Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser dere på Michelin-restauranter?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-16, 20:47   #61
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Ha ha, nei. Jeg spiser knapt på restauranter i det hele tatt. Kanskje tre ganger i året, og da med et budsjett på rundt 250kr. Er veldig glad i god mat, men restaurantopplevelser må nedprioriteres.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 20:55   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dixie Diner: Vi har blant annet vært i Tyskland i sommer. Det må da være en drøm for veganere? Jeg har aldri spist så mye vegetarmat noen gang tror jeg (jeg er verken vegetarianer eller veganer), og det på samme restauranter som mann og sønn spiste svineknoker og schnitzler.

Jepp, Berlin var en drøm! De fleste steder utenfor Norge er faktisk det (Norge ligger milevis bak alle andre, selv Sverige ligger langt foran på den fronten). Jeg har vært i ganske mange storbyer som veganer, men ingenting har til nå slått Praha faktisk. Jeg kjenner bukselinningen strammer bare av tanken på hvor fantastisk det var der, matmessig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 22:37   #63
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Har prøvd en og har prøver et par close up there, og prøver gjerne flere.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 22:52   #64
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg spiser gjerne på Michelin-restauranter, men ikke på steder ala Maaemo eller andre - hva skal man kalle det - eksperimentelle restauranter. Jeg er alt for kresen i matveien til at jeg kan sette pris på å spise det jeg definerer som "rare ting".

Jeg tar en middag på Statholdergaarden når som helst!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 22:54   #65
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.270
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Nei. Jeg har ingenting på sånne resturanter å gjøre. Når jeg ser bilder av mat med diverse fancy "skum" fx, kunne jeg aldri tenkt meg å spise det. Jeg er ikke spesielt kresen, men jeg er overhodet ikke interessert i de ultimate smaksopplevelsene - bare i å bli mett.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 22:58   #66
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Nei, av flere årsaker. Kjæresten ville ikke vært noe morsom å gå på en Michelin-restaurant med. Hun er svært lite matinteressert og ikke glad i vin til at det hadde vært en opplevelse med henne. I tillegg har jeg som noen andre i denne tråden for mye å bruke for lite penger på. En dag har jeg veldig lyst til å oppleve det, men dog med noen andre enn kjæresten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 00:13   #67
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg har vel kun spist på en med stjerne én gang, i Belgia, på jobbmiddag. Nydelig mat og vin og absolutt en flott opplevelse.

Her er det jo ingen slike steder, men jeg har spist på mange svært gode restauranter både i Stavanger og i USA da jeg bodde der. Liker godt god, spennende mat og drikke, så det er stas når jeg får anledning til det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 00:20   #68
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg har vært på Le Canard da de hadde en stjerne, vi betalte ikke selv. Spist en gang på Engø gård, de burde ha stjerne, tror de får snart. Da betalte vi halvparten selv, resten var gavekort. Begge steder var veldig gode, kunne gjerne spist på slike restauranter oftere. Hvis jeg slipper å betale, vel å merke.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 00:32   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

... Også noen ganger snubler man bare inn på en ikke-riktig-ny-men-helt-oversett bitteliten fransk sak på Løkka som var bare jordnært og nydelig. Man skal ikke kimse ad overraskelser uten forventninger heller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 00:40   #70
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Åhja, jeg elsker det!

Men det er altså ikke slik at alle Michelinrestauranter er superstive og/eller serverer fermentert mose akkompagnert av bølgeskvulp til en pris man må selge sin førstefødte for å betale, altså, her tror jeg mange har misforstått litt.

Joda, jeg har vært steder der kelneren omtrent følger deg inn på do, og mannen min holdt på å besvime første gang han så en smulebørste , men det finnes mange steder der man kan få fantastisk mat (av helt normale ingredienser) til samme pris av det en middelmådig treretter med vin til koster her i byen.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 01:39   #71
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Vi elsker det. Har fast tur til 2 stjernes en gang i året. Vi blir kjent igjen og avskjeden er det ses igjen om ett år
Ellers er årsdagen vår Michelin dag he he da drar vi enten i Norge eller utlandet om muligheten bryr seg. I år var vi på kontrast og var kjempe flott det utrolig fornøyd

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 01:48   #72
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg mener oppriktig at sånne som meg på en michelinrestaurant hadde vært et hån for de som virkelig kan matopplevelser. Jeg hadde prøvd å være høflig, men hadde nok rynket på nesen av det meste. Og grått blod i det jeg drog kortet for å betale regningen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 01:52   #73
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Nei, men har en mann som liker det godt. Jeg er überkresen når det kommer til sånt, og har sjelden vært fornøyd på de gourmet-restaurantene vi har vært på, og da føles det så utrolig waste of money å betale mye. Alkohol drikker jeg ikke. Dog har vi funnet en gourmet-restaurant jeg har vært fornøyd, så den går vi på innimellom. Dog ingen Michelin-stjerne på den, men det er det jo ikke så mange som kan smykke seg med.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 07:30   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Det er ikke sånn at alle restauranter som har stjerne i Michelin serverer bare rar og bittelitt mat. Mannen min og jeg var på en kinesisk restaurant i London i juni som har en stjerne. Det aller største problemet der var at vi fikk så altfor mye mat. Ikke engang mannen min var i nærheten av å spise opp, og han pleier å være helt uten bunn når vi får servert god mat. Ikke var det skrekkelig avansert heller, men veldig, veldig godt.

Vi spiste fra denne menyen: http://hakkasan.com/content/uploads/...menu-March.pdf

Jeg mener at vi gikk for tastingmenyen til £ 65 pr person. Jeg synes ikke det er noen vanvittig pris for masse, masse god mat. Vi fikk anbefalt god drikke til som hadde en akseptabel pris. De nyrike russerne på bordet ved siden av oss gikk for den dyreste tastingmenyen, men det var så mye mat at de ikke engang klarte å smake på de siste rettene, og de drakk champagne for en månedslønn. Men både de og vi fikk svært ålreit service selv om prisen vi betalte til slutt var en ganske annen enn de endte på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 02-08-16 kl 09:12.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 08:58   #75
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Men det er altså ikke slik at alle Michelinrestauranter er superstive og/eller serverer fermentert mose akkompagnert av bølgeskvulp til en pris man må selge sin førstefødte for å betale, altså, her tror jeg mange har misforstått litt.

Er det jeg også regner med, selv om den eneste jeg har vært på var akkurat slik. Smulebørste, bølgeskvulp og det hele. Så det er derfor jeg har lyst til å prøve flere, hvis jeg kommer over noen litt mindre pretensiøse som det er aktuelt å spise på. For jeg elsker gode matopplevelser, og ikke minst vin, men trives best og nyter maten bedre der det er litt mer avslappet.

Har vært på mange andre fantastiske restauranter da, som har servert himmelsk mat, uten at de har stjerner (som jeg fikk med meg i alle fall), og elsker det!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 09:03   #76
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Har vært på mange andre fantastiske restauranter da, som har servert himmelsk mat, uten at de har stjerner (som jeg fikk med meg i alle fall), og elsker det!

Michelin guiden er jo ikke utfyllende Det er rett og slett mange steder hvor de ikke er. Tok en kjapp titt på kartet deres (websiden) og de har 16288 restauranter i Europa og 157 i Sør-Amerika - de kan vel sikkert lage mat i Sør-Amerika også, eller hva tenker dere? Jeg er i og for seg enig i at det ikke er like mange restauranter i den klassen i Sør-Amerika, har noe med økonomi å gjøre blant annet, men forholdstallet kan da umulig stemme?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 09:25   #77
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Samme her. Som når det gjelder andre typer kulturopplevelser, som film, teater, kunst etc. - det forstyrrer og ødelegger dels min egen opplevelse dersom de(n) jeg er sammen med misliker det hele eller er skeptisk/misfornøyd til det.

Sånn er jeg også, og derfor kommer jeg sannsynligvis aldri til å spise på Michelin-restaurant, fordi det ville ødelagt for dem som var med (om de ikke var som meg da). Jeg har alt for mye mat-issues til å klare å nyte det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 17:12   #78
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg kunne godt tenkt meg en smulebørste jeg. Er det en dum ting lzm?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 17:15   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Vi hadde smulebørste da jeg vokste opp. Svært møblert hjem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 17:16   #80
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi hadde smulebørste da jeg vokste opp. Svært møblert hjem.

Takk! Jeg kan ønske meg en til jul.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no