Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Litt stilig pc-veske til mann?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-16, 10:21   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt stilig pc-veske til mann?

Mannen min har levert en ønskeliste som utelukkende inneholder tekniske duppedingser. Han skal gå en sånn av meg, men jeg tenkte at jeg må finne på noe annet til ham fra ungene.

I dag bruker han pc-sekk, men han synes selv at han ser ut som en skoleunge. Han kunne tenke seg en stilig pc-veske som matcher alderen hans. Han er 42 år, men viser fremdeles legg på polet, så han ser relativt ung ut. (Det er nå MANGE år siden sist jeg ble spurt om legg, gitt. )

Noen som har forslag til veske eller hvor jeg kan se etter veske til ham? Den bør koste under 1000 kroner.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 10:36   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Jeg fant noe kult type skinnveske til mann Morris i fjor jul.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 10:46   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Eg anbefale som alltid Tiger sin. Kjøpte den til min for nokre år sida og den blir berre finare og finare!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 10:50   #4
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg anbefale som alltid Tiger sin. Kjøpte den til min for nokre år sida og den blir berre finare og finare!

Har du link?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 10:51   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Har du link?

Prøvde å leite men fann berre den som koste en god del. Då eg kjøpte var den på Zalando, og var dog litt over 1000 men ikkje 3500 som den som ligg der no.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 10:54   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg anbefale som alltid Tiger sin. Kjøpte den til min for nokre år sida og den blir berre finare og finare!

Det er nok noe sånt han kunne tenke seg, men jeg er ikke helt villig til å betale så mye.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 12:29   #7
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Både jeg og mannen har kjøpt skinnvesker hos skinnmakeren La Luna ved Rådhusplassen i Oslo.
De har mye forskjellig fra tradisjonelle til moderne kule. Siden det er flest "kjedelige" vesker der er det greit å spørre de som jobber der, slik at du finner de som er litt kulere.
Prisnivået husker jeg ikke, men min var ikke dyr.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:39   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Både jeg og mannen har kjøpt skinnvesker hos skinnmakeren La Luna ved Rådhusplassen i Oslo.
De har mye forskjellig fra tradisjonelle til moderne kule. Siden det er flest "kjedelige" vesker der er det greit å spørre de som jobber der, slik at du finner de som er litt kulere.
Prisnivået husker jeg ikke, men min var ikke dyr.

For et fantastisk tips. Dette skal jeg sjekke ut.

Jeg er vokst opp i lærvarehandelen til bestefaren min, og tror det besøket kan bli riktig så nostalgisk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:36   #9
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Hvis du vil kjøpe noe med mulighet for litt farger, så er jeg veldig fornøyd med Freitag sine vesker av resirkulert lastebilpresenning. Jeg bruker en Dragnet, som er stor nok til en 15" laptop. Men den koster nok ikke i nærheten av under 1000 kroner dessverre.

Ben "tough as a truck" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:38   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Takk, Benmurphy. Både han og jeg liker resirkuleringsprinsippet, men han er nok ikke fargeglad nok til det der. (For ikke å snakke om at det var i dyreste laget.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 16:45   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt stilig pc-veske til mann?

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Både jeg og mannen har kjøpt skinnvesker hos skinnmakeren La Luna ved Rådhusplassen i Oslo.

Det var virkelig en perle av en butikk.

Veska kosta riktignok mer enn 1000 kroner, men det var den verdt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no