Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 23:07   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Jeg leser heller ikke sånne blader. Eller, en sjelden gang, kanskje.

Jeg ble en gang tipset om en artikkel i Foreldre og Barn, tror jeg det var, og man kan si at jeg ble paff da butikkmedarbeideren regelrett ranet meg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 13:07   #22
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ble en gang tipset om en artikkel i Foreldre og Barn, tror jeg det var, og man kan si at jeg ble paff da butikkmedarbeideren regelrett ranet meg.

Ranet deg???? Que?


Jeg leser Mamma. Og svenske Mama. Av og til F&B. Og for øvrig er jeg storforbruker av interirørblader og kvinnemagasiner.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:04   #23
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Det betyr at det var dyrt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:27   #24
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det betyr at det var dyrt.

Å ja, sånn å forstå.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:30   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.971
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Jeg har forsøkt å bli abonnent på Mamma, men nettsiden deres fungerte tydligvis ikke, for nå har det vel gått over et halvt år, og det har enda ikke kommet noe blad. Nå har en venninne vervet meg, så da håper jeg at det kommer noe snart.

Hos oss er det Vagabond (reisemagasin) som fungerer som do-litteratur.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:34   #26
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Jeg leser og liker Mamma. Lest litt F&B før, men ikke nå...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 00:42   #27
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Abonnerer på F&B, men kommer ikke til å fornye abonnentet.
Mamma ble litt for dillete for meg.

Gi meg heller en bunke med interiørblader, eller et quiltemagasin :nikke: ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 01:52   #28
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Jeg har lest alle numrene av Mamma og liker det veldig godt. Har lenge tenkt å abbonere...

F&B er også ok, men fenger ikke like mye. Mamma er hakket mer levende, og jeg elsker mammaportrettene av de forskjellige kjendismammaene.

Har kjøpt et par svenske & danske mamma-blader, helt ok.

Har 1 gutt på snart 2 år, så jeg sluker det meste innenfor foreldre/barn-"litteratur".

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 08:05   #29
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Foreldre-/mammablader - hva liker dere?

Leser norske F&B, og norsk og svenske Mam(m)a

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no