Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-09, 12:51   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Har en kjempegod reima samojed dress du kan få kjøpe. Str 92. Vi har vært veldig fornøyd med den dressen! God, varm og vanntett.

Åh! Hva skal du ha for den? Må høre litt med mannen min hva vi kan gi. Den er hel og pen og fint brukt og alt?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 13:49   #42
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Den er pent brukt til 2 barn. Like hel og ser ikke utslitt ut nei. Skal se over den grundig etterpå så skal jeg gi deg tilbakemlding på pris og sånn.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 14:02   #43
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Har dere barnas hus? der har de vinterdresser fra Refleks til halv pris nå. Nedsatt til 299,-

Litt tynnere enn Reima tror jeg, men med en ekstra ull- eller fleecedress så bør det gå fint.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 14:15   #44
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Har dere barnas hus? der har de vinterdresser fra Refleks til halv pris nå. Nedsatt til 299,-

Litt tynnere enn Reima tror jeg, men med en ekstra ull- eller fleecedress så bør det gå fint.

Jeg bruker reflex til min eldste i Tromsø, han har aldri klaget på at han fryser. Jeg skulle virkelig ønsket meg barnas hus her sånn at jeg kunne kjøpt han dress på tilbud.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 14:16   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Vi har Barnas Hus ja. 299,-?? Oj! Han har en hel ulldress til å ha under klærne, sånn skikkelig Langbein-dress, hehe. Kan jo kjøpe flere sånne, de er jo geniale.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 14:26   #46
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Vi kjøpte en slik - det vil si, de var utsolgt for Reflex, men de hadde en dress som de påsto var like god til samme prisen. Og vi er fornøyd med den.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 16:20   #47
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Jeg ville kjøpt 86 eller 92 i reflex. Ville ikke kjøpt bevernylon dress. Tunge og stive. Reflex sine kan kjennes tynne ut og mange er redde for at barna blir kalde, men det som er fint er at de blir ikke det! De har bare gode og bevegelige dresser som til og med er vanntett.

Jeg missliker bevernylon høyt, er vist ikke alle som er enig med meg der da over halvparten av barna på min avdeling har det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 16:49   #48
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Har bestilt barnehagepakka 1 gang, mange år siden, og det jeg la merke til da var att fleecetøyet var en del mindre enn dressen. Så han fikk ikke brukt det.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 16:53   #49
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Iset jeg har et godt brukt regnsett i 92 fra Refleks . Hetten er blitt rosa ( de rotet bort arvingens blåe hette ) og buksen er godt brukt , men jeg har ikke hørt noe om at det lekker . Det er ditt om du vil ha det

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 17:10   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Ciela: det sier jeg ja takk til med glede! Så snilt! Regntøy får man aldri nok av. Sender deg en PM.

Jeg stikker på Barnas hus i romjulen og ser etter den Reflex-dressen. Tror vi har 2 slike butikker i nærheten, om jeg ikke tar feil?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 18:10   #51
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Her bruker Peder str 98 i år faktisk, og han blir 2 i februar. Men det er Mikk-line og ganske liten i str.
Jeg har en brukt Reima vinterdress du kan få til høsten iallefall. Har den liksom som ekstradress i vinter, men har ikke brukt den enda... (kjøpt brukt her).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:19   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Tusen takk, Necessario.
Nå venter jeg til over jul med å kjøpe dress, siden jeg tror svigers kjøper. Jeg sa til dem at minsten trengte dress, så da får han sikkert det til jul. Problemet er at de ikke er så kvalitetsbevisste, så de kjøper det billigste de finner uten tanke på holdbarhet, vanntetthet osv. Blir spennende å se ja ... Får bruke den som ekstradress i tilfelle.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:26   #53
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Om de er ekstremt sent ute, så vil det være 30% på Reima på Barnas Hus julaften.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:29   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?

Åh, det skal jeg si til dem, om de ikke har kjøpt enda. Tror nok egentlig ikke de kjøper Reima siden "det er så dyrt" (de har god råd, men er ekstremt sparsommelige) men vi kan jo spytte i litt selv. Jeg skal uansett si det til dem så får vi se.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no