Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Yo sushi på Gardermoen med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-16, 08:15   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Yo sushi på Gardermoen med barn

Vi skal ut og fly om noen få dager og har noen timer på Gardermoen mellom flyene. Storesøster er fasinert av alt japansk for tiden og hun vil spise lunsj på yo sushi. Hun har spist sushi før og liker det, men det samme kan ikke sies for småsøsknene. Så kan jeg regne med at to litt småskeptiske, men ikke alt for kresne unger finner seg noe å spise der?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 08:29   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Jeg har ikke spist der, bare gått forbi og glodd lengselsfullt på de små skålene som seiler forbi på båndet.
Sitteplassene er av typen barkrakker rundt bordet der sushitallerknene kommer seilende forbi. Jeg ser at de har noen varmretter: http://yosushi.com/food#hot, men det er ikke sikkert de faller helt i smak for de små heller?

Er dere to voksne? I så fall ville jeg delt meg med barna.
Er du bare en? Da ville jeg gått på Upper Crush med de to yngste, latt de velge seg hver sin baguett, og så tatt med disse bort til yo sushi. De kan sikkert sitte og spise i nærheten.

I og med at maten er klar på Yo når dere kommer, så rekker dere å spise litt sushi mens de minste mumser baguett.





Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:19   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Er bare meg og ungene dessverre. Hadde det bare vært for sushien sin skyld hadde vi kunnet kjøpe et brett med sushi i kjøledisken og så baguetter til resten og funnet et sted å sitte alle sammen. Men tror storesøster er opptatt av rullebånd-opplevelsen også.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:23   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Er bare meg og ungene dessverre. Hadde det bare vært for sushien sin skyld hadde vi kunnet kjøpe et brett med sushi i kjøledisken og så baguetter til resten og funnet et sted å sitte alle sammen. Men tror storesøster er opptatt av rullebånd-opplevelsen også.

Nå husker jeg ikke hvor gamle de minste dine er. Er de ganske så små?

Bare husk at sushien seiler forbi i det øyeblikket dere kommer, så det går veldig fort å spise noen få biter. Det er jo ikke like stas å gå dit alene, men kanskje du kan henge med de to små like i nærheten, mens dere ser på henne?

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:26   #5
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Tror jeg nok. De har jo gjerne nudler og vårruller og sånt også.

http://yosushi.com/food

Men om de har samme utvalget på OSL vet jeg ikke.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:26   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Eg har spist der fleire gongar og før eg fann heilt smaken på sushi kosa eg meg med marinerte kyllingspyd av noko slag. Det må vel finns enda?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:28   #7
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Noen av asjettene er det godteri på! Det hele var stor stas for mine to da vi var der. Men det ble skrekkelig dyrt, så jeg ville passet på mengden - kanskje ikke være skrubbsultne når dere ankommer.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:38   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Vi kan jo prøve oss. De er 7 og 8 år, så ikke helt små nei. Og i verste fall får de prøve litt og så spise baguetter etterpå. Vi har 4 timer mellom flyene, så har jo god tid.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:53   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Da funker det jo for alle sammen. De minste klarer jo å sitte stille en stund, og det er jo gøy å se på tallerkenene som fyker forbi

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 09:57   #10
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Mine barn elsker det. Men de liker sushi, da. Ellers er det mye annet rart som går på båndene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 11:02   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Dere kan bestille katsu til de barna som ikke spiser sushi. Men pass på; det kan bli ganske dyrt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 13:21   #12
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Det går helt fint å spise der med barn, og vi har gjort det et par ganger nå. Noen av mine barn liker sushi, noen ikke. Det finnes noe for alle, og de har ikke bare enkelte seter ved rullebåndet, men også båser ved rullebåndet. Veldig fint for familien.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-16, 15:43   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Jeg mener at de har meny også der du kan bestille litt mer enn det som går rundt på båndet så de finner nok noe å spise. Ellers får du kjøpe pølser eller pizza til dem etterpå.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:00   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Bare husk at sushien seiler forbi i det øyeblikket dere kommer, så det går veldig fort å spise noen få biter. Det er jo ikke like stas å gå dit alene, men kanskje du kan henge med de to små like i nærheten, mens dere ser på henne?

Vi har sånn rullebåndsushi på kjøpesenter her, og jeg har sett folk som har kommet med barn med baguetter og de store har spist sushi. Så det går vel an der også?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:03   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Æsj, nå ser jeg at Yo er i utenlandsavdelingen. Jeg som tenkte å teste sushi'n når jeg har noe mellomlanding senere i sommer.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:05   #16
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Vi kan jo også gjøre det sånn at de minste får spise baguett, pizza eller pølse først og så setter vi oss ned på yo sushi hele gjengen og så kan de bare sitte og prate med oss når vi spiser. Da er de jo mette og sikkert mer tålmodige enn dersom det er de som må vente med maten. Og vi har jo 4 timer mellom flyene, så trenger å fylle tiden.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:54   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Æsj, nå ser jeg at Yo er i utenlandsavdelingen. Jeg som tenkte å teste sushi'n når jeg har noe mellomlanding senere i sommer.

Du kommer jo inn på utland hvis du har tid til å gå helt ut og inn gjennom sikkerhetskontrollen en gang til etterpå. Du får ikke kjøpt tax-free, så klart, men de sjekker ikke boarding pass på Yo, liksom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:54   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yo sushi på Gardermoen med barn

Og dette vet jeg selvsagt ikke fordi jeg klarte å gå inn på utland da jeg skulle til metropolen Tromsø.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no