Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spørsmål om innrapportering

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 22:53   #121
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg har ikke skrevet i den i det hele tatt nettopp pga. det skurrer litt for mye.

Signerer. Jeg kjenner dessuten igjen skrivestilen.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:54   #122
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Jeg liker ikke denne tråden helt jeg da! Er noen avslørt som troll her eller sparkes noen som allerede ligger nede? :muligens naiv:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:55   #123
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.056
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Ser vel for meg at denne tråden uansett blir stoppet snart. *ikke lenger like blond*

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:56   #124
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.154
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Jeg synes i grunnen dere kan stoppe tråden selv nå.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:57   #125
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.498
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Det er fint om man greier å la være å spekulere. Grunnen til det er enkel: Det er ikke hyggelig med troll, men heksejakt er definitivt ikke så veldig mye koseligere.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:57   #126
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

.......................

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:57   #127
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.512
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Hva er forskjellen på en som har en idiotisk holdning til et aktuellt tema og et troll? Er det slike som kommer via linker og bare melder seg inn for å kverrulere og hisse opp medlemmene? Er de fleste nek troll?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:11   #128
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Men altså...hvis det er sånn at noen opererer med flere brukere på samme IP - så kan jo Admin finne ut av det og slik få vedkommende til å slutte å trolle? Jeg husker det var en rimelig åpen diskusjon rundt en bruker her inne som var åpent utsatt for press rundt dette? Uten at det var trolling den gangen, ettersom jeg forsto. Det er veldig frustrerende at folk får lov å fortsette med tøyset (mildt sagt) sitt når man selv har blitt lurt trillrundt av en slik. De burde kunne fjernes.

  Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:13   #129
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

:nysgjerrig:

Ja, hvem er ikke det. Du har ikke merket noe du altså?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:15   #130
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ja, hvem er ikke det. Du har ikke merket noe du altså?

Nei, hva skulle det vært.

  Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:16   #131
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Nei, hva skulle det vært.

Nei, det er vel kanskje ikke så lett for deg å se det, du er jo ganske fersk her inne...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:16   #132
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Men altså...hvis det er sånn at noen opererer med flere brukere på samme IP - så kan jo Admin finne ut av det og slik få vedkommende til å slutte å trolle? Jeg husker det var en rimelig åpen diskusjon rundt en bruker her inne som var åpent utsatt for press rundt dette? Uten at det var trolling den gangen, ettersom jeg forsto. Det er veldig frustrerende at folk får lov å fortsette med tøyset (mildt sagt) sitt når man selv har blitt lurt trillrundt av en slik. De burde kunne fjernes.

Vi finner fort ut om noen har flere brukere med samme IP, som regel er det da snakk om et par der begge deltar på FP.

Dedikerte troll passer på å aldri delta fra samme IP. Det er grunnen til at de er vanskelig å oppdage, og umulig utestenge helt fra en nettside.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:17   #133
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Nei, det er vel kanskje ikke så lett for deg å se det, du er jo ganske fersk her inne...

Nettopp. Får håpe det ikke er som dere tror da!

  Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:18   #134
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Nettopp. Får håpe det ikke er som dere tror da!

For å være dønn ærlig - det håper jeg også. For er det et troll, så trenger det trollet hjelp, for h*n kan ikke ha det helt bra mellom ørene sine. Det er tragisk, vondt og tragisk for mange parter.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:19   #135
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

For å være dønn ærlig - det håper jeg også. For er det et troll, så trenger det trollet hjelp, for h*n kan ikke være helt god mellom ørene sine.

Jeg blir jo nysgjerrig herfra og til månen, når dere sier sånt da. Men jeg får bare leve med det!

  Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:22   #136
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:26   #137
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

For å være dønn ærlig - det håper jeg også. For er det et troll, så trenger det trollet hjelp, for h*n kan ikke ha det helt bra mellom ørene sine. Det er tragisk, vondt og tragisk for mange parter.



Tror nok det er kommet ett troll ombord, men radaren min har ikke kicka før de siste dagene. :treg:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:27   #138
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi finner fort ut om noen har flere brukere med samme IP, som regel er det da snakk om et par der begge deltar på FP.

Dedikerte troll passer på å aldri delta fra samme IP. Det er grunnen til at de er vanskelig å oppdage, og umulig utestenge helt fra en nettside.

Selv når de skifter ham, altså? Jeg er ikke inne på dette med IP-adresser, men går det an å skifte adresser selv?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:30   #139
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Det er en del ting som skurrer her inne i alle fall.
Har vært mistenksom noen dager nå og jeg blir bare mer og mer sikker.
Og skulle jeg virkelig ta feil, ja da får jeg få litt i meg selv.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:30   #140
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Selv når de skifter ham, altså? Jeg er ikke inne på dette med IP-adresser, men går det an å skifte adresser selv?

Trollene kan koble seg på andre nettverk.Da får de nye Ip-adresser. Men det må vel gå an å se om de samme går igjen. ???

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no