Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 10:07   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Hvorfor er det ingen helpfunksjon på facebook?!

Noen som vet hvordan man kan hindre ander i å finne meg på faceook?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 10:16   #2
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Noen som vet hvordan man kan hindre ander i å finne meg på faceook?

Hvis det er enkeltpersoner du ikke ønsker skal finne deg, så går det ikke, tror jeg. Men du kan stille inn profilen din sånn at du blir usynlig, dvs. at ingen finner deg når de søker deg opp. Jeg har en kompis som har gjort det, men vet ikke helt hvordan det gjøres.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 10:20   #3
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Under privacy/search kan du begrense hvem som skal finne deg når du søker på navnet ditt. Det mest restriktive er at bare vennene dine ser deg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 10:23   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Jeg har blokkert en person, det går fint an, MEN jeg er ikke sikker på hvordan du gjør det uten å PM'e med personen. Jeg gikk inn på PM'ene jeg hadde fått av vedkommende og trykket "block user" eller noe sånt.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 21:34   #5
Vårin
Trist
 
Vårin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 89
Vårin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Øverst til høyre på profilen din, står det home- account -privacy- log out. Du velger "privacy". Nederst på den siden står det "block person" og der kan du skrive navnet til den du ikke ønsker skal få tilgang til din profil. Vedkommende som forsøker å søke deg opp, vil ikke en gang få opp navnet ditt.

Vårin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:25   #6
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Very interessting!

Spør i samme slengen, har noen av dere avvist en friendrequest?
Får mottaker beskjed om at h*n er avvist eller får vedkommende ikke svar i det hele tatt?

__________________
Seiler min egen sjø

Sist redigert av Ginger2 : 05-07-07 kl 11:28. Årsak: Slenger på et spørsmål
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:29   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Man får ikke beskjed om man blir avvist.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:31   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Man får ikke beskjed om man blir slettet fra noens venneliste heller.
Jeg har hatt rydderaid.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:50   #9
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Man får ikke beskjed om man blir slettet fra noens venneliste heller.
Jeg har hatt rydderaid.

:noia:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:58   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blokkerer man noen på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

:noia:

Jeg har ikke ryddet bort deg altså.

Men alle slike som har sendt meg en friendsrequest, og som ikke har pratet med meg verken før eller siden, de er borte.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no