Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lei av å være trett, endring i kosthold?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-19, 23:31   #41
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Har du sjekket om du trenger briller?



Sist jeg snakket med legen om trøttheten i øynene endte jeg med å begynne med briller. Hadde skjeve hornhinner. Trøttheten i øynene ga seg ikke, blir kanskje bare noe redusert, men greide aldri å blir fortrolig med brillene så endte jeg med å laseroperere øynene for et års tid siden. Dermed er behov for briller nok ikke det som er årsaken. Håper jeg i alle fall, for i såfall ville det vært en del bortkastede penger.


Men absolutt ikke dumt forslag, for det kunne jo faktisk vært en reell årsak.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-19, 09:07   #42
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

Luvi: jeg kjenner en som måtte reoperere øynene etter kort tid. Har du vært på etterkontroll?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-19, 12:56   #43
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

Vet ikke om noen andre har nevnt det, men du sier trøtt i øynene, kan du være allergisk?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-19, 18:24   #44
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

Jeg sliter med tørre øyne, jeg kan beskrive det som en trøtthet i øynene. Systane øyedråper syns jeg er befriende. Må gjerne dryppe mange ganger på rad. Jeg er ikke flink å bruke de regelmessig, så jeg blir liksom aldri kvitt de tørre øynene heller.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-19, 21:28   #45
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Luvi: jeg kjenner en som måtte reoperere øynene etter kort tid. Har du vært på etterkontroll?


Var på etterkontroll etter 6 mnd, alt var bra da i alle fall.



Drypper øynene i blant, det hjelper bittelitt, men langt i fra så mye ikke sånn at det er løsningen. Kan forsøke å dryppe de mer og oftere.



Tror ikke det er allergi, det er i alle fall likt hele året rund, men i perioder verre enn andre.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no