Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp, trenger kjapp, enkel muffins oppskrift NÅ

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 18:25   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp, trenger kjapp, enkel muffins oppskrift NÅ

Lagde muffins til bursdag i morgen, men de fløt helt utover! Har aldri skjedd før, men hadde en ny oppskrift.
Brukte selvsagt opp de siste eggene, men har nå vært på butikken og kjøpt flere.
Noen med en oppskrift som ikke kan bli mislykket?
(må nemlig være ferdig med de kl 21, skal på nattevakt. Så jeg har ikke flere sjanser)
Har egg, sukker, melk, bakepulver, vaniljesukker, mel, margarin, olje... Hun vil ha enten kakao i de eller knuste sjokobiter. Gjerne småe (erfaring, de spiser opp hvis de får flere små). Og si hvor mange ca det blir... (trenger 20-25 stk)

please....
(vet jeg kan søke flere steder, men får så veldig mange da...)

__________________
99, 00, 04, aug. 14

Sist redigert av Svanen : 08-02-08 kl 18:27. Årsak: glemte å skrive at jeg hadde margarin og olje...
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no