Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brio Go

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-09, 11:43   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Brio Go



Har lest litt rundt på nettet (NM blandt annet) å funnet ut at dette kan være ei flott og god vogn.

Noen her som har sett, test eller hørt noe om denne??

Ser for meg at den kan passe vårt behov og når snøen kommer så har vi nok ei sportsvogn som kan brukes på turer i evt snø.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 12:05   #2
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brio Go

Vi har den. Det vil si, vi fikk en skikkelig mandagsvogn som det meste skar seg med - så jeg klaget første gang i slutten av august og venter erstatningsvogna i løpet av denne uken. Jeg kan love deg at det ikke er det samme med en Brio trille som lånevogn.

Uavhengig av feilene har vi vært utrolig godt fornøyde i de tre månedene vi hadde den hjemme, og jeg gleder meg virkelig til å få den nye. Komforten er uslåelig, både for barn og fører. Den tar liten plass til å være så stor, du får uante mengder varer med deg, den er lett å kjøre i ulendt terreng og den veier svært lite. Det eneste jeg har ønsket meg i tillegg er muligheten til å få litt brattere rygg, jeg synes den heller litt vel mye selv i øverste posisjon.

Det er ikke et kjempeproblem for vår pode som uansett sitter klar til å hoppe ut av vogna, men for mindre barn kunne det nok vært greit med mer støtte for ryggen hvis de vil sitte helt oppreist.

Selv om vi nå altså har vært uten vogna lenger enn vi har hatt den i tiden vi har eid den, er jeg ikke i tvil om at det er den vi fortsatt vil ha. Årsaken til problemene lå først hos butikken, så hos Brio som har hatt kjempeproblemer på verkstedet. Dermed fikk jeg til slutt ny vogn, men den måtte jo også bestilles...sagaen tar aldri slutt.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 12:19   #3
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brio Go

Så godt å høre du er fornøyd til tross for problemene.
Det kan jo ofte være slik med nye vogner, at feil dukker opp.
Så lenge de fikser det er det het greit for meg.

Jeg forelsker meg mer og mer for den etter som jeg hører om den!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 19:20   #4
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brio Go

Jeg har ei venninne som akkurat har fått den nå. Kikka på den forrige uke, og den så utrolig bra ut. Gråfargen var nydelig og hun var skikkelig fornøyd med den!
Hun ønsker seg en OTH/MB også, og sa at disse to i kombinasjon, da har du ALT du trenger.

Jeg hadde sett den for meg som veldig plastikk, men den så ordentlig ut.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no