Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Viggo på lørdag

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 10:27   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Viggo på lørdag

I programomtalen står det "Viggo Johansen tett på personer". Men kan det bli for tett? Må vi egentlig vite om Jan Henry T Olsen og kone fortsatt har sex (han har fått Alzheimer), og må vi vite om Hans Petter Lahlum (er det ikke det han heter, han som blant annet har skrevet biografi om Haakon Lie) har et syndrom eller ikke?

Jeg blir ganske ofte beklemt når jeg har sett disse programmene, og føler vi kommer for nært innpå personer i offentligheten, men samtidig appellerer det til kikkeren i meg, og kanskje det at offentlige personer også er "vanlige mennesker"?

Ambivalent altså, noen flere som har oppfatninger?


Sist redigert av Ine : 15-11-09 kl 11:22.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:07   #2
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Viggo på lørdag

.....


Sist redigert av kharadra : 01-12-10 kl 23:59.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 15:22   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Viggo på lørdag

Har ikke sett programmene med de nevnte gjestene. Men, jeg har gløttet innom programmet ved et par anledninger. Jeg liker det ikke. Det blir for tett, det blir for banalt med Viggo og jeg blir så ille berørt at jeg switcher videre veldig fort.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no