Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bellapierre Costemtics, mineral makeup

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-11, 13:28   #1
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Bellapierre Costemtics, mineral makeup

Under ganske spesielle omstendingheter ble jeg overalt til å prøve bellapierre mineral make-up i et varehus i London i sommer. (Det var 22 juli og jeg gikk rundt og ventet på å høre fra en venn som var på jobb i rejeringskvartalet). Disse slagsfolkene fra bellapierre cosmetics var svært dyktige De satte meg i en stol og gjorde ting med ansiktet mitt som jeg bare ikke trodde var mulig, og det var med slike helt enkle ting og det tok nesten ikke noe tid

Selv om jeg har et innebygd "nesten-hat" for den type mennesker som prøver å pushe slike ting på meg må jeg si disse folkene var litt annerledes. De hadde ikke hvite frakker og de var veldig ærlige. De har helt rett når de sier at jeg kan og burde ta litt mer vare på huden min og hvis jeg gidder så er det ganske lite som skal til for at jeg kan se en god del freshere ut i ansiktet. Jeg er bare lat og gidder ikke bruke så mye tid på sminke i hverdagen, men "mye tid" trenger jo ikke være mange minuttene om man bare har de rette produktene ble jeg fortalt

Så jeg endte jo opp med bellapierre mineral make-up og kremer til flere tusen spenn. Jeg fikk streng beskjed om å ta mye bedre vare på huden min og kaste alt jeg hadde av "forgiftet" Mac make-up. Bellapierre er visstnok et av ytterst få make-up merker som er helt frie for toxins og det "alle" stjerner bruker, inkluder Madonna

Og jeg må jo si etter noen ukers bruk at jeg er helt overveldet over disse hvor bra disse kremene og mineral make-upen faktisk er. Jeg får kommentarer og folk sier at det må være at jeg har hatt ferie og mer søvn som gjør at jeg ikke ser så "sliten ut" men mer opplagt. Men det er jo bare tull, det er denne sminken som dekker posene jeg har under øynene og kremen som gir en glød i ansiktet mitt Under make-upen er jeg akkurat den samme, men det helt spesielle er at make-upen ser helt naturlig ut, ser overhode ikke ut som jeg har på meg hverken krem eller foundation (blir ikke kakete som med id)

Så før jeg fortsetter i det uendlige, så er altså kortversjonen at jeg aldri før har opplevd et merke som ser ut til å være så gjennomført bra både med kremer, foundation, sminke og alt. Det er helt fabelaktig og noe helt annet en ID bare minerals (som disse bellapierre folkene selvfølgelig dømte nord og ned )

Dette merke er ikke i salg i Norge men har blitt ganske stort i UK (det er amerikansk tror jeg).
http://www.bellapierre.co.uk/shop/index.php

Men det jeg mente med innlegget mitt var jo å spørre om det er noen andre her på FP som bruker Bellapierre eller har hørt om det tidligere?

Jeg har jo brukt mac i alle år så det føles nesten vemodig å ta farvel men går fint når jeg er så fornøyd med bellapierre. Regner med det blir vanskligere og dyrere å få tak før det forhåpentligvis kommer i salg her også.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 11-08-11 kl 13:35.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:34   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bellapierre Costemtics, mineral makeup

Ikke prøvd, men det høres jo interessant ut. Hvilke produkter endte du opp med?

(også måtte jeg fnise av den fantastisk passende skrivefeilen din hvor du betegner dem som "slagsfolk". Å møte sminkepushere kan av og til fortone seg slik, man blir omtrent slått ned)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:38   #3
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bellapierre Costemtics, mineral makeup

Plenty av slagfolk i hvite frakker på Selfridges, disse folka var virkelig helt annerledes!

Jeg endte opp med mineral foudation, mineral blush, 3 x børster og 3 x eyepowder. Facial moisturiser, Exfoliating Peel (HELT fantastisk) og Repair Serum.
Etter at jeg fikk litt poser under øynene så har jeg litt gitt opp ansiktet for jeg har aldri følt at jeg har funnet en make-up som har kunnet dekket dette område uten at det er veldig påfallende at jeg gjør det (som med Id føler jeg). Men disse folkene sa jo at dette ikke var poser pga "alder" men rett og slett bare mangel på søvn og ikke noe problem å fikse, og det gjorde de så utrolig lett og det ser så naturlig ut. De viste hele tiden med et lite tynt papir at sminken går helt i ett med huden og du ser ingenting på papiret rett etter at du har hatt det på (når du stryker et papir over kinnet). Og selvfølgelig, som de gjentok hele tiden, "you need to look after yourself and only use make-up and creams free of poision". Jeg får jo bare gå ut fra at det stemmer da ....

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 11-08-11 kl 14:01.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 13:43   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bellapierre Costemtics, mineral makeup

Jeg har ikke hørt om det, men blir litt nyskjerrig.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 15:41   #5
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bellapierre Costemtics, mineral makeup

Fant ut av Youtube at det er et ganske nytt merke, vel og merke introdusert og brukt på London Fashion Week og gitt cred for å være helt naturlig så det må være skikkelig bra altså

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no