Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Magesmerter etter inntak av hvete

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-14, 20:40   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Magesmerter etter inntak av hvete

Jeg skal ikke ha hvete. Men jeg har nå fått det i meg og har veldig vondt i magen. Er det noen som vet om det er noe jeg kan gjøre?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 20:52   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Magesmerter etter inntak av hvete

Huff, så kjipt. Har dessverre ikke så mange tips, jeg pleier å måtte vente til det går over. Synes det kan hjelpe å drikke mye.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 21:07   #3
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Magesmerter etter inntak av hvete

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Huff, så kjipt. Har dessverre ikke så mange tips, jeg pleier å måtte vente til det går over. Synes det kan hjelpe å drikke mye.

Tusen takk. Jeg fikk skikkelig slat- sug, så jeg spiser salte nøtter. Håper kroppen gir et sunt signal, og ikke gjør det verre..... nå får jeg ihvertfall drukket masse vann etterpå

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 21:01   #4
Glede
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 4
Glede har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Magesmerter etter inntak av hvete

Kroppen må nok bare få det ut! Det min kropp må i allefall, huff! Verst er kanelboller...

Glede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no