Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-13, 08:27   #121
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og hvor det for ethvert oppegående menneske var opplagt at hvis jeg stilte opp i denne kjolen på årets julebord, så ville jeg bli ledd av de neste tre årene.


Så hvis man stiller i feil kjole, så blir man ledd av i tre år? Nok en grunn til å bure seg inne, ser jeg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 08:49   #122
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så hvis man stiller i feil kjole, så blir man ledd av i tre år? Nok en grunn til å bure seg inne, ser jeg.

Eller drite enda mer i det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 08:52   #123
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så hvis man stiller i feil kjole, så blir man ledd av i tre år? Nok en grunn til å bure seg inne, ser jeg.

De som ler av noen på grunn av en kjole, og til og med i tre år, kunne jeg ikke brydd meg mindre om. De fortjener virkelig ikke at du skal bruke tid på å bry deg om hva de tenker.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 09:01   #124
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Hmpf.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 09:20   #125
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmpf.

Hmpf-er du meg?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 09:41   #126
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Nah, jeg vet ikke helt hvem og hva jeg hmpfer, jeg. Jeg er nok bare litt sur.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 09:41   #127
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Jeg vet ikke noe om kjolesaken, så jeg går ut fra at det ikke var jeg som "sa" noe, men jeg synes at kommentarer som "slike kjoler er ikke så kledelige for damer som har litt stor rompe" er OK hvis man faktisk spør om man kan gå i den spesielle kjolen. Hvis man spør om råd ang. smykker og øredobber som passer til kjolen og får tilbakemelding på at man ikke kler kjolen, er det ikke OK.
Eller sier jeg noe som allerede har blitt sagt nå?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 10:01   #128
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så hvis man stiller i feil kjole, så blir man ledd av i tre år? Nok en grunn til å bure seg inne, ser jeg.

Jeg skjønner at du har såre tær her, men jeg kan nesten garantere at ingen ler av noen for å komme i "feil" kjole. Jeg tror du leser det som tydelig er satt på spissen, helt bokstavelig.

Det må isåfall være om Klara på 70 som alltid kler seg som en Amish kommer i noe ala dette.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (13,9 KB, 49 visninger)
Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 10:27   #129
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg vet ikke noe om kjolesaken, så jeg går ut fra at det ikke var jeg som "sa" noe, men jeg synes at kommentarer som "slike kjoler er ikke så kledelige for damer som har litt stor rompe" er OK hvis man faktisk spør om man kan gå i den spesielle kjolen. Hvis man spør om råd ang. smykker og øredobber som passer til kjolen og får tilbakemelding på at man ikke kler kjolen, er det ikke OK.
Eller sier jeg noe som allerede har blitt sagt nå?

Ja, du seier noko som allereie har blitt sagt. Du kan seie at du er einig med Lille Rosin, Lille Meg, Niobe og Bluen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 10:38   #130
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Denne diskusjonen motsier seg selv. På den ene siden blir det sagt at man kanskje bør si fra til de som går helt feil kledd for å skåne dem fra å bli himlet/ledd av bak ryggen i flere år fremover. På den andre siden sies det at det er da ingen som ler av noen på grunn av en kjole. En stakkars motenoldus kan bli forvirret av mindre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 10:57   #131
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne diskusjonen motsier seg selv. På den ene siden blir det sagt at man kanskje bør si fra til de som går helt feil kledd for å skåne dem fra å bli himlet/ledd av bak ryggen i flere år fremover. På den andre siden sies det at det er da ingen som ler av noen på grunn av en kjole. En stakkars motenoldus kan bli forvirret av mindre.

Eg vurderer å bare gå rundt i pyjamasbukser. Då er eg sikker på å bli omtalt som "ho i pyjamasen", så slipp eg å lure på kva folk seier bak ryggen min.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 11:00   #132
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne diskusjonen motsier seg selv. På den ene siden blir det sagt at man kanskje bør si fra til de som går helt feil kledd for å skåne dem fra å bli himlet/ledd av bak ryggen i flere år fremover. På den andre siden sies det at det er da ingen som ler av noen på grunn av en kjole. En stakkars motenoldus kan bli forvirret av mindre.

Jeg ler som regel ikke av noen som har valgt helt feil kjole. Men når jeg tenker at noen som har valgt "helt feil" er det sjelden stilen som er problemet, men at man har valgt noe som mangler passform og ikke kler personen som har det på. Det finnes jo mennesker som rett og slett alltid velger feil passform og ikke klarer å se selv hva som er kledelig (Erna Solberg?).
Men, det er fullstendig mulig å se bort i fra ting man ikke ville kjøpt selv og synes er "kjerring" og whatnot alikevel se at andre kan kle det og få dem til å se fine ut.

Men klart, jeg humrer litt over både stil og kledelighet av og til også. Jeg synes f.eks. ikke det er spesielt pent å kjøre bare legger og lårkort midtvinters, eller "glamourmodell"-looken uansett om klærne passer på kroppen til den som har det på. Og ja, jeg ler av det fordi det i mitt hode fremstår som det motsatte av det den som har det på ønsker (=usexy).

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 11:08   #133
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne diskusjonen motsier seg selv. På den ene siden blir det sagt at man kanskje bør si fra til de som går helt feil kledd for å skåne dem fra å bli himlet/ledd av bak ryggen i flere år fremover. På den andre siden sies det at det er da ingen som ler av noen på grunn av en kjole. En stakkars motenoldus kan bli forvirret av mindre.

Men trodde du at det fantes en allmenn regel for dette? Litt naivt kanskje?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 11:10   #134
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne diskusjonen motsier seg selv. På den ene siden blir det sagt at man kanskje bør si fra til de som går helt feil kledd for å skåne dem fra å bli himlet/ledd av bak ryggen i flere år fremover. På den andre siden sies det at det er da ingen som ler av noen på grunn av en kjole. En stakkars motenoldus kan bli forvirret av mindre.

Tråden motsier seg ikke selv, det er flere personer som svarer med sin helt egne mening. Men igjen, jeg er sikker på at hvemdetnåvar som skrev det satte det på spissen og ikke mener at folk ler av andres kjoler i 3 år. Du ser det?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 11:15   #135
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så hvis man stiller i feil kjole, så blir man ledd av i tre år? Nok en grunn til å bure seg inne, ser jeg.

Hvis folk ikke har annet å le av i tre år enn en kjole er det jo nærmest en samfunnsstjeneste å stille i den kjolen for å glede dem, tenker jeg.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 11:38   #136
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Er det noen som husker hva folk hadde på seg for tre år siden?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 12:00   #137
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Jeg er alt for opptatt av meg selv til å huske hva andre folk har hatt på seg. Jeg tror den eneste gangen jeg virkelig har sperret opp øynene var da ei kom i nettingstrømper, lakkrød hotpants og korsett (med pelskant) ut på andre juledag. Og da tror jeg faktsik det var litt meningen at folk skulle sperre opp øynene altså. Jeg kjenner ingen som jeg tenker at kler seg veldig dårlig, men kjenner noen som skiller seg ut positivt. Enten fordi de er kule og veldig annerledes i stilen eller veldig elegant.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 13:23   #138
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne diskusjonen motsier seg selv. På den ene siden blir det sagt at man kanskje bør si fra til de som går helt feil kledd for å skåne dem fra å bli himlet/ledd av bak ryggen i flere år fremover. På den andre siden sies det at det er da ingen som ler av noen på grunn av en kjole. En stakkars motenoldus kan bli forvirret av mindre.

Jeg for min del mener at man bør (eller kan) si fra om noen spør direkte hva man synes, ikke ellers. Jeg har ikke sjanse til å le av noens antrekk dagen etter en gang. :distre: I skrivende stund sitter jeg her med en klasse (de har prøve, altså- derfor FP )og kan ikke for mitt bare liv huske hva noen av kollegene mine går med i dag, halvannen time etter at jeg så dem til lunsj.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 19:48   #139
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg for min del mener at man bør (eller kan) si fra om noen spør direkte hva man synes, ikke ellers. Jeg har ikke sjanse til å le av noens antrekk dagen etter en gang. :distre: I skrivende stund sitter jeg her med en klasse (de har prøve, altså- derfor FP )og kan ikke for mitt bare liv huske hva noen av kollegene mine går med i dag, halvannen time etter at jeg så dem til lunsj.

Åh - åh - jeg har bedre husk! Jeg husker nemlig hva kollegaene mine gikk i på jobb idag.

La oss for et øyeblikk at vi går i det samme alle sammen.

Men spørsmålet er egentlig om det er greit å snakke generelt om et tema så lenge man ikke kritiserer noen direkte selv om man vet at noen hører på som rammes av det som diskuteres.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 20:20   #140
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men spørsmålet er egentlig om det er greit å snakke generelt om et tema så lenge man ikke kritiserer noen direkte selv om man vet at noen hører på som rammes av det som diskuteres.

Ja, det synes jeg faktisk man bør tåle. Er det ikke det et diskusjonsforum er til? Og sitter det egentlig noen her og tror at alt de gjør, mener, har på seg, spiser, innreder med, kjører, osv, faller i smak hos alle andre? Det er neppe for tidlig for noen av oss å bare innfinne oss med at vi ikke kan tekkes alle, og at det i grunn er helt greit.

Synes man ikke dette er greit, så vil jeg påstå at diskusjonsforum på nett neppe er rette plassen for engasjement.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no