Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-16, 10:58   #181
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Hvis jeg blir bedt om å støtte en norsk avdeling av noe, så er det vitterlig dennes arbeid og fremsyning som betyr noe for min del.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 11:12   #182
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hvis jeg blir bedt om å støtte en norsk avdeling av noe, så er det vitterlig dennes arbeid og fremsyning som betyr noe for min del.

Jada, men jeg synes du generaliserer over organisasjonen på litt sviktende grunnlag og det synes jeg svekker kritikken av Listhaug.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 11:44   #183
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Det synes jeg er utrolig drøyt å skrive. Nå ble jeg skikkelig provisert, rett og slett. Jeg har tilstrebet saklighet i denne debatten, samt fakta. På facebook blir jeg møtt med uttalelser om min moral og hånlatter, her inne blir jeg møtt med at det jeg skriver svekker kritikken mot SL. Jeg er rett og slett sjokkert, og anser meg ferdig med denne tråden.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 12:25   #184
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Jeg ønsker ikke å bli dratt inn i en sammensausing om hån på Facebook. Jeg aner ikke hvem du er. Til opplysning.

Jeg reagerer på generaliseringer og tror det kan gi Listhaug poenger hun ikke fortjener. Thats it.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no