Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Giro d'Italia 2009

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-09, 10:08   #1
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Giro d'Italia 2009

Hvem skal se dette heftige sykkeleventyret som starter i Venezia 8. mai? Jeg synes alltid Giroen er hakket kvassere enn Tour de France, høyere fjell, flere overraskelser og i det hele tatt mer action. Hushovd (Cervelo Test Team) og Arvesen (Team Saxo Bank) starter ikke, men det gjør derimot godgutten Edvald Boasson Hagen på Team Columbia! Norges nye stortalent innen sykkelsporten. Og Armstrong starter. Han tar nok Giroen som en oppkjøring til TdF, som han helt sikkert har seriøse intensjoner om å vinne for åttende gang.

Ruta:


Bakkeprofilene:


Etappene:

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 13:47   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giro d'Italia 2009

Giroen, Touren og Vueltaen er spikret. Har sett noen av dagsrittene i Belgia også. Må nok opp og heie frem Jålebukken til Enebakk rundt og Nordmarka rundt også :sykkelenke på 17. året:

Vättern rundt må han nok greie seg uten heiagjeng

Du vet vel hva engelske sportsjournalister kaller Armstrong?









Lord Voldemort

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 16:59   #3
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giro d'Italia 2009

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Giroen, Touren og Vueltaen er spikret. Har sett noen av dagsrittene i Belgia også. Må nok opp og heie frem Jålebukken til Enebakk rundt og Nordmarka rundt også :sykkelenke på 17. året:

Vättern rundt må han nok greie seg uten heiagjeng

Du vet vel hva engelske sportsjournalister kaller Armstrong?











Lord Voldemort

Ha ha! Tipper Paul Kimmage (Times online) har et par drepende kallenavn på ham også. Et eller annet doprelatert, for sure. Men nå er Kimmage irsk, da.

Så nettopp flotte bilder fra L-B-L og Andy Schlek, husker 2.plassen hans fra giroen 2007, fytti så sterkt han kjørte da!

Gleder meg enormt til giroen, ingen får avtaler hos meg før jeg har sjekket ut om det er klatreetappe den dagen. Vil ha mulighet til å avspasere hvis sendinga starter tidlig.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 22:48   #4
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Giro d'Italia 2009

En gang i tiden fikk jeg med meg alt. Nå ser jeg nesten ingenting. Den nevnte Schleck er én av årsakene. Andy har vel aldri vært borti noe tull, men det har storebror Fränk som kjører på samme lag. Og måten Andy latterliggjorde hele feltet opp l'Alpe d'Huez i fjor var umenneskelig.

Status i løpet nå er Mechov foran Di Luca. Alle vet at Di Luca var dopet da han vant i 2007. Menchov har vært innblandet i uhumskheter med et laboratorium hvor den dopede danske kyllingen var hyppig gjest. Og et par plasser bak i sammendraget ligger Basso som har sonet 2 år. Og lederne (Aldag og Zabel) i det nye norske sjerneskuddet Boasson Hagens lag har begge innrømmet doping.

I morgen er det en kort etappe som avsluttes med en to mils umenneskelig stigning. Jeg tror jeg står over.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no