Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Badeland i dyreparken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-12, 16:58   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Badeland i dyreparken

Det har vi testet ut. Fikk med ei venninne så vi var to voksne på småtrolla. Veldig smart trekk siden Klumpen min er alt annet enn stillesittende i noe barnebasseng. Full rulle. Også i dusjen etter endt bading. Tenk, de har noe så idiotisk som svingdør fra dusjen og ut i badeanlegget. Jepp, mitt verste mareritt gikk i oppfyllelse: Naken liten gutt ut døra der på sprang. Det logiske følger: Naken mamma etter...

Egentlig kjenner jeg at tråden heller enn en anbefaling burde være ett spørsmål om hvor man kan få kjøpt badekåper i romslige størrelser(tar imot tips).

Hadde forøvrig på ungene uv-draktene sine og det var veldig smart; ingen andre småbarn hadde annet enn badebleie, ergo var mine veldig lett å få øye på.

Egentlig er jeg bare veldig stolt over at jeg kom over min totale angst for fellesdusj og garderober, at jeg klarte å hoppe i det for ungene sin del!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 17:24   #2
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Acino!
Betyr det at vi må i badeland når vi skal date i dyreparken?

Ooops det gikk forresten opp for meg at det kan være MEG om vi går i badeland ...NIX BADELAND!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 21:32   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Auda.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:10   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Ja ja, de fleste har heldigvis sett nakne folk før. Det var vel ikke så veldig mye folk der dag, eller? Godt du i alle fall fikk tak i gutten, kan liksom se det for meg.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 11-06-12 kl 22:48.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:14   #5
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Aiai, den var litt lei. Håper du slapp å løpe langt etter rømlingen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:48   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Måtte du i sklia?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 00:38   #7
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 02:48   #8
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Mulig å få en kommentar på hvordan badeland i dyreparken er? (Sett bort i fra bonusen med nakne mødre løpende rundt, altså. )
Vi skal nedover om et par uker, og er litt usikre på om vi skal betale for billett til badeland..

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 09:14   #9
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Badeland i dyreparken



Jeg sender ungen med faren.

  Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 10:06   #10
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Åhuttemegtu.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 19:58   #11
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Det var en hverdag så heldigvis ikke akkurat fullt. Men nok folk til at det er mer enn flaut å tenke på! Og nei, han rakk heldigvis ikke bort til og uti noe basseng, ikke denne gangen iallfall...

Sir Limpalot; Hele utendørsanlegget åpner 24.juni, før det er det vel litt vær og temperatur som avgjør om særlig utendørs er åpent. Det inne er iallfall åpent. Vet der er en egen del med sklier osv, inn der var vi ikke. Der vi var var der ett flott barnebasseng med litt mer varme i vannet. Oppi der var det litt diverse vannstråler og en sklie. Så var der ett dypt basseng med foss, bobler og en liten varm lagune pluss at der var ett basseng hvor det blir dypere og dypere utover. Tror det var slik at det kommer bølger så og så ofte der. Opp en bakke var der ett deilig boblebad, det likte både små og store å marinere i. Utendørs var vi ikke, det pøsregna - ja og spesielt i den forbindelse så føltes det veldig langt å gå fra inngangen og til selve badeland. Vi hadde heldigvis trille med, uten tror jeg det hadde blitt litt for langt. Vogn må forresten parkeres ute og der er det ikke særlig til beskyttelse mot vær og vind, unntak gjort for de som sover i vogna/små babyer. Ellers verdt å nevne at det er fellesgarderobe men med seperate dusjer for menn/damer. Små skiftebåser spredt utover og gode stellerom. Med småtroll å passe på ble det ikke til at de små båsene ble brukt(det var tabbe to, rakk å få på trusa og så stod det en gubbe der), så badekåpe eller rolige småtroll er å anbefale. Nå høres det mye negativt ut, men det var slettes ikke verst. Små og store koste seg, vi skal nok gjenta flere ganger - men kanskje ikke hele sulamitten.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 21:33   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Noen som har vært der nå i det siste? Er det fremdeles iskaldt i bassenget ute? (var det da vi var der i 2010)

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 23:04   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Alle skryter av det. Vi har aldri vært der til tross for at vi bor der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 23:33   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Noen som har vært der nå i det siste? Er det fremdeles iskaldt i bassenget ute? (var det da vi var der i 2010)

Ikke noe kaldt der nå i følge venninna mi.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-17, 23:40   #15
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Var der i fjor når ungene var nesten 6, først da jeg turte meg tilbake. Mye bedre temperatur nå, iallfall inne.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 10:13   #16
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeland i dyreparken

Takker så mye.

Acino, googlet og fant denne tråden, den var morsom og tenkte den tålte å bli dratt opp igjen. Godt du turde deg tilbake.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no