Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Leger uten grenser..

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 20:16   #1
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leger uten grenser..

Sitter og ser et fantastisk program på nrk1. Om en fantastisk sambygdning av meg; Rakel.

Tårene bare renner her. Jeg er berørt.

Kommer DU til å gi penger til tv-aksjonen?

Skal DU være bøssebærer?

Og hvorfor?

Ja, jeg kommer til å gi. Ja, jeg kommer til å gi!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:18   #2
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Vi kommer til å gi masse og skal gå med bøsse (mest sannsynlig). Er støttemedlem der også. (Eller hva det nå heter). Leger uten grenser gjør utrolig mye bra. Oppfordrer alle til å gi så det monner, vi har det sinnsykt godt her på bjerget!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:20   #3
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

vi har det sinnsykt godt her på bjerget!

Ja, og ting blir satt så sinnsykt i perspektiv.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:21   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Jeg gir alltid til tv-aksjonen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:23   #5
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Vi skal feire mellomsøster sin bursdag, så det blir ikke bøssebæring i år. Men jeg har veldig sans for leger uten grenser, og kommer helt klart til å gi.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:25   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Jeg driver forresten på med sånn der online markedsundersøkelse. På den ene dingsen kan man støtte ulike tiltak, dvs at siten gir til organisasjoner som takk for at du deltar i undersøkelser. Der støttet jeg også LUG. (og de undersøkelsene er pokker meg så kjedelige)

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:29   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Jeg er feltpartner i Leger uten grenser (også kjent som "leger uten penger"), gir fast hver måned. Kommer til å gi ekstra til TV-aksjonen.

Jeg kan ikke gå med bøsse pga. bekkenet, men mannen og Ulvejenta skal gå. Sistnevnte har dessuten svært klare planer om å bli "lege uten grenser og reise til land hvor det er krig og flom og sånt" når hun blir stor.

__________________
2001&2005

Sist redigert av Acsa : 16-10-06 kl 21:52.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:29   #8
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Ja dette er en organisasjon det er lett å støtte.
Selvfølgelig skal jeg gi til aksjonen.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:33   #9
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er feltpartner i Leger uten grenser

Feltpartner heter det det ja. Vi har jo sånne fine permer og greier som det står feltpartner på.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:35   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Jeg er også "Feltpartner"
Kommer til å gi under aksjonen (internett) men kommer nok ikke til å gå med bøsse, nei, da tror jeg de ser rart på meg her nede.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:41   #11
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Jeg skal selvfølgelig gi. Syns de gjør en utrolig viktig jobb. Jeg er ikke bøssebærer av natur. Det hensetter meg til de tider jeg ble tvunget til å selge lodd til inntekt for turngruppa. Men all ære til de som er det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:05   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Av diverse årsaker blir det ikke bøssebæring på meg,
men jeg kommer definitivt til å gi penger når de kommer til oss!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:46   #13
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Jeg skal ikke være bøssebærer, men skal helt klart gi penger.
Leger uten grenser er en organisasjon som gjør så utrolig mye bra.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:23   #14
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Ja jeg skal gi penger og jeg så programmet. Et rørende program. Igjen og
igjen ser vi hvor fantastisk godt vi har det i landet vårt.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:51   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Storesøster og jeg skal gå (selvsagt) dersom hun er frisk da. Vi er feltpartnere vi også.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 17-10-06 kl 00:36.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 00:16   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Jeg skal gi. Gjett om jeg skal. De gjør et helt uvurderlig arbeide rundt om i verden.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:02   #17
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leger uten grenser..

Jeg skal gi. Leger uten grenser gjør en fantastisk jobb. Vi har det utrolig godt som lever i et land med så godt utbygd helsevesen som vi har (selv om selvsagt mye kan bli bedre også i vårt land). Bøssebæring blir det nok ikke noe av, men her hvor jeg bor pleier det å være overflod av bøssebærere, så jeg har ikke dårlig samvittighet for det.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no