Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 20:38   #81
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg har ikke noen fasit egentlig. I helgen falt jeg nesten pladask for en fyr, som var så langt fra det jeg normalt liker at det nesten var litt skremmende. Det hadde noe med utstrålingen hans som bare var helt fantastisk.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:39   #82
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Jeg liker menn som er menn! De med glimt i øyet og sjarmerende smil. Rene og velstelte ja, men kan godt være rufsete og raggete som en stil.
Ikke jålefiser med lange negler (lange negler må jo være tidenes turn off)(og nå kommer sikkert forumets hankjønn til å sjekke neglene sine ).
Ooo, det finnes virkelig mange flotte eksemplarer av arten ja.

Og så må jeg innrømme at jeg har et svin på skogen, eller, unntaket som bekrefter regelen. Depp har alltid spilt på en tråd jeg ikke ante jeg hadde.
Han tar det vel igjen med glimtet.

Til syvende og sist er det personligheten som er viktigst. En man som er sterk og trygg på seg selv, og allikevel myk, følsom, oppmerksom, kjærlig og god, vinner big time! *klisje*

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:41   #83
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Polarjenta sa det, utstråling! Vanskelig å definere men alfa omega.

*spamer*

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:17   #84
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Det er jo uansett stor forskjell på hvem man velger som livspartner, og hvem man synes passer som dekor i verden forøvrig Jeg gir vel blanke i personligheta, utstrålingen, intelligensen og humoren til fremmede mennesker man synes pynter sine omgivelser, som for eksempel kjekkaser som Bradley Cooper og Matt Damon Min mann topper uansett alle glansbildene som vandrer rundt fordi han har det som tiltrekker meg. Det er hele den skreddersydde pakken, humoren, intelligensen, eksteriøret, varmen, omsorgen... alt det som gjør han til mannen min, et ekte menneske og ikke en todimensjonal skikkelse man aldri har vekslet ord med, eller en tilfeldig fremmed man hviler blikket på et øyeblikk.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:19   #85
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

jeg tror dog at ulitmate turn-off er merkelige holdninger og frp-medlemskap

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:25   #86
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Fniser av ren og velstelt og god hygiene. Lurer på om det er det første menn svarer om de får samme spørsmålet om kvinner.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:32   #87
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

jeg tror dog at ulitmate turn-off er merkelige holdninger og frp-medlemskap

Ja, dette er jeg enig i. Hadde vi stått helt motsatt i grunnleggende verdispørsmål, hadde det aldri gått.
Det er jo ikke en utseende-greie, men viktig, absolutt.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:40   #88
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

jeg tror dog at ulitmate turn-off er merkelige holdninger og frp-medlemskap

Oh jess! Definitivt.

Ellers så hadde jeg tidligere dette med høyde på toppen når det kommer til kriterier. Helt til jeg møtte mannen Han er altså bare en centimeter eller noe høyere enn meg. Når det gjelder menn jeg synes er kjekke på bilder, film og sånn så rager Johnny Depp ekstremt høyt. Robbie Williams på en bra dag var også en høydare. I levende live så er jo glimt i øyet og utstråling det som teller aller mest.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 22:30   #89
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det er jo uansett stor forskjell på hvem man velger som livspartner, og hvem man synes passer som dekor i verden forøvrig Jeg gir vel blanke i personligheta, utstrålingen, intelligensen og humoren til fremmede mennesker man synes pynter sine omgivelser, som for eksempel kjekkaser som Bradley Cooper og Matt Damon Min mann topper uansett alle glansbildene som vandrer rundt fordi han har det som tiltrekker meg. Det er hele den skreddersydde pakken, humoren, intelligensen, eksteriøret, varmen, omsorgen... alt det som gjør han til mannen min, et ekte menneske og ikke en todimensjonal skikkelse man aldri har vekslet ord med, eller en tilfeldig fremmed man hviler blikket på et øyeblikk.

Det er sant, men som sagt så har jeg akkurat opplevd å kanskje falle for en som jeg aldri i livet ville sett en halv gang på sånn i utgangspunktet, ikke fordi han er stygg eller noe sånt, han var bare ikke min type trodde jeg. Og i tillegg så tror jeg rett og slett ikke det finnes noen likhetstegn på hvilke menn som jeg syns er kjekke.
Jeg tenker også at om det er utseende som teller, og jeg bare skal se så spiller egentlig ikke renslighet noe særlig rolle Men om jeg skal kysse og har litt mer nærkontakt så spiller det stor rolle.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 22:38   #90
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

jeg tror dog at ulitmate turn-off er merkelige holdninger og frp-medlemskap

I utgangspunktet enig, men en gang opplevde jeg faktisk den ultimate tiltrekning til en fyr som sto for absolutt alt som jeg hater. Han representerte absolutt alt i verden som byr meg i mot, men det var en gjensidig tiltrekning og råskap mellom oss som jeg den dag i dag ikke kan forklare. Eller forstå. Han følte akkurat det samme med meg. Vi kunne _aldri_ hatt noe liv sammen, men den lidenskapen.... Oh my god....

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no