Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Må jeg kaste stavmikseren?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-13, 09:09   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må jeg kaste stavmikseren?

Jeg har en Braun Stavmikser, og det må ha blitt lekkasje i stålskaftet. Altså blandestaven med kniver nederst. Skaftet lukter som råtne egg.

Oppvaskmaskin på 70 grader hjelper ikke. Jeg tror ikke det kommer inn nok vann. La skaftet stå oppreist mens jeg heller kokende vann og klorin oppi hjelper ikke. Jeg ser vannet trekker inn og renner ut under knivene, men sakte.

Jeg husker ikke når jeg kjøpte den. Over 2 år siden? Jeg husker heller ikke om det sto at en ikke skulle vaske delene i oppvaskmaskin.

Kjedelig å kaste den. Jeg liker både vispen og hakkeren, men det er ikke det samme uten blenderdelen.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 10:18   #2
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.394
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må jeg kaste stavmikseren?

Kan du ikke kjøbe ny blenderdel?

Evt kan du få vår, vi måtte kjøpe ny maskin da den brøt sammen for halvannet år siden.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 12:17   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg kaste stavmikseren?

Har du sett og snudd og vendt på blenderen? Jeg hadde en annen dings som luktet råtne egg, der var det rester etter mat som måtte plukkes ut. Evt, legg den i eddik eller noe?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 22:44   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må jeg kaste stavmikseren?

Jeg har ikke kastet den ennå. Hvis jeg lar skaftet stå oppreist etter å ha vasket den i oppvaskmaskin, så renner alt ut - til slutt. Da lukter det ikke ufyselig. Litt svak lukt, men langt ifra slik som da jeg slengte den i skuffen etter vask.

Jeg sender deg en melding med prikk, tink. Jeg kan betale portoen og litt for bryderiet hvis du har samme type.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg MR530BABYCA.jpg (21,4 KB, 8 visninger)
Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no