Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-22, 19:07   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Ja, vi kan vel trygt konkludere med at hvite sko hadde gått helt fint. Veldig flott seremoni og flott minnesmerke!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 08:34   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Ble hele seremonien sendt på tv? Nå så jeg nettopp et klipp fra nrk.no, men det var bare «Til ungdommen» på trompet og 77 roser lagt ned.

Ja, jeg smilte litt av at 80% av både gutter og jenter hadde hvite sko! Vel, ikke min sønn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 08:45   #43
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Hele greia gikk direkte på NRK ihvertfall.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 08:52   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hele greia gikk direkte på NRK ihvertfall.

Hm, da bør jeg klare å finne det da. Er på hytta nå, men skal prøve når jeg kommer hjem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 10:17   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Jeg så det direkte på vg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 12:46   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Jeg så innslaget på nyhetene og tenkte mye mer på skoene deres enn jeg ellers ville gjort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 16:03   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg så innslaget på nyhetene og tenkte mye mer på skoene deres enn jeg ellers ville gjort.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 23:41   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite sko til dressbukse og skjorte, hvilke anledninger?

Nå har jeg omsider fått sett hele seremonien. Rørende og fin. En av de som leste opp navnene på de drepte er min sønns venninne. Sterkt og modig.

Derimot er jeg ikke imponert over NRK. Å la kunstkritikere komme til orde er kjempeviktig, men det var helt tonedøvt å ta det intervjuet midt i denne sendingen. Helt malplasert og pinlig. Og det var også et enormt fokus på kostnader og plasseringen av det omdiskuterte minnesmerket i NRK-studioet. For alle de som ville se denne sendingen på tv fordi de er direkte berørt av terroren må dette være vondt å se på, og selv om temaet er viktig, var det helt unødvendig akkurat da.
Og hva i alle dager drev reporteren med da han intervjuet Stoltenberg? «Hvor lenge blir du i Norge?»

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no