Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Beat for beat

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 20:55   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beat for beat

Hvem var han "negeren" i (ja, er klar over at det er et politisk ukorrekt ord å bruke, men hva søren skal jeg kalle det?) i Beat for beat i dag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:02   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg visste ikke hvem noen var jeg, bortsett fra han gladkristne med mye tenner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:05   #3
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beat for beat

Han negeren, heter Ove Kenneth Nilsen og er soulartist. På lag med Ove Kenneth Nilsen var Myrna Braza som også er soulartist. Han gladkristne med mye tenner, heter Christian Ingebrigtsen, tidligere A1. På sitt lag hadde han Åse Bergstrøm som visstnok synger i London.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:08   #4
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg visste ikke hvem noen var jeg, bortsett fra han gladkristne med mye tenner.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:08   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Ahh, amylin! Takk! Christian Ingebrigtsen har jeg hørt om før. Men han Nilsen-typen digga jeg. Han hadde kanskje ikke helt stemme til å synge Toto, for eksempel, men FOR en spesiell og kul stemme! Jeg ble bergtatt av In the air tonight-versjonen hans.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:49   #6
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

...Men han Nilsen-typen digga jeg. Han hadde kanskje ikke helt stemme til å synge Toto, for eksempel, men FOR en spesiell og kul stemme! Jeg ble bergtatt av In the air tonight-versjonen hans.

Helt enig, skrudde opp volumet noe vakent her vi ! Flott fyr med flott stemme
Christian er jo flink nok han, men ble jo helt bleik ved siden av Nilsen-typen !

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:56   #7
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beat for beat

Jeg undrer meg like mye hver gang jeg ser det programmet! Er det virkelig mulig at de ikke har fått tips om låtenene på forhånd... og øvd på noen av dem??

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:56   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Ove Kenneth, helt rett navn på ham da

Men flott stemme, selv om jeg ikke liker programmet. Switchet innom

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:01   #9
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg undrer meg like mye hver gang jeg ser det programmet! Er det virkelig mulig at de ikke har fått tips om låtenene på forhånd... og øvd på noen av dem??


De skriver opp en lang liste med sanger de kan, og sender inn til NRK en stund på forhånd. Men de skriver også opp ting som at de liker musicals eller jazz, og får noen usikre oppgaver også. For eksempel en sang fra en musical som ikke sto på listen.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:24   #10
Solsikka82
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Trondheim, x ranværing
Innlegg: 24
Solsikka82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Beat for beat

han var flink ja. likte når han sang den f.. nå husker jeg ikke det navnet heller. jaja

liker beat for beat. koselig program

Solsikka82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 01:53   #11
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beat for beat

Digger beat for beat og tydeligvis så digger de seg selv og.

Jeg var å tok en kaffe på hotellet som min kusine er sjefs resepsjonist.
Beat for Beat gjengen var der for helgen.
De hadde bedt om å få middagen senere da de skulle se seg selv på tv.
De lo av seg selv så det jalla etter og hadde skytteltrafikk mellom tv, forbi oss og doen.
Vi satt og humret av dem.

En lystig gjeng i hvertfall, og veldig brisne...
Hehe

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 07:39   #12
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beat for beat

De øver MASSE på sangene før programmet!
Dette fikk jeg høre av en nær venn av en tidligere deltager.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 12:11   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beat for beat

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

De øver MASSE på sangene før programmet!
Dette fikk jeg høre av en nær venn av en tidligere deltager.

...og det hender de bærer inn noter til pianistene, pluss sangteksten slik at deltakerne kan lese seg opp under innspillinga. Har sett det med egne øyne .

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no