Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjeft fra barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-16, 16:41   #1
Paps'n
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2016
Innlegg: 1
Paps'n har et hav av muligheter foran seg
Standard

Slettes

Vet ikke hvordan jeg sletter en tråd


Sist redigert av Paps'n : 15-12-16 kl 18:19. Årsak: Slett det
Paps'n er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 18:03   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeft fra barnehagen

Kan du spørre barnehagen hvorfor de tror at fridager vil hjelpe? Jeg har sagt tydelig fra til barnehagen at jeg vil at de skal si fra hvis de ser at vi som foreldre bør gjøre ting annerledes. De er likevel forsiktige med å gi innspill, men poengterer gjerne at nå var det fint med en kort dag eller en fridag for Minsten. Han er også tre.

Jeg ville prøvd å bruke barnehagen som en sparringspartner om barnet ditt. Men hva er det du får kjeft for? Det er da virkelig ikke barnehagen sin jobb å kjefte på deg, men å si i fra om bekymring eller uforsvarlige forhold, det kan de gjøre.

Det henger forøvrig ikke helt sammen det du skriver om at du ikke har mulighet til å gi ham noe fri, samtidig som du sender ham i barnehagen når du selv har fri? Jeg sender også min treåring i barnehagen mens jeg har fri selv, men da legger jeg lista veldig lavt for å la ham bli hjemme, og passer ihvertfall på å hente ham tidlig hvis han virker trøtt eller sllten. De BLIR mer slitne i barnehagen enn hjemme.

Foreldre er ulike, og det er unger også. Du kjenner ditt barn best, men jeg ville ikke uten videre avfeid barnehagen uten å finne ut hvorfor de ber deg gi ham mer fri.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barnehage, døgnrytme, fridager, sliten, struktur


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no