Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Stablebare boller med lokk

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-15, 18:51   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Stablebare boller med lokk

Nå har jeg irritert meg lenge nok.
Har en del små boller i kjøkkenskapet, noen av de har ikke lokk mens noen har lokk. Dessverre har de som kan stables ikke lokk, og de som har lokk kan ikke stables.

Så, jeg er på utkikk etter boller som kan stables og som man får lokk til. Ikke veldig store. Skal brukes til f.eks middagsrester, ferdigkuttede grønnsaker, store pakker med pålegg etc.

Noen som har tips?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 19:03   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Margrethe fra Rosti?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 19:32   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

De er fine ja, har nesten en av hver.
Men ikke helt det jeg er ute etter nå. Dessuten er jeg ikke så glad i de lokkene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 19:54   #4
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Tupperware. For eksempel cool smart.
http://tupperware.ipapercms.dk/Tuppe...agasin/2015AW/


Sist redigert av Nima : 30-10-15 kl 20:03.
Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 19:58   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Kitch'n har noen supre på tilbud nå!
Får ikke linket, men du finner dem sikkert hvis du søker på kundemagasinet deres eller noe.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 21:36   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Tupperware. For eksempel cool smart.
http://tupperware.ipapercms.dk/Tuppe...agasin/2015AW/

De Rundlett skålene i samme str., stables de oppi hverandre slik at de tar minst mulig plass? Uten lokk på altså.


De fra Joseph Joseph var slett ikke så dumme altså, Kirsebær. Selv om jeg egentlig ønsker samme str.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 22:06   #7
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Opprinnelig lagt inn av star, her.

De Rundlett skålene i samme str., stables de oppi hverandre slik at de tar minst mulig plass? Uten lokk på altså.


De fra Joseph Joseph var slett ikke så dumme altså, Kirsebær. Selv om jeg egentlig ønsker samme str.


Rundlettene kan stables oppi hverandre uten lokk ja. Når det gjelder det settet med tre forskjellige størrelser er min erfaring at de stables best om man har den laveste nederst, så setter den mellomste nedi den og den største nedi den igjen. Jeg har dem i alle tre størrelsene () og har de forskjellige størrelsene stablet oppi hverandre, og de mellomste (de heter vel mini tror jeg) passer nedi de store, og de minste ("dessertskålene") passer nedi de mellomste.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 22:14   #8
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Supert, takk for svar, Njulaif
Takk til dere andre også

Er det flere forslag der ute?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 22:28   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Disse, fra ikea.

De finnes i ulike størrelser. Jeg elsker dem!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 22:39   #10
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Er det sånn litt hard plastikk, Propella?
Og er lokkene greie å få av og på? Sitter ordentlig på?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-15, 07:00   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Boller uten lokk, men som er så vakre når de er stablet i riktig rekkefølge, at man blir helt forelsket. : ocd:
https://www.kitchn.no/nettbutikk/bak...redskap/40031/


Bokser med lokk for stabling. Og det er fargekordinert.
https://www.kitchn.no/nettbutikk/kjo...evaring/81005/

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-15, 08:24   #12
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stablebare boller med lokk

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Disse, fra ikea.

De finnes i ulike størrelser. Jeg elsker dem!

Jeg har mellom førti og femti av disse, lokkene sitter ganske fast pga segl på innsiden, men ikke like fast som på de som setter seg "utenpå" bollekanten. Dessverre finnes den nå bare i 3,9 l og 0.7 l, den praktiske på ca 1,5 er vekk.

Hvis noen har noen stående de ikke bruker, så kan de få et veldig godt hjem i storfamilien sin hos meg!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no