Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-14, 11:05   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Ser at endel bruker baguetter eller foccaccia eller annet brød sammen med pastaretter, for eksempel lasagne. Er det noe "alle" gjør? Jeg serverer eller spiser aldri brød sammen med pasta, det føles liksom som "mel på mel" eller hva jeg skal si. (Jeg er ikke lavkarbodame, så det er ikke derfor altså).

Jeg spiser heller ikke brød ved siden av gryteretter, men til suppe og salat derimot syns jeg det er godt.

Og så spiser jeg svært sjelden kjøttpålegg. Kanskje jeg bare er sær når det gjelder kombinasjonen kjøtt og brød. Og pasta og brød.


Sist redigert av Filifjonka : 15-05-14 kl 11:11.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:07   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Flatbrød (som regel Korni) til suppe. Iblant fine eller halvgrove rundstykker/bagetter til suppe, og alle disse brødtypene bruker også om vi har (kylling-/skinke-/pasta)salat til middag. Det er vel det, stort sett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:08   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Nei, veldig sjelden.

Jeg liker flattbrød til lapskaus og til noen typer supper. Og så baker jeg gjerne foccaccia ved siden av salat eller andre grønnsaksmiddager. Men det er stort sett det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:08   #4
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Ikke så ofte, men kunne gjort det. Liker brød til både pasta og lasagne - gjerne hvitløksvariant.
Jeg spiser knekkebrød til supper da. Havkreknekkebrød med litt smør på.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:08   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Veldig, veldig sjelden. Jeg har barn som elsker brød, så da spiser de så å si ikke noe annet.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:09   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Stort sett bare til suppe. Det hender vi har brød/hvitløksbrød til pasta (som lasagne), men det er som regel hvis vi har gjester. Noen ganger flatbrød til tradisjonelle kjøtt- og fiskeretter.

På restaurant får man jo alltid servert brød til pastaretter, så det er vel ganske vanlig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:10   #7
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Jeg har heller aldri skjønt brød- og pastakomboen.

Vi bruker rundstykker til suppe og salat, og flatbrød til grøt og fiskegrateng. Da blir det faktisk brød og potet til sistnevnte, det har jeg aldri tenkt på.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:14   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Jeg elsker brød til pastaretter og lasagne osv. Egentlig til det meste. Men av "sunnhetsmessige" årsaker prøver jeg å la være, i tillegg til at jeg har ei jente som er så glad i brød til middagen at hun spiser seg sprekkmett på bare brød med litt middag, om jeg serverer brød til.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:17   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har heller aldri skjønt brød- og pastakomboen.

Vi bruker rundstykker til suppe og salat, og flatbrød til grøt og fiskegrateng. Da blir det faktisk brød og potet til sistnevnte, det har jeg aldri tenkt på.

Flatbrød til potet og kjøtt-/fiskeretter har da vært vanlig i Norge siden poteten kom til landet (og før det, bare flatbrød/lefse til kjøtt). Flatbrød og grøt er jo også brød kombinert mel eller ris, avhengig av type grøt. Veldig mange av suppene man lager er jo også basert på meljevning.

Det er jo et relativt nytt fenomen denne redselen for brød/karbohydrater. Selv om man ikke følger noen lavkarbodiett så har folk likevel blitt påvirket, helt ubevisst, av all denne lavkarbopropagandaen vi har blitt inndoktrinert med de siste ti årene. Før dette var det vel ingen som tenkte over at det var noe rart eller unaturlig i å kombinere flatbrød og poteter eller brød og pasta. Men det ser ut til at lavkarbohypen begynner å snu litt nå, og folk går tilbake til et litt mer balansert kosthold.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-05-14 kl 11:23.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:19   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Det har ingen ting med redsel å gjøre for min del. Jeg har aldri likt kombinasjonen, og på 70-tallet var det garantert ingen lavkarbopropaganda. Har heller aldri levd på lavkarbodiett.

De gangene jeg har spist brød til pastaretter har jeg nesten blitt litt kvalm, og mett på en ubehagelig måte. Så det er mer derfor jeg ikke gjør det, pluss at jeg egentlig ikke liker smakskombinasjonen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:20   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Jo vi spiser ofte brød til. Mest i helgene til lasagne og type ovnsretter og sånt.
Flatbrød spiser vi aldri.
Gutta og mannen digger hvitløksbaguetter så det blir spist mye av det. Jeg synes Naan er godt så spiser oftest det til.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:21   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Kun til suppe. Og vel noen ganger til gryteretter og den slags som jeg ikke serverer poteter/pasta/ris til.

Nå tenker jeg helst på hverdagsmiddagene. Til fest kan jeg i større grad ha "karbo til karbo".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:21   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Flatbrød til potetretter har da vært vanlig i Norge siden poteten kom til landet (og før det, bare flatbrød/lefse til kjøtt). Flatbrød og grøt er jo også brød kombinert mel eller ris, avhengig av type grøt.

Det er jo et relativt nytt fenomen denne redselen for brød/karbohydrater. Selv om man ikke følger noen lavkarbodiett så har folk likevel blitt preget, helt ubevisst, av all denne lavkarbopropagandaen vi har blitt inndoktrinert med de siste ti årene. Før dette var det vel ingen som tenkte over at det var noe rart eller unaturlig i å kombinere brød og pasta eller flatbrød og poteter.

Ikke sant - for ikke å snakke om kombinasjonen av kjøttkaker, kokte poteter og makaroni som jeg er vokst opp med (og som også mine besteforeldre opererte med), der makaronien på et vis må ha vært ansett som en grønnsak.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:23   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ikke sant - for ikke å snakke om kombinasjonen av kjøttkaker, kokte poteter og makaroni som jeg er vokst opp med (og som også mine besteforeldre opererte med), der makaronien på et vis må ha vært ansett som en grønnsak.

Det var jo kjempegodt. Bestemor hadde det også til fiskekaker i brun saus, poteter og gulrøtter. Den makaronien var supergod, riflete og jeg tror hun hadde egg og ost i den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:23   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Hjemmelagd makaroni har ingen i min slekt noensinne vært i nærheten av, gitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:24   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.895
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Spiser gjerne brød til supper og gryteretter. Er oppvokst med at lasagne serveres med brød og salat til og det hender fremdeles at jeg serverer hvitløksbrød til lasagnen, samt til pastasalaten. Ellers er jeg helt enig i at brød til pastaretter ikke helt passer.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:25   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det har ingen ting med redsel å gjøre for min del. Jeg har aldri likt kombinasjonen, og på 70-tallet var det garantert ingen lavkarbopropaganda. Har heller aldri levd på lavkarbodiett.

De gangene jeg har spist brød til pastaretter har jeg nesten blitt litt kvalm, og mett på en ubehagelig måte. Så det er mer derfor jeg ikke gjør det, pluss at jeg egentlig ikke liker smakskombinasjonen.

Nei, jeg tror på at du ikke liker det altså, og sikkert aldri har gjort det, men jeg snakker litt generelt. Det er først de siste årene at veldig mange har blitt opptatt av det, og reflekterer over slike ting som at flatbrød til fiskegrateng innebærer en kombinasjon av brød og poteter, og at brød til pasta er mel til mel, og sånn sett "ikke passer".

I Italia har jeg stort sett alltid fått brød eller grissini servert sammen med eller før pastaen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:26   #18
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

For min del handler det mest om at de brødglade barna spiser vel mye brødmat i utgangspunktt, og at jeg heller vil at de skal bli mette på andre ting til middagen. Og for egen del så blir jeg lettere overmett om vi har mye tilbehør av den typen. Det ønsker jeg ikke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:27   #19
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Vi spiser flatbrød til lapskaus og hvitløksbrød til supper...ellers ingen brød som tilbehør, barna spiser seg kun mette på brød, og vi voksne blir ubehagelig mette ;-)

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 11:28   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?

Lille*My, jeg tror også på den effekten der altså. Ville bare poengtere at det ikke er der det kommer fra hos meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no