Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klarer du å se 3D-bilder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 23:33   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Nei,jeg kan ikke se 3D. jeg er født skjeløyd og har aldri utviklet samsyn og har permanent dobbeltsyn. Så jeg kommer aldri til å se 3D heller,pokkers kino vi har som bare sender filmer i 3D for tiden.

Du går ikke glipp av noe på kino. Kino-3D er bare slitsomt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:34   #22
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Du går ikke glipp av noe på kino. Kino-3D er bare slitsomt.

Jammenatte,alle sier jo at det er så tøft og sånn,mens jeg aldri får se det,synes det er dårlig gjort.
Kan vel sikkert være like greit egentlig da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:35   #23
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg velger bort 3D på kino, synes kvaliteten er bedre i 2D!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:37   #24
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.280
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg har alltid greid å se slike bilder. Har det litt som deg, Hyacinth. Kanskje det er derfor jeg har følelsen av å se litt uskarpt hele tida selv om alle tester sier at jeg har helt riktig linse-/brillestyrke?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:40   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.495
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg kan skru av og på det der synet som gir "dobbeltsyn" eller altså er genialt for 3D bilder. Dvs, øynene mine må tvinges til å slappe av, DA kommer de synet frem. Har jeg først klart de går det lett av og på.

Jeg har samsynsfeil (skjult skjeling), og av den grunn prismer i brilleglassene mine som korrigerer synsinntrykket og tvinger øynene til å altså ikke la meg ha dette dobbeltsynet hele tiden, sånn jeg egentlig ellers ville hatt...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:40   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg får ingenting ut av slike bilder.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:40   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har alltid greid å se slike bilder. Har det litt som deg, Hyacinth. Kanskje det er derfor jeg har følelsen av å se litt uskarpt hele tida selv om alle tester sier at jeg har helt riktig linse-/brillestyrke?

Ja? Jeg og!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:41   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg har mistet evnen. Eller er bare ute av trening.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:46   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Ja, jeg klarer å se det. Jeg må konsentrere meg litt før jeg klarer å stille om øynene. Men når jeg først har gjort det, kan jeg flytte blikket og lett holde bildet.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:53   #30
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Ja, jeg ser de lett.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:58   #31
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Hva viser det bildet der oppe da? :nysgjerrig:

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 00:01   #32
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.280
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

F.eks. dette?



Jeg klarer lett å se det. :begavet:

Den der skjønte jeg ikke, så måtte lete opp samme bildet på google. Da så jeg det med en gang, men her inne ble selve 3D-bildet dobbelt. Så jeg vet ikke helt hva jeg så. Mulig avataren din på sida virket forstyrrende inn eller noe.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 00:05   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Ja. Men det går ikke helt av seg selv. Jeg må helt nære, fokusere bak og så få gradvis større avstand.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 00:09   #34
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg ser det ikke.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 00:19   #35
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg begynner å se et mønster tror jeg, men så glipper det. Si hva det er da.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 00:25   #36
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Men hva ER det man ser i det bildet?
Jeg får det ikke til. 3D-filmer har jeg bare prøvd hjemme, men det er bare noe grønt og grøtete og "dobbel"irriterende hvor ingen av lagene er i fokus, så det funker ikke.
Så jeg har ikke giddet å kaste bort penger på å se om det er et annet resultat på kino.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 00:26   #37
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Har aldri klart å se slike bilder, ei heller nå.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 00:36   #38
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

F.eks. dette?



Jeg klarer lett å se det. :begavet:

Til de som ikke ser: Dette er en "smultring" slik jeg ser det hvertfall.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 07:55   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.495
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg ser det samme. Lett.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 08:17   #40
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarer du å se 3D-bilder?

Jeg hadde tenkt å svare ja. Helt til jeg stirret på den røde firkanten opp og ned i mente uten å se noe som helst. Jeg er evneløs! Eller kan jeg skylde på iPad? Dette må undersøkes.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no