Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 22:20   #41
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Dave er sexy!

Jah.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:24   #42
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Dislikes:
Menn med smykker (giftering unntatt)
Veldig kraftig hårvekst, type på rygg etc.
Menn som bruker lengre tid enn meg på badet (dvs. jålete menn) Den balansegangen er vanskelig, altså, for de skal være velstelte og rene og fine, men ikke for mye...
For mye aftershave

Likes:
Velstelte menn som har god selvtillit (igjen: akkurat passe mye, for det kan tippe over også)
:hard to please:
Jeg er også enormt svak for mannen min når han leker med barna våre...
Også liker jeg godt menn som er høye.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 05-07-11 kl 22:29.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:31   #43
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Hårlengde er ikke viktig, men min mann har langt. Jeg legger merke til hender og rumpe først. Skikkelige arbeidshender og armer er turn on. Og skjegg. Gjerne tredagers. Men renslighet er viktig. Sminke er ikke turn off, men bare ikke noe jeg er vant med. Vet derfor ikke om jeg hadde avskrevet en mann pga det. Tatoveringer liker vi begge to, så der er vi enige. I klesveien liker jeg laidback t-skjorte og dongeri.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:46   #44
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Dave er ikke en mann for meg heller. Jeg likte lista til Tiddelibom.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:54   #45
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Renslighet er jo en selvfølge, men for meg er menn med jålete frisyrer, utstudert antrekk og pyntemuskler skikkelig turn-off. Jeg kan se at det kan være stilig og estetisk, men jeg har bare ikke det spor lyst til å ha sex med en slik mann. Det blir for pinglete og selvsentrert for meg.
Drømmemannen er perfekt med tredagers skjegg, jeans og t-skjorte, ev. med dressjakke over, han bruker deilig lite tid på badet, kun parfymefri deo, ingen parfyme, sminke eller smykker, bare masse ren og supersmart mann med hjerne, høyde, skuldre, rumpe og deilige trygge hender.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:55   #46
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Elsker:

  • Tredagersskjegg
  • Tattiser
  • Muskler som kommer fra arbeid, ikke pumping av jern
  • Hår på brystet (ikke for mye)
  • Kort hår, langt hår, bustet hår, null hår
  • Stram og liten rumpe
  • God mage å kose med
Liker ikke:
  • Overtrente muskelmenn (ÆSJ)
  • Sleikete pappaguttfrisyrer med hårbånd (SPY)
  • Helsetrøyer

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:17   #47
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:39   #48
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Lange negler...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:01   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Det eneste jeg krever av mannen min er at han tar av seg sokkene når han kler på seg shorts. Ellers hadde han hatt svarte strømper til midt på leggen hele sommeren.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:03   #50
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg elsker menn i alle størrelser og fasonger, med all mulig hårvekst bortsett fra den som kommer fra INNI ørene og nesa. Og så må han helst ha litt måne. Eller mye måne. Eller høyt hårfeste. Bare det er lite hår på hodet, så er det elskelig!

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:09   #51
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg synes Enhjørningen ser ut til å ha særs god mannesmak.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:13   #52
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg mener.... Tidenes sjarmtroll, Dave Grohl, har både sjegg og tattoveringer. Og er absolutt fantastisk herlig:

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:21   #53
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Turn off: veldig hårete menn, særlig rygg og nakke, over-styla og superglætte menn, små menn, bleikfeite (beklager særs lite pk formulering).

Enhkørningen kan også få beholde mennene sine for min del

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:28   #54
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Noen tatoveringer er jo kjempehot! Ikke sånne som går over stokk og stein, som feks. denne.

Jeg synes han der er kul!

Og jeg deler smaken din, Enhjørning. *sikle*

Sånn ellers bryr jeg meg ikke nevneverdig. Det er fint om han ikke har pupper. Ellers går det mest på det som er på innsiden for min del - at han er oppegående i hodet og i stand til å takle den utfordringen som jeg er. Da spiller det liksom ikke så stor rolle om mannen har rødt eller svart hår, tattis eller ring i øret. Giftering er et big no-no, da. Jeg går etter litt andre kriterier nå enn da jeg var 16 (da jeg møtte eksen). Overfladisk fokus på utseendet har jeg lagt bak meg da jeg søker helt andre egenskaper i en mann nå (men jeg kjenner meg selv godt nok til at jeg kommer til å møte meg selv i døra på et eller annet tidspunkt her).

Det er aldri feil at en mann er pen, for all del - og da liker jeg best de "grove" og rocka typene foran de som er typisk pene.

Eksen min var/er skranten og har nå langt (glissent) hår og skjegg som kan flettes. Jaja, ikke min kopp te (han er mye penere med crew cut, men skal nå på død og liv leve ut sine nyvunne ungkarsdager).

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:32   #55
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg liker at han tiltaler meg. Noen tiltaler meg når de er sånn halvveis møkketerocknrollere som Dave2 oppi her, andre blir dødsekle om de er eksakt likt stæsjet.

Jeg tror jeg må si meg mest enig med Esme, egentlig jeg. :safer:

  Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:37   #56
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg liker ikke dårlig lukt, det være seg røyk, snus, hygiene, dårlig ånde. Hadde mannen min røyket da jeg traff ham, hadde jeg ikke vurdert ham som partner, faktisk. Røyking er virkelig, virkelig den største turn-of'en jeg kan tenke meg. Og møkkete mekanikerhender
Fellestrekk med menn jeg synes er kjekke å se på, er at de alle har hår på hodet, jeg er ikke spesielt begeistret for blanke isser og høye viker :grunn:

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 00:50   #57
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Åh, skitne mekanikerhender!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 01:00   #58
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Wilma, her.

Han ser mere ut som en forvokst baby eller hundevalp, søt, joda, men ikke en jeg ville hatt hete fantasier om, nei... definitivt ikke!

Fin å ha liggende til pynt når syklubben ankommer, men så kan han gå hjem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 01:22   #59
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg liker humor og intelligens aller best. Om ikke dette er på plass, kan det være det samme med hele mannen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 02:08   #60
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg liker (veltrimmede) tredagersstubber og rufsete, tykk manke. Gjerne skinnskjegg om de dropper helansiktsvarianten. Jeg foretrekker mandig behåring av kropp og synes det er noe freaky når menn er glætte. Jeg liker mørke menn og de må gjerne høye, iallefall høyere enn meg (jeg er kort).

Jeg liker ikke smykker og annet juggel ( tommelring :YAIKS: ). Piercinger er helt forferdelig lite pent. Tattiser kan til nød være pent på ytterst få eksemplarer (f.eks. Johnny Depp ), som regel synes jeg ikke det er særlig pent.
Bart, smultring, goatie osv. utgår. Tykke, muskuløse lår og sprettrumpe på menn synes jeg heller ikke er særlig attraktivt. Ei heller store, veldig definerte, muskler.

Jeg forteller ikke Rochermannen hvordan han skal se ut, men vi deler smak på essensielle områder

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no