Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Spørsmål om Word 2007

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-09, 16:36   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spørsmål om Word 2007

Jeg lurer på hvordan man setter inn sidetall hvor førstesiden er uten tall, altså at side 1 er på side to. Jeg får bare til at tallet blir borte på første side, for så å starte på side 2 på side to...

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 18:54   #2
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spørsmål om Word 2007

Samme plass du velger å sette inn sidetall, velger du "formater sidetall" nederst i menyen. Da kommer du til en fane, og nederst på denne velger du hvilken side sidetalle skal begynne på. Altså kan du velge at de begynner på side 2.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 19:03   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om Word 2007

Men med zeppelins løsning er det mulig at den setter "1" på side 2.

Jeg har bare engelsk word, der velger man "page numbers" fra menyen, og så kan man klikke vekk "page number on first page".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 19:31   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Word 2007

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Samme plass du velger å sette inn sidetall, velger du "formater sidetall" nederst i menyen. Da kommer du til en fane, og nederst på denne velger du hvilken side sidetalle skal begynne på. Altså kan du velge at de begynner på side 2.

Det er dette jeg har gjort, og da får jeg side 2 på 2, altså at forsiden er side 1, og det er feil, i følge min veileder.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men med zeppelins løsning er det mulig at den setter "1" på side 2.

Jeg har bare engelsk word, der velger man "page numbers" fra menyen, og så kan man klikke vekk "page number on first page".

Jeg vil ha 1 på side 2.
Forsto ikke helt hva du mente, hvilken meny skal jeg lete i? Søren, at det skal være så vanskelig!

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 19:37   #5
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Spørsmål om Word 2007

Jeg fant det!

Gå på sett inn sidetall. Det skal ikke være haket av på "vis sidetall på første side"

Gå videre inn på format. Her velger du at det skla start på 0.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 20:40   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om Word 2007

Men å la det stå side 1 på side 2 er jo helt feil..... faglig sett.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 21:12   #7
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om Word 2007

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Jeg fant det!

Gå på sett inn sidetall. Det skal ikke være haket av på "vis sidetall på første side"

Gå videre inn på format. Her velger du at det skla start på 0.

Jeg får det ikke til, har ingen sånne alternativ på sett inn sidetall.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men å la det stå side 1 på side 2 er jo helt feil..... faglig sett.

Er det? Jeg må bare stole på at det hun sier stemmer.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 08:59   #8
teesee
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1
teesee har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spørsmål om Word 2007

Hei
Har ikke svar på spørsmålet men tenkte å spørre om noe selv og fant ikke ut hvordan jeg gjør dette.
Spørsmålet er: Kan jeg lage et skjema i WORD 2007 hvor mesteparten av teksten er låst men at amn kan eks. legge inn navn, adresse osv.

teesee er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no