Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du (eller har du gjort) på do?
Hva mener du? Man går på do, vel ... 39 31,45%
Jeg pleier å gjøre det nødvendige, men det har hendt at jeg leser el snakker i telefonen 29 23,39%
Vi har masse blader på do 38 30,65%
Jeg leser, og snakker i telefonen og strikker og gjør det som faller meg inn 5 4,03%
Jeg har absolutt ingen hemninger her, jeg har til og med spist på do 3 2,42%
Ekkel påll og ekkelt spørsmål 0 0%
Dette er altfor privat, det som foregår bak lukkede dører forblir der 0 0%
Annet; spesifiser i tråd 10 8,06%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 17:18   #41
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Vi har Donaldblader liggende på do vi!

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:19   #42
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Og ja, det kan gå laaaaaaaang tid der inne

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:20   #43
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Annet:
Spiller kabal (på pda).
Løser sudoku.
Leser blad eller andre ting jeg måtte finne på.
Prøver å unnga tlf på do, men det hender den blir brukt der og.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:22   #44
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Bare do ting på do...

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:45   #45
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Det skal du bare drite i.....

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:58   #46
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg skjønner meg ikke på folk som sitter og koser seg i sin egen dritlukt. :grøss:

Jeg driter, tørker meg, vasker henderne alt i løpet av et par korte minutter.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:04   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Vi har bladhylle på do. (ja, på doen som kun er do og ikke bad i tillegg) Her er Ikea-katalogen, en del ukeblader og noen ganger bøker. - Altså: Jeg leser. Jeg er oppvokst med blader på do, og satt ofte LENGE da jeg var yngre. Nå sitter jeg ikke så veldig lenge.

Mannen har adoptert vanen han også.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:07   #48
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

IKEA-katalogen, ja. Det er klassisk dolektyre!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:49   #49
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg leser og har jeg ikke noe å lese så må jeg telle. Altså når behovet er mer enn bimmelim Har jeg ikke lesestoff så teller jeg det som kan telles. Hvor mange fliser er det på veggen, hvor mange skruer er det i rommet, takplater, striper, bokstaver etc etc.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:54   #50
ack
HATER Bergen by
 
ack sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 211
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Jeg leser gjerne. Jeg trenger nødvendigvis ikke å drite bare for å lese på do. Noen ganger er det bare digg å få 5 minutters ro og fred fra gubbe, unger og bikkje. Tar det som en pause liksom.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:59   #51
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Jeg leser gjerne. Jeg trenger nødvendigvis ikke å drite bare for å lese på do. Noen ganger er det bare digg å få 5 minutters ro og fred fra gubbe, unger og bikkje. Tar det som en pause liksom.

Sånn har jeg det også!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:25   #52
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

På do gjør jeg do-ting. Intet annet.

Forresten har jeg nå et bilde på netthinnen av en mengde fp-brukere som sitter med lap-top på do.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:29   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg leser på do, men snakker aldri i telefonen (eller spiser/drikker), og vi har ingen blader liggende på do, så det var ingen alternativer som passet for meg.



Det hender forresten at det ligger Morgenbladet eller Empire der.

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Forresten har jeg nå et bilde på netthinnen av en mengde fp-brukere som sitter med lap-top på do.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:34   #54
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Å være på do - det er frikvarteret mitt, det er da jeg har tid til å lese.

Det finnes ikke noe kipere enn å sette seg til - åpne boka - for så å høre et desperat rop nedenfra stua: "Mamma - jeg må tisse!"

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:40   #55
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Forresten har jeg nå et bilde på netthinnen av en mengde fp-brukere som sitter med lap-top på do.

Må vi begynne å sette et eget merke for doskrevne innlegg?
Er dere mer eller mindre velformulerte i domodus?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 20:05   #56
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Do er perfekt for å lese bøker, men ikke hva som helst! Siden dobesøket kan vare alt fra 2 minutter til 20 minutter må det være en bok som kan legges bort når som helst. Fagbøker for eksempel.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 20:13   #57
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg leser innholdsdeklarasjoner på shampooflasker, salver, hudkremer, etc.

Jepp.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 20:55   #58
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hadde en litt sær do-opplevelse for noen uker siden. Jeg satt på utedoen på hytta til min mor, da telefonen ringte. Det var en fra en jobb jeg har søkt, og han ringte for å innkalle meg til intervju.
Det var noget spesielt å sitte der jeg satt, og få en såpass viktig samtale. Han skulle bare vist



Jeg måtte forresten plutselig innrømme for meg selv at jeg har sendt sms på do. Mange ganger

  Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 21:02   #59
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Broren min leste Donald Pocket så lenge på do engang at kompisen hans gikk hjem... Han hadde venta i 1,5 time... tihi... Broderen var ca. 10...

Jeg leser stort sett Teknisk Ukeblad på do...sssssh ikke si det til noen;-)

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 21:06   #60
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du på do?

Sitat:

Jeg har absolutt ingen hemninger her, jeg har til og med spist på do

Ikke siste 10 årene da. Men ja jeg har gjort det!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no