Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Omregning - mål og vekt

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 17:54   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Omregning - mål og vekt

Exbo er i Amerikaland og skal handle klær til Poden. Jeg må finne ut hvilke størrelser han bruker, men er jo grønn i dette. Jeg har funnet en omregningstabell som ser fin ut, men jeg lurer på:
Hva betyr " ?
Hva står lbs for?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 17:58   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Omregning - mål og vekt

" er inch, og det tilsvarer 2,54 cm
lbs husker jeg ikke

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 18:20   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Omregning - mål og vekt

www.convert-me.com

  Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 19:28   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Omregning - mål og vekt

Men sko da dere?
Jeg har kommet frem til at Podens fot er 21 cm hvilket tilsvarer 8,27 inches. Hvilken størrelse skal han da ha iflg denne tabellen?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no