Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instagram

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-19, 16:13   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

tenkt deg at du har en kosestund med mamma hvor dere lager pepperkaker til jul. Og så viser det seg etterpå at bildene skulle brukes til reklame for et lydbokfirma.

tenk deg at moren din går ut i mediene og forteller at du er plaget med at folk du ikke kjenner roper navnet ditt når du er ute. Moren din går ut i avisen og forteller at hun vurderer privatskole for å unngå oppmerksomhet. Men fortsetter å skrive om deg og publisere bilder av deg som før.

Tenk deg at lekene i hagen din og møblene på soverommet ditt er sponset - og rikelig med bilder av det ligger ute på nettet. Tenk deg at du blir filmet - og spør mammaen din: "hvorfor filmer du? Skal du sende det til mormor?" Og så legges filmen ut på IG-stories på en konto med flere hundre tusen følgere.

Det er jo Trumann-show i RL.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 16:14   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Og tenk deg at du tar opp dette i mediedebatten - og derfor blir beskyldt for å være misunnelig og et nettroll.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 16:20   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

I tillegg. I dette tilfellet. Mamma og pappa møttes på Paradise hotel og begge laget mye «støy» der. Ikke bare kan du Google dette når du blir tenåring, men fordi du selv blir bloggkjendis så vi dette kanskje slå hardere tilbake på deg når du vokser opp?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 16:59   #24
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Tenk når disse barna blir gamle nok og oppdager at mamma har lagt ut hele livet på nett! Tenk om deres opplevelse av barndommen ikke stemmer med den idyllen de ser på nett?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 18:58   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Tenk når disse barna blir gamle nok og oppdager at mamma har lagt ut hele livet på nett! Tenk om deres opplevelse av barndommen ikke stemmer med den idyllen de ser på nett?


Eller at personligheten deres og klesstilen de ønsker å ha ikke stemmer overens med det imaget mamma ønsker å ha på bloggen. Hva om man vil være cosplayer med knallfarget hår heller enn cheerleader som bruker klær i duse farger og har langt hår med myke krøller og extensions slik mamma helst vil.

Hva om man er 5 år og ønsker noen figurer fra barne-TV på bursdagstallerkenene, men mamma har allerede solgt bursdagen til en festarrangører som ønsker å vise frem produktet sitt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 22:31   #26
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Huff!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 23:33   #27
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Huff. Aner ikke hvem hun er, men det er trist å se bildene. Ingen unger i strømpebukse og flekkete genser, men stikk motsatt. Begge ungene er kledd helst likt eller i alle fall fargekoordinert. Og gjerne likt med mor. Det ser ut som at de bor på en scene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 23:38   #28
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Tenk deg at du blir filmet - og spør mammaen din: "hvorfor filmer du? Skal du sende det til mormor?" Og så legges filmen ut på IG-stories på en konto med flere hundre tusen følgere.

Det er jo Trumann-show i RL.

Ja den så jeg også, Pøblis. Den var jo helt fæl
Også SKJØNNER jeg ikke den der ryggmargsrefleksen med at "du er jo bare misunnelig som reagerer". Nei! Jeg er ikke misunnelig, jeg synes dette er galskap.

Hvor kommer det fra? Er det projisering, og at disse tilhengerne som skriker seg opp over sånt egentlig er misunnelige selv?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 08:27   #29
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

De har jo massevis av tilhengere som sikkert ønsker seg slike "pene barn og vakre hjem".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 08:42   #30
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Ja, den der de var på cruise og hun skulle «sende filmen til mormor» er et eksempel som gjør meg bare helt kvalm og er i mot all fornuft her i verden.

Og frue nr.2 (mannen) i kommentarfeltene. Overalt! De må bruke vanvittig med tid på alt dette. Samme regla oppatt og oppatt.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 08:46   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.945
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Hun har jo veldig flotte unger som tar seg godt ut på bilder og hun er flink til å kle dem stilig. Jeg skjønner godt at hun vil vise det frem. Jeg legger jo ut bilder på facebook av mine egne unger også.

MEN;
hos meg har det foregått en modningsprosess. Jeg var mer ukritisk til hva jeg delte av bilder av ungene mine før. Facebook og sosiale medier var helt nytt, og jeg måtte kalibrere meg litt. I mellomtiden har også ungene blitt store, og de kan ta et mer aktivt valg av om de vil få bildene sine lagt ut. Knerten sier ofte nei, og det respekterer jeg. Når ungene er mindre må vi voksne klare å se hva som er greit.

Og så tenker jeg også at det er forskjell på å dele et godt øyeblikksbilde og å gjøre en større prosess med klesskifter og posering.


Så et sted der går grensen, og jeg synes denne dama er langt over. Men det er ikke så enkelt å definere akkurat hvor den går.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 08:57   #32
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Tjorven, en forskjell er at du og jeg har ikke inntekter av å legge ut bilder av barna våre på nett. Vi tenker ikke produktplassering osv når vi knipser våre øyeblikksbilder.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 09:00   #33
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Jeg reagerer spesielt på denne kommentaren:

Sitat:

Melanie Magin ved NTNU påstår at barna kan bli ertet når de en gang begynner på skolen på grunn av bildene jeg har delt. Men når den tid kommer, håper jeg at jeg og barnas far sammen har lært dem å være sterke, stå opp for seg selv og sette pris på at det finnes bilder og en «dagbok» de kan lese og se tilbake på. Jeg tror og håper de vil være stolte av det.

Utrolig bra at hun/de fokuserer på å gjøre de sterke. Men i hvor stor grad har hun faktisk kontroll på hva de vil bli utsatt for når de blir større og hvordan barna faktisk vil reagere dersom de blir ertet?

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 09:01   #34
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


MEN;
hos meg har det foregått en modningsprosess. Jeg var mer ukritisk til hva jeg delte av bilder av ungene mine før. Facebook og sosiale medier var helt nytt, og jeg måtte kalibrere meg litt. I mellomtiden har også ungene blitt store, og de kan ta et mer aktivt valg av om de vil få bildene sine lagt ut. Knerten sier ofte nei, og det respekterer jeg. Når ungene er mindre må vi voksne klare å se hva som er greit.

Og så tenker jeg også at det er forskjell på å dele et godt øyeblikksbilde og å gjøre en større prosess med klesskifter og posering.


Så et sted der går grensen, og jeg synes denne dama er langt over. Men det er ikke så enkelt å definere akkurat hvor den går.

Ikke sant? Mange i vår generasjon har gått fra nokså ukritisk deling på sosiale medier, til å bli mer forsiktige. En annen forskjell er at disse bloggerne/influenserne strengt tatt ikke er privatpersoner, men ofte store bedrifter. Derfor tenker jeg det er himmelvid forskjell når jeg legger ut et bilde av mitt barn, kontra en blogger med flere hundretusen følgere.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 09:28   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.518
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hun har jo veldig flotte unger som tar seg godt ut på bilder

Hvem som helst tar seg godt ut på bilder med masse retusjering, og disse bildene bearbeides helt vanvittig mye.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 12:23   #36
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Tjorven, en forskjell er at du og jeg har ikke inntekter av å legge ut bilder av barna våre på nett. Vi tenker ikke produktplassering osv når vi knipser våre øyeblikksbilder.

Enig! Alt er reklame - de kan knapt ta et bilde uten at de må merke det med reklame.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 12:49   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.945
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Jeg sier jo ikke at hun har rett i det hun gjør. Tvert imot. Men selv synes hun tydeligvis det ikke er så stor forskjell på dette og vår andres deling av bilder i sosiale medier.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 15:09   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Elsker argumentet "det er jo ungene folk vil se på IG-kontoen min, så da er det jo dem jeg må ta bilde av - ellers ville jo ikke folk vært interessert!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 16:06   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Siste nå er at det har vært en relativt massiv reaksjon på en kjent blogger som har startet et samarbeid med en kjent interiørkjede. Folk har reagert og skrevet at de ikke ønsker å handle hos denne interiørkjeden fordi de bruker en blogger som eksponerer barna sine på sine veldig store SoMe-kontoer. Bloggeren svarte med å oppsøke IG-kontoen til en av de som skrev de ville la være å handle hos kjeden, så at vedkommende hadde bilder av barna sine, og hevdet - i kommentarfeltet til bedriften hun har et kommersielt samarbeid med - at denne andre brukeren (med færre enn 100 følgere på son IG-konto) var minst like ille som bloggeren til å eksponere barna sine.

Fansen til denne bloggeren har også skrevet til markedssjefen og opplyst om at det er misunnelige sabotører som skriver at de ikke vil bruke pengene sine hos denne interiørkjeden når de samarbeider med denne For noen ganske kontroversielle) bloggeren.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-19, 17:01   #40
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En helsesøster skal ikke bestemme om jeg skal dele bilder av barna mine på Instag

Hjelpes!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no