Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trenings-/turbuksehjelp

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-09, 23:00   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Trenings-/turbuksehjelp

Jeg trenger hjelp til å finne en god bukse til treningsturer. Det er snakk om gåturer i skogen for det meste. Ikke for vid i beina, gjerne pustende stoff.

Kommer ikke på noen flere krav nå

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 23:10   #2
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenings-/turbukse hjelp

Får følge med om du får noen gode tips jeg kan rappe. Det er nemlig bare mangel på egnet bukse som gjør at jeg ikke har gått tur på leeeeeenge.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:34   #3
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Sv: Trenings-/turbuksehjelp

Den svarte turbuksen til bergans. Den er helt fantastisk. God passform, vanntett , vindtett og pustenede. Men den koster jo litt da. Tror du må ut med 1500 kr ca. Men absolutt verdt det om du går mye tur.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:38   #4
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Sv: Trenings-/turbuksehjelp

Denne:

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 14:00   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenings-/turbuksehjelp

Jeg er veldig fornøyd med min fra Haglöfs. God passform, stretch og ekstra stoff på framsiden (tåler lett regn). Veldig lett og ikke for varm. Tror den kostet 800.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no