Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Manshow på TV2 Zebra.

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 23:31   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Manshow på TV2 Zebra.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:33   #2
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Hæ? Hva er det for et program? Mannfolk? Pene?

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:33   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Min kjære ble nesten fornermet på Strømsgodsets vegne.
Gubben har mildt sagt lite sans for den typen humor, og der satt programlederen med Godsetskjorte, godsetbanner etc...

"Stakkars Godset!" Var alt gubben klarte å kommentere...

(Hm... tror vi er like sære han og jeg... og det er igrunn like greit.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:36   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Dere må se hva de driver med nå. Herregud, hva er det de jentene tenker med.

Jeg dåner igjen.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:36   #5
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

:løpeforåse:

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:38   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Dette er GRAVERENDE! :vurderer leserbrev:

LATTERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:40   #7
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

De kunne godt ha laget et womenshow

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:41   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.

De kunne godt ha laget et womenshow

IKKE dersom det ble like latterlig andre veien, med halvnakne gutter og latterliggjøring av dem.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:43   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Jeg er bare fascinert over at de har samme stygge stol som jeg kjøpte borti en bruktforrening her for å sitte i når jeg var gravid med bekkenløsning. Vi hadde ingen som dugde, så jeg kjøpte en skikkelig stygg søttitalls-stressless. Den er ikke her lenger, men de har jaggu meg to på scenen.

I tillegg burde de flytte teleprompteren litt opp, for når han står og liksom snakker inn i kamera, men i virkeligheten leser, så ser det ut som han titter ned på puppene mine. Etter nærmere ettertanke, kanskje det var effekten de ønsket.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:49   #10
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

IKKE dersom det ble like latterlig andre veien, med halvnakne gutter og latterliggjøring av dem.

Jeg har ikke fått med meg hele opplegget til dette programmet, men det lille jeg fikk med meg nå frister ikke til reprise.

Klart - selv hadde jeg ikke hatt noe problem å sitte å se på pene gutter på tv. Gjerne med klær på. Det er mer spennende.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:00   #11
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Sitat fra omtalen på tv2 Zebra:

Sitat:

Har du lyst til å høre hva Martin Schanche mener om samfunnsutviklinga – helt uten sjølsensur? Da finner du frem en sixpack og en påsa potetgull, og rigger deg til foran TVŽn klokka 22.30

Tror ikke det, nei...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:42   #12
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Tror nok dette er lav-panne-humor og kommer ikke til å se dette nei!!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:50   #13
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Jeg har ikke sett det. Men de forhåndsklippene jeg så var virkelig pinlige.
Jeg tror ikke jeg liker menn som setter pris på sånn "humor".

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:51   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Eg såg førehandsomtalen, og det var nok ...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:58   #15
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Helten tvang meg til å se på, og lo høyt og støyende mesteparten av tiden. Altså - det er jo ikke på ordentlig. Hvis man ser på det som en parodi og latterliggjøring av mannskulturen så er det faktisk ikke så verst.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 01:02   #16
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Helten tvang meg til å se på, og lo høyt og støyende mesteparten av tiden. Altså - det er jo ikke på ordentlig. Hvis man ser på det som en parodi og latterliggjøring av mannskulturen så er det faktisk ikke så verst.


Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 01:04   #17
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Helten tvang meg til å se på, og lo høyt og støyende mesteparten av tiden. Altså - det er jo ikke på ordentlig. Hvis man ser på det som en parodi og latterliggjøring av mannskulturen så er det faktisk ikke så verst.

Er du sikker på at det er parodi? Jeg fikk ikke det inntrykket av radiointervjuet av Lilleheie.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 01:15   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Er du sikker på at det er parodi? Jeg fikk ikke det inntrykket av radiointervjuet av Lilleheie.

Jeg hørte (eller så?) et intervju med ham hvor han påsto det. Uansett, jeg kan ikke forestille meg at noen er så dumme at de gjør dette i fullt alvor.
Jeg velger å se dette som ironi og humor satt på spissen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 08:49   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Eg er litt forelska i Håvard Lilleheie, så dette MÅ ha vore en slags parodi.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 08:58   #20
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Jeg aner ikke hva det er snakk om, men tror nok at mange har godt av å få på seg ironibrillene en gang i blant. Særlig etter fylte 25.

:ypper:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no