Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Beinbit i Fjordland Finnbiff

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 18:53   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Beinbit i Fjordland Finnbiff

Fant en 1 cm lang beinrest i Fjordland Finnbiff i dag. Skikkeli spiss var den også, så det hadde vel ikke vært noe særlig og spist den.

Men er det grunn til å klage? Kan man egentlig forvente bein i finnbiffen?

Ikke det at jeg veit om jeg gidder å klage altså...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 19:08   #2
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

For å være helt ærlig så synes jeg ikke det er noe å klage over. Det er som å finne en mark i salaten, slike glipp kan (desverre) skje. Det skal ikke skje og jeg tviler ikke på at det kunne vært farlig, men det skjedde altså ingenting. Du er like hel.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 19:09   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Selvsagt klager du.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 19:26   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Det er sånn som kan skje, mener jeg. Jeg vil ikke ha klaget, men kjøpt et annet merke neste gang.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 02:51   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Jeg ville nok ikke klaget, men gjordt produsenten klar over at jeg fant benbit i maten.....
Jeg ville for min del blitt glad for en slik tilbakemelding, men nå er ikke jeg noen stor matprodusent da (med unntak av her på hjemmebane)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 03:02   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Jeg hadde klaget, hvem vet hva slags "trøst" du kan komme til å få i posten?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 03:25   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er som å finne en mark i salaten, slike glipp kan (desverre) skje.

Æsj, makk i salaten er da noe ganske annet!

Bein i finnbiffen, men det er jo tross alt bein i kjøttet da. Eller kjøtt rundt beinet, for å være mer korrekt. Du kan jo sende en mail til Fjordland og si fra, så kan de klage litt til leverandøren av kjøttet. Og kanskje alle skjerper seg litt.

Men noen stor sak syns jeg ikke det var. Såfremt det var reinbein.
Og ikke beinet til Finn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 03:27   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Forresten, finnbiff er ofte det dårligste kjøttet på skrotten, det som ikke kan brukes til noe annet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:44   #9
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Selvfølgelig klager du! Jeg fant selv en 1 cm stor beinbit i vossakorvpølse fra en Fjordland-middag. Jeg klaget og fikk penger og en beklagelse. De skulle sjekke opp rutinene til leverandøren sin. Om man ikke klager så kan en heller ikke forvente bedring i produktet.
P.S. Jeg sendte inn beinbiten.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:07   #10
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Selvsagt skal du klage! Da får du sikkert masse Fjordland som plaster på såret

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:48   #11
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Selvsagt skal du klage! Da får du sikkert masse Fjordland som plaster på såret

Kanskje jeg får juletallerknene fra Fjordland ut året?! Hurra!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:13   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Du skal selvsagt klage, og grunnen er at det er den eneste måten produsenten får vite at det er funnet bein i maten på. Så får de sjekket rutinene sine, og rutinene til underleverandører, og kanskje gjort litt forbedringer slik at slikt ikke kan skje igjen.

Dette er grunnen til at man som oftest får erstatning når noe slikt skjer, det er enkelt og greit betaling for at du gjør litt av forbedringsarbeidet for dem.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:38   #13
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Jeg sendte inn reklamasjon via websidene til Fjordland og i dag kom det brev om at de skulle sende meg en sjekk på 250,- Fornøyd med det!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 16:18   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Bra at du klaget! Da skjerper de rutinene, og vi andre kan fortsatt spise reinskav uten å tenke på hvilken produsent vi skulle unngå.

Sjekk på kr 250 var jo bra, et reinsdyr i posten hadde muligens blitt litt voldsomt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 16:19   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbit i Fjordland Finnbiff

Så flott at Fjordland tok klagen din alvorlig!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no