Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardiner til jul. Og farger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Fargen på advent/jule-gardinene mine er:
røde 20 25,64%
hvite 7 8,97%
gull 0 0%
sølv 0 0%
sort 1 1,28%
brun 0 0%
lilla 3 3,85%
mønster 5 6,41%
Er ikke så nøye på det.. 4 5,13%
Annet 7 8,97%
Gardiner? har ikke 23 29,49%
Dustepoll 8 10,26%
Deltakere: 78. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 22:39   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gardiner til jul. Og farger

Skifter dere gardiner til advent/jul? Tenker da spes. kjøkken/stue.
Hvilke farge på gardinene i såfall?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 22:41   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardiner til jul.. og farger

Hva skal vi med gardiner til jul når vi aldri har gardiner?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 22:48   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Jul.

Men gardiner har vi ikke, kun persienner i alle rom (og rullegardiner på soverommene). Jeg pynter dog masse, masse til jul. Årh, gleder meg, tenk at det bare er EN MÅNED til 1. søndag i advent!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 22:50   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Flere gardiner? Nei, vi har hvite gardiner - de får duge hele året. Jeg er forøvrig ikke så flink til å pynte til jul heller jeg da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 22:50   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

*Alt for tidlig julestemning pga all snøen*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 22:51   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Det er da ikke noe som heter for tidlig julestemning. *begynner i mars*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 22:53   #7
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.890
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Vi har akkurat hengt opp nye lilla gardiner, de blir nok hengende til jul også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 22:59   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Vi har akkurat hengt opp nye lilla gardiner, de blir nok hengende til jul også.

Lilla gardiner er fint! *vurderer*
Hva pynter man med til jul når man har lilla gardiner?
Unngår man rødt? Det er det som stopper meg i lillagardin-shopping akkurat nå, for gidder ikke å skifte igjen til andre til jul.. og har mye rød julepynt...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 23:00   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.175
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Har aldri gardiner. Jo, ungene har på rommet sitt. Limegrønne hele året. Går veldig fint sammen med julepynten...

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 23:05   #10
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Vi har jo nytt hus til jul, og jeg henger ikke opp de røde julegardinene med hjerter på. Skal se om jeg finner noe i hvitt og sølv, er iallfall mye fin julepynt i de fargene nå. Gleder meg til jul.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 23:36   #11
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Jeg har ikke såkalte julegardiner, men skifter normalt gardiner på stue/kjøkken hver vinter/sommer. Har akkurat kjøpt nye vintergardiner til både kjøkken og stue, i stuen har de blitt lys lilla og slik kommer de til å henge ut mars/april tenker jeg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 23:38   #12
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Lilla gardiner er fint! *vurderer*
Hva pynter man med til jul når man har lilla gardiner?
Unngår man rødt? Det er det som stopper meg i lillagardin-shopping akkurat nå, for gidder ikke å skifte igjen til andre til jul.. og har mye rød julepynt...

Jeg synes rødt mot lilla er utrolig stilig jeg da - på jentungens rom går det i nettopp rødt, hvitt og lilla! Jeg kommer til å ha mye lilla til jul, men viker f.eks ikke fra de røde glasskulene til juletreet eller hvite/røde pynteputer til sofaen av den grunn.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 00:01   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Skifte gardiner til jul? Hvor gammel er du egentlig?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 00:03   #14
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Her er det hvitt og rødt. *jeg er 37 år og skifter gardiner til de forskjellige årstidene*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 00:12   #15
Kims
Aktiv
 
Kims sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 264
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Vi har hatt samme gardiner hele året i flere år nå. Sorte gardiner i stua og hvit liftgardin på kjøkkenet.

__________________
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014
Kims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 00:13   #16
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Har noen jule-lift-gardiner til kjøkkenet. De er slik "strie-sekk" farge, med rødt mønster på. Ganske koselige faktisk. Men nå har vi pusset opp kjøkkenet, så kanskje jeg må finne på noe annet.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 00:22   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.862
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Jeg har røde julegardiner på kjøkkenet, men bytter ikke ellers i huset.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 00:36   #18
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Her byttes ikke gardiner til jul. Har lyse og nøytrale gardiner, men hadde neppe byttet uansett, for lat til slikt.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 00:49   #19
Doremifa
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 72
Doremifa er litt kul
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Kjøpte julegardiner i fjor da jeg innså at de andre gardinene snart kunne stå av seg selv. Julegardinperioden ble brukt til å vaske de andre
Har røde gardiner i stua og "striesekk med noe rødt på" på kjøkkenet.
Før bodde vi i rekkehus og hadde en ganske moderne stil uten julegardiner. Nå har vi et gammelt hus der det passer med bestemorsysler.

Doremifa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 00:58   #20
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Jeg skifter kun på kjøkkenet. Stuegardinene henger året rundt.
Har hatt hvite julegardiner med litt rødt og gull på de siste årene.
Før det hadde jeg hvite med sølv og gull.
Nå har jeg donert bort de jeg hadde så i år blir det nye, aner ikke hvem farge jeg ender opp med.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no