   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Lår, mannen må ha lår. Ikke magre pipestilker, men gode, kraftige lår.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:53   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg digger tredagerssjegg (på mannen min). Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av utseende, men dumme menn - de kan jeg ikke utstå. Heller ikke superjåler med gelésveis og diglesmykker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:54   #25
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg er veldig svak for rocketyper med langt hår. Litt tatoveringer og piercinger går helt fint. Rent utseendemessig kan jeg også like nokså androgyne menn.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:58   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Dixie... Du hadde ikke falt for den fyren jeg så for mange år siden som hadde tatovert "Sandnes" på magen?

I min bok gir tatoveringer, piercinger, gull-lenker, bling, nettingtrøyer og bolemuskler minuspoeng.

Akkurat Sandnes-tatovering på magen høres ikke ut som noe sjekketriks nei. Men hadde han vært sexy nok ...
Piercinger liker jeg ikke, noe (sorry om noen her føler seg truffet) piercing i øyenbrynet er faktisk noe av det grelleste jeg ser, både på menn og kvinner. I haka og, forsåvidt. Men hver sin smak.
Boletyper som går med armene ut fra kroppen er ikke noe for meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:01   #27
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg er veldig svak for rocketyper med langt hår. Litt tatoveringer og piercinger går helt fint. Rent utseendemessig kan jeg også like nokså androgyne menn.

Bokormen og jeg.

Selv synes jeg Mannen har Det Perfekte Utseendet etter min smak: Han er en rocketype med langt hår, fine muskler uten å være diger (sterk og slank heller enn bodybuilder) og har gått i skinnyjeans og band-tees siden en eller annen gang på åttitallet.

Jeg persnlig kan styre meg for glattbarberte prettyboys, og Hankø-stilen slår ikke an hos meg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:01   #28
Wilma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Innlegg: 41
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Kom forresten på noe mere... tenner som mangler er skikkelig turn off på en ellers kjekk mann. Liker ikke jenteting på menn, sånn som øreringer, sminke mm.
Synes f.eks Petter Pilgård er en skikkelig pinglete jentegutt. Synes Johnny Depp også er vel feminin. Liker mere menn som... tja, Jonas Gahr Støre, Barrack Obama... ordentlige mannfolk ;-)

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:02   #29
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg misliker urenslighet, men jeg misliker også ekstrem forfengelighet. Jan Thomas er ikke min mann for å si det sånn. Han er kanskje ikke mann for noen kvinne når jeg tenker meg om, men dere skjønner hva jeg mener.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:06   #30
Wilma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Innlegg: 41
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg misliker urenslighet, men jeg misliker også ekstrem forfengelighet. Jan Thomas er ikke min mann for å si det sånn. Han er kanskje ikke mann for noen kvinne når jeg tenker meg om, men dere skjønner hva jeg mener.

Han er veldig forfengelig. Og så har han formet sin kjære Kristoffer i sitt bilde, trent han, klipt han, kledd på han... så nå ser han ut som en yngre og kjekkere Jan Thomas bare med blondt hår

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:06   #31
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Wilma, her.

Kom forresten på noe mere... tenner som mangler er skikkelig turn off på en ellers kjekk mann. Liker ikke jenteting på menn, sånn som øreringer, sminke mm.
Synes f.eks Petter Pilgård er en skikkelig pinglete jentegutt. Synes Johnny Depp også er vel feminin. Liker mere menn som... tja, Jonas Gahr Støre, Barrack Obama... ordentlige mannfolk ;-)

Åh, come on:



Han her har både tattiser, bling, øreringer og sminke. Kom ikke og fortell meg at han ikke er noe av det nydeligste i verden ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:08   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg synes enkelte menn kler sminke utrolig godt. Menn har da sminket seg i flere tusen år, hvorfor skal sminke være forbeholdt kvinner?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:08   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Vi tåler mer av Dave.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:10   #34
Wilma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Innlegg: 41
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Åh, come on:



Han her har både tattiser, bling, øreringer og sminke. Kom ikke og fortell meg at han ikke er noe av det nydeligste i verden ...

Han ser mere ut som en forvokst baby eller hundevalp, søt, joda, men ikke en jeg ville hatt hete fantasier om, nei... definitivt ikke!

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:11   #35
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg synes enkelte menn kler sminke utrolig godt. Menn har da sminket seg i flere tusen år, hvorfor skal sminke være forbeholdt kvinner?


De trenger ikke se ut som Brett Michaels gjorde på 80-tallet, selv om jeg personlig hadde sansen for det også.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:12   #36
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Wilma, her.

Han ser mere ut som en forvokst baby eller hundevalp, søt, joda, men ikke en jeg ville hatt hete fantasier om, nei... definitivt ikke!

Du er ikke god.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:13   #37
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg klarer ikke å ta menn med bart seriøst.
Ikke liker jeg tynne menn heller. Må være litt muskler og litt fett på kroppen.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:14   #38
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Vi deler IKKE smak Unicorn.

Det er visst ikke så mange her inne som gjør det når det gjelder meg, etter hva jeg har fått inntrykk av i diverse hunke-tråder.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:15   #39
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Dave er sexy!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:17   #40
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Vi deler IKKE smak Unicorn.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no