Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny pc, hvilken?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-12, 23:27   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Ny pc, hvilken?

Feriepengene får ben å gå på. Ikke nok med at mobilen synger på siste vers, men pc'n som har hanglet en god stund, bør erstattes så fort som mulig, før den tar helt kvelden. Jeg vet ikke hvordan jeg tar backup engang. Men bildene er i hvertfall overført til ekstern harddisk!

Har sjekket litt i dag, og kommet frem til to varianter av Asus, som jeg tror det står mellom nå:

Asus K53E
2 kjerne core i3-2350
RAM 4 (Kan ta totalt 8)
500 GB

Asus X53Z
4 kjerne AMD A6-3400M
RAM 8 (2x4)
320 GB

Ellers har begge bluetooth, minnekortleser og usb 3.2

Forskjellen på 2 og 4 kjerne av disse typene, er hva jeg kan lese meg til marginalt, så det står vel mellom om jeg skal kjøpe med mest lagring (500GB), eller mest RAM.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 16-06-12 kl 11:09. Årsak: Sjekket litt selv, og lurer på hvilken jeg skal velge
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 22:11   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny pc, hvilken?

Så dukket ASUS K53M opp på tilbud på komplett.no, så da ble den klikket hjem i kveld!

Gleder meg til å teste ny pc!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 23:05   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.492
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny pc, hvilken?

Måtte sjekke hvilken jeg har, og det er K53E. Mye PC for pengene Er det mer ram på K53M?

Grattis med ny laptop!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 06:54   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny pc, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Måtte sjekke hvilken jeg har, og det er K53E. Mye PC for pengene Er det mer ram på K53M?

Grattis med ny laptop!

Det er veldig forskjell på modellene, men den jeg bestilte nå, har 6 ram. De jeg har sett på av K53E, har hatt 4 ram, men Euronics hadde en versjon med 6 ram, dog ikke på lager.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no