Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-17, 00:48   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg satser på å stemme V og at de kommer under sperregrensen, slik at jeg kan trøste meg med at ingenting er min skyld.

For meg er Sp nesten like ille som FrP, og Ap hundre ganger verre enn H. Alle populistiske partier er uaktuelle, som utraderer MdG og Rødt. SV har en uholdbar næringspolitikk. Helvetet fryser før jeg stemmer KrF.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 07:47   #82
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg diskuterte dette med en venninne, og vi kom frem til at hvis jeg stemte Ap og hun SV så utjevnet vi hverandre med det vi var usikre på. Men vi var enige om at Frp i regjering bør unngås for enhver pris.

Listhaug som integreringsminister!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 08:37   #83
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Etikeren i Morgenbladet skrev noe sånt som at å bruke stemmeretten er også å stemme på selve stemmeretten (bare at han skrev det bedre) og det syns jeg var vanvittig bra sagt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 08:45   #84
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Alle populistiske partier er uaktuelle, som utraderer MdG og Rødt. :

MdG og Rødt populistiske partier?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 08:49   #85
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Etikeren i Morgenbladet skrev noe sånt som at å bruke stemmeretten er også å stemme på selve stemmeretten (bare at han skrev det bedre) og det syns jeg var vanvittig bra sagt.

Ja, jeg er helt enig i at det aldri har vært på tale å ikke stemme.

Jeg tar også barna med i stemmelokalet og vi "feirer" med å spise på restaurant den dagen. Det å få stemme skal føles som noe feststemt og noe vi voksne verdsetter, og dette håper jeg at smitter over på ungene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 08:56   #86
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg synes det er vanskeligere i år enn tidligere. Jeg vil forvenhver pris ha regjeringsskifte, det har vært fire år i en vond drøm å ha FrP i posisjon. Jeg respekterer Erna som politiker med gjennomslagskraft, men er grunnleggende uenig med henne politisk. Heldigvis vil jeg nesten si, det samarbeidet med FrP kunne jeg ikke stemt på uansett.

Jeg har stort sett stemt SV, selv om jeg er gammel AUFer. Støre er dog ikke det beste alternativet, synes jeg, og det vanskeliggjør valget. Mulig det blir en stemme til SV i år også, for å tydeliggjøre miljøpolitikken (hvor jeg synes Ap er utrolig tafatte).

Jeg kommer til å følge nøye med frem mot valgdagen, det er helt sikkert.

Vi feirer også valgdagen med spising ute, det er utrolig stas! I år skal dessuten eldstebarnet stemme selv, det er en viktig milepæl for familien.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 09:25   #87
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg er leder for et valglokale, det er en staselig dag. Men det betyr at det er null utespising, for barna er hos barnevakt.

Jeg synes årets stemming er kjempevanskelig. Før har jeg stemt Ap, H og V.

I år aner jeg ikke
Ap - liker ikke at de er litt snillistiske på en del ting og at de vil samarbeide med Sp
H - kan ikke stemme på dem pga alt for mye brungrums fra Frp som de godtar
V - åpne for Frp, det kan jeg ikke stemme på
Krf - Nei, de er imot abortreglene og mye annet jeg er for
MdG - alt for vag politikk på alt som gjelder ikke miljø
Rødt - litt naive?
Sp - Nix
SV - Naive og snillistiske

Legg til at jeg ikke er superengasjert politisk, synes debatter er kjedelig og at jeg ikke orker å bruke timesvis på å sette meg inn i det politiske kartet. What to do??!!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 09:27   #88
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg må seie at Lysbakken akkurat sa det ganske godt. Ein av dei ringa som forundrer meg i denne diskusjonen, er at eg er så einig med Hareide og Skei Grande.



Hareide unngjekk å svare på direkte spørsmål i Dagsnytt 18 på fredag. Han svarte konsekvent "Me går til valg på ei sentrum-høyre-regjering", til tross for at programleiaren gjentatte gonger spurde om dei var villige til å gå i regjering med FRP. Så han avviste det ikkje.

Min personlig vurdering er at jeg spiser hatten min dersom Hareide havner i regjering med Listhaug. Det har vært fire vonde år, og de trodde faktisk at FrP skulle skikke seg littegrann i regjering, ikke klikke totalt. Siv Jensen har jo vært helt statsmannsaktig, egentlig, i forhold til det hun var på valgnatten. Men tillatt rablende galne folk med forkastelig retorikk inn i regjeringen. Hareide er en omgjengelig fyr som ser positivte egenskaper i de fleste, og som for eksempel samarbeider godt med Jensen, men når han snakker om Listhaug så kommer det jo rett og slett røyk ut av ørene på ham. Han har vært rasende og kjempefrustrert over retorikken hun kommer med, og syns den er helt uakspetabel. Det har holdt hardt nok å være støtteparti, å sitte i et kollegium virker helt utelukket.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 09:30   #89
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Pelle: Du har ikke Frp med på lista di engang, men det er kanskje et bevisst valg?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 09:41   #90
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Hvis noen skulle ha stusset over at mitt første svar så ferdigtygget og innøvd ut, så er det fordi mannen til Skilpadda satte i gang et langt resonnement på dette her om dagen, så jeg har tenkte masse på det når jeg har vært ute og løpt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 09:52   #91
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg skal stemme som jeg alltid har gjort, jeg kommer aldri til å skifte mening så lenge Frp finnes.
Jeg er ikke enig i alt partiet "mitt" står for, det er mye de kunne vært bedre på, men det er viktig for meg at partiet er stort nok til å få gjennomført noe, og at de aldri vil finne på å invitere Frp med på samarbeid.

Den eneste måten å få partiet til å endre mening er jo å melde seg inn og bli aktiv, og det gidder jeg ikke, så da får jeg bare finne meg i at det ikke er perfekt. (Det er det jo ingen av dem som er uansett. Men dette er det jeg er minst grunnleggende uenig i. Og jeg tror de kommer til å snu i miljøsynet, sakte men sikkert.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 10:15   #92
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Pelle: Du har ikke Frp med på lista di engang, men det er kanskje et bevisst valg?

Hehe, de glemte jeg.
men de kan jeg absolutt ikke stemme på. De er jo for økte spenninger i samfunnet, og sånn vil jeg ikke ha det.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 10:23   #93
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.737
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Fant på VG nå en artikkel om gårsdagens debatt, og nederst på siden kan du trykke på hvilken partileder og se hvordan den vil regjere. Ganske morsom og lett oppsummert.
Legger med link.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/s...en/a/24117990/

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 10:54   #94
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er kjemperart at folk går fra venstre til ap. Venstre til sv forstår jeg faktisk mye bedre. Fra tydelig skolepolitikk til ingen skolepolitikk, fra tydelig og konsekvent miljøpolitikk til miljøversting, fra nyskaping og innovasjon til gammeldags industrisyn, fra en tydelig stemme for menneskeverd i flyktningedebatten (selv som støtteparti for regjeringen, som tross alt består av mye mer enn Listhaug og en asylpolitikk nesten alle partier står bak) til å liste seg bak FrP og la dem ta støyten for en politikk de selv startet og nå helhjertet støtter? Rart.

Vi har nok litt ulikt utgangspunkt. Det er nettopp det helhetlige sosiale og moderate som tiltaler meg med begge partier. Når venstre blir for liberale detter jeg av. SV er for meg alt for langt ute på kommunistgaleien. De kan være så tydelige de bare vil på enkeltsaker, det hjelper ikke når totalen blir økonomisk katastrofe.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 11:03   #95
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg satser på å stemme V og at de kommer under sperregrensen, slik at jeg kan trøste meg med at ingenting er min skyld.

For meg er Sp nesten like ille som FrP, og Ap hundre ganger verre enn H. Alle populistiske partier er uaktuelle, som utraderer MdG og Rødt. SV har en uholdbar næringspolitikk. Helvetet fryser før jeg stemmer KrF.

Det oppsummerer ganske godt hva jeg også tenker, unntatt at jeg synes SP er verre enn FrP.

Jeg kommer til å stemme Venstre. Jeg liker ikke Listhaug, men hun kommer ikke til å få plass i beslutningen min. Det kommer til å være noe jeg ikke liker uansett, så jeg må stemme etter det politiske programmet partiet har, taktisk stemming funker ikke. (Og håpe intenst at Krf i hvert fall ikke blir med i regjeringen, som er det verste jeg kan tenke meg.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 11:35   #96
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg lurer på hvilke konkrete eksempler du har på at Rødt eller MDG er ekstreme på en måte som er likeverdige, om enn annerledes, enn FrP.

Eksempelvis vil Rødt ut av NATO. Ganske ekstremt vil jeg si.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 12:01   #97
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg har ikke den minste anelse hva jeg skal stemme i år, men jeg vet veldig godt hvem jeg ikke skal stemme på.

Jeg prøver å følge med, men jeg føler at jeg er uenige med alt og alle i år, eller at de jeg kan være bittelitt enige med frir til FRP, og jeg vil virkelig, virkelig ikke ha de i regjering lenger!

Så jeg har ikke den minste anelse og er en smule frustrert.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 12:14   #98
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg derimot, synes ikke årets valg er så vanskelig.
Ja til en human innvandringspolitikk, ja til et kontrollert grønt skifte, ja til et fungerende norsk landbruk, ja til en omstilling der redusert forbruk er en del av løsninga.
Uansett hvilke partier som vil styre etter valget vil et sterkt MDG påvirke til en grønnere politikk.

(Det var lov med partsinnlegg ja? hilsen listekandidat for MDG)

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 13:41   #99
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg satser på å stemme V og at de kommer under sperregrensen, slik at jeg kan trøste meg med at ingenting er min skyld.

For meg er Sp nesten like ille som FrP, og Ap hundre ganger verre enn H. Alle populistiske partier er uaktuelle, som utraderer MdG og Rødt. SV har en uholdbar næringspolitikk. Helvetet fryser før jeg stemmer KrF.

Dette, håper dog de kommer over sperregrensen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-17, 18:21   #100
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg så ikke debatten igår, men ser Støre fikk skryt der?
https://www.nrk.no/norge/retorikkeks...ram-1.13642350

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no