Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-23, 16:49   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 17:03   #22
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

For en kul gave! Håper du finner noen som kan lage det.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-23, 14:03   #23
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Omslaget burde vært i handgarva lakseskinn, of course. Hør med Reisa Skinnprodukter i Nordreisa, ho kan sikkert lage det, eller tipse deg om andre som kan.
Her er hun på face: https://www.facebook.com/profile.php?id=100063628117658

Hun kunne ikke lage og hadde heller ingen konkrete tips. Eller, hun sa asvo i Tromsø, men hadde ikke kontaktinfo, «du må bare søke». Når jeg søker asvo går jeg opp tilrettelagt bedrifter, men det kan vel ikke være dem hun mente? Det står i alle fall ikke noe om at det er en tjeneste de leverer.

Men nå er jeg SÅ keen på å få noen til å lage en notatbok til meg, så tips om
Hvem som kan gjøre det mottas med gedigen takk!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-23, 15:04   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Det stemmer at Asvo i Tromsø laget noe lignende tidligere.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-23, 15:59   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Fi...zcF9tdGY&psc=1

https://www.amazon.co.uk/s?i=stripbo...line_sr_book_1

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-23, 17:46   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hun kunne ikke lage og hadde heller ingen konkrete tips. Eller, hun sa asvo i Tromsø, men hadde ikke kontaktinfo, «du må bare søke». Når jeg søker asvo går jeg opp tilrettelagt bedrifter, men det kan vel ikke være dem hun mente? Det står i alle fall ikke noe om at det er en tjeneste de leverer.

Men nå er jeg SÅ keen på å få noen til å lage en notatbok til meg, så tips om
Hvem som kan gjøre det mottas med gedigen takk!

Jeg synes da den på Etsy var veldig fin. Har du sett om det finnes flere på Etsy?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-23, 18:01   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

https://www.etsy.com/no-en/listing/1...search_click=1

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 06:27   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

https://www.skovstuenpil.no/produkt/...et-lakseskinn/

Her kan du evt kjøpe skinn - så kanskje noen andre kan lage bok?

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 07:42   #29
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hun kunne ikke lage og hadde heller ingen konkrete tips. Eller, hun sa asvo i Tromsø, men hadde ikke kontaktinfo, «du må bare søke». Når jeg søker asvo går jeg opp tilrettelagt bedrifter, men det kan vel ikke være dem hun mente? Det står i alle fall ikke noe om at det er en tjeneste de leverer.

Men nå er jeg SÅ keen på å få noen til å lage en notatbok til meg, så tips om
Hvem som kan gjøre det mottas med gedigen takk!

Da får du opp rett, asvo er tilrettelagt bedrift.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 07:46   #30
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Da får du opp rett, asvo er tilrettelagt bedrift.

Ea sier at de har laget det tidligere, men jeg tenkte først det var feil siden det ikke stod ramset opp som tjenester. Hun sa ikke noe om at det skulle være tilrettelagt bedrift, sa bare «asvo i Tromsø».

Planen er å kontakte lokal gullsmed/sølvsmed og høre om de kan gjøre der, eller har tips til hvem som kan.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 09:37   #31
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Utrolig fin gaveide, spesielt om den blir laget i lakseskinn - tidenes 18-årsgave!

La merke til at fisken på den fra Etsy ikke er en laks, men en regnbueørret, vær obs på at det sikkert er viktig med rett art for en ihuga laksefisker

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 09:42   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Utrolig fin gaveide, spesielt om den blir laget i lakseskinn - tidenes 18-årsgave!

La merke til at fisken på den fra Etsy ikke er en laks, men en regnbueørret, vær obs på at det sikkert er viktig med rett art for en ihuga laksefisker

Ser produsenten har flere ulike varianter, med andre fisker også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 09:56   #33
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Utrolig fin gaveide, spesielt om den blir laget i lakseskinn - tidenes 18-årsgave!

La merke til at fisken på den fra Etsy ikke er en laks, men en regnbueørret, vær obs på at det sikkert er viktig med rett art for en ihuga laksefisker

Må være en laks ja.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 09:56   #34
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Her får du kjøpt garvet skinn så kanskje noen andre kan lage omslaget til å ha notatbøker i.
https://www.skovstuenpil.no/produktk...dgarvet-skinn/

Tana gull og sølv har også en laks. Mener også at det skal ha vært laget en altalaks i sølv, men husker ikke hvor de var å få kjøpt, du kan forsøke juhls eller alta museum.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 10:00   #35
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Her får du kjøpt garvet skinn så kanskje noen andre kan lage omslaget til å ha notatbøker i.
https://www.skovstuenpil.no/produktk...dgarvet-skinn/

Tana gull og sølv har også en laks. Mener også at det skal ha vært laget en altalaks i sølv, men husker ikke hvor de var å få kjøpt, du kan forsøke juhls eller alta museum.

Tusen takk for tips!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 10:08   #36
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Skal definitivt kontakte Tana gull og sølv og høre om de har en laks som kan brukes på en bok. De hadde jo mange fine brosjer og smykker med laksemotiv, så det må være mulig å då en som kan monteres på en bok.

Og de lakseskinnene må det jo være noen som kan montere på. Bokbinderi er vel ikke helt utdødt?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 10:10   #37
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

http://www.bokbinding.no/

Kanskje jeg kan få hjelp her til det jeg ønsker.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 10:35   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Bokbinderi er vel ikke helt utdødt?

Neida, obligatorisk på Steinerskolen.

Men det jeg tenker er bedre, er et boktrekk i (lakse-)skinn, slik at han kan bytte ut innmaten når den er full. Slik som den fra Etsy. Om den er i et standardformat, typ a5, så er det lett å kjøpe ny notatblokk til å ha inni.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 10:39   #39
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Neida, obligatorisk på Steinerskolen.

Men det jeg tenker er bedre, er et boktrekk i (lakse-)skinn, slik at han kan bytte ut innmaten når den er full. Slik som den fra Etsy. Om den er i et standardformat, typ a5, så er det lett å kjøpe ny notatblokk til å ha inni.

Veldig godt poeng egentlig. Har sendt Mail til bokbinderi, så da kan jeg jo snakke om det om han mener at det er er noe han kan påta seg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 11:08   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig gave - hvor får jeg tak i dette?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Veldig godt poeng egentlig. Har sendt Mail til bokbinderi, så da kan jeg jo snakke om det om han mener at det er er noe han kan påta seg.

Evt. så vil en som kan sy i skinn gjøre det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no