Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reiser dere på badeferie i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Reiser dere på Syden-/badeferie i sommer?
Ja, vi skal til/er/har vært i Syden-strøk. 80 43,24%
Tja, vi skal til/er/har vært i Syden-strøk, men har/hadde mer høyverdige planer enn soling. 5 2,70%
Nei, men det blir/ble en slik ferie på et annet tidspunkt i 2011. 10 5,41%
Nei, vi har ikke råd. 20 10,81%
Nei, vi har/hadde andre planer. 55 29,73%
Nei, vi har ikke sommerferie i år. 3 1,62%
Annet 12 6,49%
Deltakere: 185. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-11, 22:28   #21
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.108
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Ja, vi har nettopp vært 14 dager i Spania. Vi pleier å dra på sol-/badeferie hver sommer

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:30   #22
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Nei, vi var i England i år, men i fjor var det bading i Thailand.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:30   #23
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

I år har vi prioritert hus og hjem og oppgradering av dette, neste sommer håper jeg at vi reiser et sted hvor det er bademuligheter og gode temperaturer.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:31   #24
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Vi skal på badeferie på Hurtigruta og i midt-Norge vi.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:36   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Vi har hatt en sånn tur, jeg og de to store. Men i sommerferien har vi andre planer i år, litt besøk hos familie og litt legoland. Mye legoland for å være helt nøyaktig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:38   #26
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Vi hadde 14 dager på gran canaria i april, og der badet vi masse , og ble gift . Her i sommer har vi vært i boblekåpe på Røros, boblebad på bjorli, Hunderfossen (der badet barna), og hyttetur på øya til mine foreldre på kysten (men der er vannet iskaldt så der badet barna med knestøvler!). Men vi drar straks 2 uker til Danmark og da håper vi på mer badevær.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:39   #27
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har hatt en sånn tur, jeg og de to store. Men i sommerferien har vi andre planer i år, litt besøk hos familie og litt legoland. Mye legoland for å være helt nøyaktig.

Kanskje vi havner der samtidig?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:39   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Vi har hatt to herlige uker i Italia med perfekt temperatur og (blant annet) masse bading. Det er jeg veldig glad for, med det utrolig kjipe sommerværet vi kom hjem til.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:40   #29
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Vi skal på badeferie i Sverige Campingferie med stort badeland. Var på samme plassen i fjor og ungene vil tilbake dit og ikke til syden.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:45   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Spørsmålet og Hi var svært inkonsekvent, synes jeg. Vi reiser på badeferie, ja, men i Norge.

__________________

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:46   #31
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Ja, vi reiser om to uker til Costa Blancakysten. Gleder meg til sol, varme og god mat.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:46   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.867
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Spørsmålet og Hi var svært inkonsekvent, synes jeg. Vi reiser på badeferie, ja, men i Norge.

Da er det vel bare å si lykke til!

Der skulle vel egentlig stått sydentur både i hovedinnlegg og spørsmål, men da er det alltid noen som blir fornærmet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:50   #33
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da er det vel bare å si lykke til!
.

Takk. Jeg har allerede badet masse, i 20 grader varmt vann. Prøver lykken igjen i morgen og kanskje overimorgen. Det eneste problemet med badeferien vår, er at Yr ikke er helt treffsikker for tiden.
De dagene det ikke har vært badevær, har vi gjort andre ting. I dag: ponniridning!

__________________

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:51   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.160
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Vi har vært i Hellas på bade- og avslapningsferie, ja. Selv om vi naturligvis er altfor snobbete til å kalle det Syden. Det er første gang vi har brukt sommerferien på noe slikt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:51   #35
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Nei, vi ferierer i Norge i år. Det er vått her, da.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:52   #36
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Jeg svarte "annet". Vi bor i California, ti minutter fra yndlingsstranden vår. Men vannet er bikkjekaldt da! Men med våtdrakter blir det litt bodyboarding likevel.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:54   #37
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.832
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Florida er sydenliknende nok, men neppe Sørlandet, der vi befinner oss. I alle fall ikke denne sommeren. 4-åringen påstår at "alle andre" drar til Syden, så jeg måtte bare sjekke sannhetsgehalten i det.

Det påstås her i heimen også. Jeg synes bare ikke det virker sånn når jeg hører ferieplanene rundt oss. Syden er i alle fall drømmen, det er helt sikkert. Det er bare ikke drømmen min.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:56   #38
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.887
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Høyverdig, du! Vi har vært i Hellas, ja, og badet en hel del.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 23:10   #39
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Vi har badet masse i Sverige og Danmark. I sør-Sverige hadde vi også et par tropedøgn, så vi har fått en smak av sydens gleder, uten å oppsøke Syden med stor S. Dét gjorde vi derimot i mars, da vi var i Thailand. Og dit akter vi også å reise neste vinter.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 23:14   #40
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reiser dere på badeferie i sommer?

Nei. Alle drar ikke til syden.

Jeg har faktisk aldri vært på badeferie - ikke en gang da vi var på bryllupsreise til Nice var vi på badeferie (og følgelig syntes vi det var en dritkjedelig by ). Jeg har helst valgt byferie både før og etter jeg traff mannen min, men har aldri reist særlig ofte. Jeg er veldig glad i hjemmeferie, og så blir det en obligatorisk tur på hytta hver sommer. Den ligger i den andre enden av landet og turen kombineres med familiebesøk.

Det blir nok noe slags badeferie på oss etter hvert, men for min del er det ikke selve badingen som lokker. (Jeg kan ikke en gang svømme særlig godt, så jeg må på kurs eller noe så jeg blir tryggere i vannet før jeg tør å dra med små unger i nærheten av vann. Ellers får jo mannen min aldri hvilt, stakkars.) Enn så lenge blir det vel fortsatt mest hytteferie eller feriehusleie på oss.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no