Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

ESC Malmø 2013

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-13, 13:06   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

gjengen fra p3morgen skal kommentere på nrk3 - det er nok noe jeg vil foretrekke. Skal iallefall se tirsdag og torsdag, ment viler på at mannen er heeelt med på ideen på lørdag. Vi er dog på hytta med kun grunnpakken til riksTV, så kanskje han er nødt :evil:

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 15:57   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

, Che! Du og grunnpakka som konspirerer - da blir det nok finale, ja.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 21:54   #23
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Jeg digger MGP (det kan hete Eurovision Song Contest så mye det vil, for meg vil det ALLTID være MGP )! Det er tradisjon for å ha MGP-fest i vennegjengen, så det blir det i år også, med både meg og en til som alkoholfri deltaker i år. Jeg er av de som liker årets norske bidrag.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 22:13   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Hvor mange sanger er det i finalen? Vi har poenggiving blant venner som samles. Og så må jeg ordne noen passende premier.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 22:26   #25
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Aner ikke?

Vi skal ha nabofest på kvelden 17.mai, men jeg ser jo nå at vi burde hatt det den 18!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 22:56   #26
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Det er 26 sanger i finalen. 10 fra hver semifinale, vertslandet samt de 5 faste innslagene.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 22:58   #27
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor mange sanger er det i finalen? Vi har poenggiving blant venner som samles. Og så må jeg ordne noen passende premier.

Deltakerlandene må kvalifisere seg gjennom to semifinaler den 14. og 16. mai, der de ti beste fra hver semifinale går videre til finalen den 18. mai. Seks land er direktekvalifisert til finalen. Dette er Spania, Storbritannia, Frankrike, Italia, Tyskland og vertslandet Sverige.

Så dvs 26 stk i finalen.
http://nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.9259313

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 22:58   #28
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Der var jeg too late.. hehe

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 23:00   #29
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Gleder meg og har trua på Norge!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 23:30   #30
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Husker dere Valentina Monetta fra i fjor? Hun som sang om Facebook? Ja? Hun var da 36 år, og serverte denne videoen:


(Kilde: youtube.com)


Hun har vokst opp fra tenåringsjente til trollkjerring på bare et år, sjekk prøvene fra låten hun serverer oss i år


(Kilde: youtube.com)

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 23:35   #31
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Gleder meg!!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 23:39   #32
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Åneeei! Jeg gikk glipp av adresse Malmø (eller hva det heter) i dag!!!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 23:42   #33
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Åneeei! Jeg gikk glipp av adresse Malmø (eller hva det heter) i dag!!!

Det er tilgjengelig på NRK.no, fortvil ikke

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 13-05-13, 23:44   #34
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Hyyl, jeg har nettopp sagt ja til hyttetur til helga. Går finalen på radio min tro?

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 01:08   #35
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Skal Norge være med i delfinaler og sånt, eller går de direkte til finalen på lørdag? Har ikke skjønt meg på dette, jeg, men se på skal jeg nok.
Til og med HrLarsen syns Norges bidrag er kult!

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 01:08   #36
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Så det nå.
Syns ikke Sverige var så bra...

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 01:09   #37
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av FruLarsen, her.

Skal Norge være med i delfinaler og sånt, eller går de direkte til finalen på lørdag? Har ikke skjønt meg på dette, jeg, men se på skal jeg nok.
Til og med HrLarsen syns Norges bidrag er kult!

Semi på torsdag.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 06:53   #38
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Så det nå.
Syns ikke Sverige var så bra...

Nei, er ikke stor fan av Sverige jeg heller, og svenskene selv er dritsure for at folkestemmene ble overkjørt av de internasjonale fagjurystemmene under melodifestivalen, det svenske folket ville nemlig ha Yohio og hans Heartbreak Hotel. Derfor synes jeg litt synd i Robin som har måtte tåle mye stygg hets fra sine egne, så jeg håper Sverige gjør det bra.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 08:06   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Alle fire her sitter klare som egg på lørdagskvelden. Vi elsker ESC alle mann.
Men vi ser aldri noe annet enn kun hovedfinalen. Jeg synes det er noe TULL med alle disse delfinalene og nekter å se noe som helst før finalen. :gammeldags:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 08:24   #40
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Alle fire her sitter klare som egg på lørdagskvelden. Vi elsker ESC alle mann.
Men vi ser aldri noe annet enn kun hovedfinalen. Jeg synes det er noe TULL med alle disse delfinalene og nekter å se noe som helst før finalen. :gammeldags:

Da går du glipp av nesten halvparten av deltakerlandene, og ettersom de mest episke, underholdende og sinnsvake bidragene sjelden går til finale, mister du veldig mye av moroa.
I kveld får vi se noen aldeles spektakulære nummer (og ikke nødvendigvis på en god måte) fra Montenegro, Moldova og Serbia, samt at de to argeste konkurrentene til Norge skal i ilden. Også blir det kanskje eneste anledning til å se Nederlands Anouk opptre, jeg er sterkt i tvil om hun går videre, låten hennes minner om en 60-talls Bond-låt, og det er perler for svin i ESC-sammenheng.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09

Sist redigert av Flubby : 14-05-13 kl 08:34.
Flubby er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no