Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Korleis finne igjen pm frå ukjente på FB?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-16, 22:35   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Korleis finne igjen pm frå ukjente på FB?

Jeg fikk en forespørsel, mener jeg det sto. Det var da en pm fra en jeg ikke er venn med. Bare leste den kjapt og skulle svare nå. Men nå finner jeg den ikke igjen? Noen som bet hvor jeg finner pm fra ukjente?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 22:39   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korleis finne igjen pm frå ukjente på FB?

Ja, gå inn på meldinger i menyen til venstre, så øverst i lista over personene står det "meldingsforespørsler". Lys grå skrift, litt vanskelig å se.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 09:17   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis finne igjen pm frå ukjente på FB?

Tror du må inn via nettleseren, ikke appen for å finne meldingsforespørselene.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 09:20   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korleis finne igjen pm frå ukjente på FB?

Et tips til: det er også et valg som heter "filtrerte" (ikke en egen fane som med meldingsforespørsler). Der kan det befinne seg både det ene og det andre, som FB mener er "spam". Da jeg fant ut dette, og åpnet denne, fant jeg meldinger fra seriøse folk, som slett ikke burde vært filtrert. Jeg fant også mange "hi, beautiful"-meldinger, og de var jo greit nok at var filtrert. Men moralen er: FB tror de vet hva du vil lese, og filtrerer vekk meldinger!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 09:41   #5
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korleis finne igjen pm frå ukjente på FB?

På min messenger-app (iPhone) går jeg på Innstillinger-Personer-Meldingsforespørsler.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 10:13   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.778
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis finne igjen pm frå ukjente på FB?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

På min messenger-app (iPhone) går jeg på Innstillinger-Personer-Meldingsforespørsler.



I nettleseren heter det vel "andre". Edit det var før. Det heter meldingsforespørsler der også, ser jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no