Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? Ny tråd!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-18, 15:55   #421
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Anne Holt: Blind gudinne

:tjuefem år på etterskudd:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 11-01-18, 17:01   #422
Candy Darling
Rebel without a clue

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 47
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har visst glemt denne tråden; men jeg er akkurat ferdig med Landsbyen av Jule Zeh; festlig tysk moderne variant av Forargelsens hus.

Nå er jeg dypt inni Silo-serien; ferdig med WOOL og snart ferdig med SHIFT. Hvis man liker fremtidsdystopi og ikke har lest denne, så ... Ja, du vet hva du har å gjøre.

- Jason Isbell -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-18, 08:45   #423
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg leser Heksen, Camilla Läckberg.

Jeg også, i tillegg til Avgrunnsblikk av Jørgen Brekke. Mitt første møte med denne forfatteren, tror jeg kommer til å lese flere av ham. Litt annerledes krim.

Gammel 12-01-18, 22:03   #424
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Naboparet av Shari Lapena. Krim

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-18, 21:15   #425
Candy Darling
Rebel without a clue

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 47
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har visst glemt denne tråden; men jeg er akkurat ferdig med Landsbyen av Jule Zeh; festlig tysk moderne variant av Forargelsens hus.

Nå er jeg dypt inni Silo-serien; ferdig med WOOL og snart ferdig med SHIFT. Hvis man liker fremtidsdystopi og ikke har lest denne, så ... Ja, du vet hva du har å gjøre.

Men hva gjør jeg nå, som jeg også er ferdig med DUST?

- Jason Isbell -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 10:53   #426
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat ferdig med Persepolis Rising, nå i gang med The Girl With All the Gifts av M.R. Carey.

...har ment å komme i gang med denne en god stund nå; men hvorfor i Niflheim skjønte jeg ikke at det var samme Mike Carey som bl.a. skrev Lucifer? Det ville ha kuttet ned på en del somling fra min side!

Gammel I går, 11:02   #427
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

En moderne familie, Helga Flatland.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 11:06   #428
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner til
Standard

Being Mortal av Atul Gawande.

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 11:12   #429
Strå
Feilplassert

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå leser jeg Making Money av Pratchett hjemme. Siden den er litt stor til sekken min, har jeg tatt fram Mississippi av Mark Twain igjen, så jeg leser den også nå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 11:27   #430
Frøken Frøken
Fersk fisk

Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
Frøken Frøken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Naboparet av Shari Lapena. Krim

Jeg også. Men angrer på at jeg leser den på norsk. Den er til tider forferdelig dårlig oversatt. Irriterende.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.