Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-13, 18:07   #21
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg kommer ikke videre på Candy Crush

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 18:16   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg ler sånn av i-landsproblemer, det er urkomisk. Kjenner meg igjen i flere av deres, korte ledninger og skiten tunge.

Men nå er jeg mest irritert over at jeg ikke får oppdatert til ios7 , eller hva det heter. Er min iPhone 4S for oldfæshjoned?!

Å herregud. Avbryt straks! Du kommer til å angre!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 18:18   #23
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg sovnet etter trening nå tidligere i dag og kommer sikkert ikke til å få sove i kveld igjen.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 18:39   #24
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg kjøpte ved en feiltakelse maskinoppvasktabletter som man må ta ut av papiret, ikke sånne som er pakket inn i plast som forsvinner av seg selv. Sukk.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 18:47   #25
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg kjøpte ved en feiltakelse maskinoppvasktabletter som man må ta ut av papiret, ikke sånne som er pakket inn i plast som forsvinner av seg selv. Sukk.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 18:55   #26
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg kjøpte ved en feiltakelse maskinoppvasktabletter som man må ta ut av papiret, ikke sånne som er pakket inn i plast som forsvinner av seg selv. Sukk.

Jeg har hørt om noen som gjorde ett og ikke oppdaget det før etpar rene, pene tabletter i folie lå samlet i bunn av oppvaskmaskina. 😁

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 22-09-13, 19:00   #27
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg gidder ikke å dra på butikken, jeg gidder ikke å bake og brødet begynner å bli litt tørt. Nå surmuler jeg fordi jeg er sulten.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 19:27   #28
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Lurer på hvor mange skopar hun på snart syv år skal ha før jul.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 19:31   #29
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg er altfor mett etter å ha vært i middagsbesøk til å orke sjokoladen jeg akkurat fikk av min sønn.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 20:53   #30
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

:jepp:


Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

De vanlige ladeledningene til ipad og iphone er så korte at det er skikkelig ekkelt å surfe på dem mens de lader!

Hvor får du tak i lang ledning, Esme?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 20:56   #31
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Eg har oppdatert til iOS7 men eg har ikkje pinkoden til telefonen min, så eg får ikkje skudd på igjen telefonen før kundeservice åpner klokka 9 i morgon.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 21:04   #32
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

De vanlige ladeledningene til ipad og iphone er så korte at det er skikkelig ekkelt å surfe på dem mens de lader!

Dette! Det er grusomt irriterende.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 21:24   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Blir så varm av å surfe med pc-en på fanget.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 21:38   #34
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I-landsproblemer

Det er fryktelig irriterende å måtte hjelpe folk å bære som henter møbler jeg legger ut på finn gratis.

Og hva er galt med folk som kommer og henter garderobeskap og tror de kan ta det med på trikken?

Jeg er rystet over siste ukes erfaringer med hva jeg har sett av folk av å gi bort ca 25% av alt jeg eier på finn.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 21:41   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Toffskij vinner.

Og Lisa: derfor legger jeg oftest ut ting billig, i stedet for på Gis bort. Det er FOR mange skrullinger ellers.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 21:45   #36
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Ikke selvopplevd (det skulle tatt seg ut!), men: Setene på første klasse på fly er så gode og myke at man sovner fra filmen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 22:52   #37
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Jeg kommer ikke videre på Candy Crush

Samme her.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 23:07   #38
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Det var litt for kaldt vann på badeland i dag! :brr:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 23:15   #39
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

At katta har mistet halsbåndet sitt i dag, og jeg får ikke kjøpt nytt før i morgen. For jeg har jo glemt at jeg skulle kjøpe et ekstra å ha siden forrige gang dette skjedde. Nå hadde jeg litt flaks at katta kom inn nå så jeg slipper opp i natt da, for katta har jo da heller ikke magneten den kommer inn gjennom katteluka med selv.

Også irriterer deg meg noe så inderlig i flere måneder at telefonen må lades hele tiden, helst flere ganger om dagen. Endelig fikk jeg sjekket hva det kostet for et nytt batteri, og fikk bestilt et nytt jeg venter på fra utlandet nå til den nette sum av 150,- kroner inkludert frakt. Hadde jeg bare kommet på det før kunne jeg spart meg for vannvittig mye irritasjon over snart tom for strøm telefon i sommer.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 23:32   #40
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg synes ikke jeg har noe særlig sminke som fungerer for tiden :O

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no