Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 09:23   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Godt at noen gjør noe med han.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 10:43   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg for min del er glad for at folk fremdeles reagerer. Når folk blir kalde og likegyldige skal jeg uroe meg!

Amen!

Jeg tror ikke det kommer noe som helst ut av den anmeldelsen, for som Nebbia var inne på, så har Staff "bare" bagatellisert seksuelle overgrep mot barn, og ikke forherliget dem. Han har også vært lur nok til å slenge på at det er jo ulovlig...

Så dessverre tror jeg neppe de får gjort noe med den gamle, ekle grisen som Staff er.

Men som Skremmeren sier, det er godt at folk, i dette tilfellet Stang, reagerer - for slike uttalelser skal ikke ignoreres eller ties i hjel. Det ville være å trampe de som faktisk har opplevd overgrep som krenkende enda en gang på tærne.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 10:48   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Staff forsvarer jo bare drittsekkene, det virker som om han sitter klar og venter på at noen overgripere eller andre jævler skal bli tatt og så løper han til og forvarer dem med en gang. Virker som om mennesket elsker å få lov til å forsvare de verste av de verste og la dem få slippe ut i samfunnet igjen. Han liker vel å ha galninger rundt seg, tenker jeg, han er jo av samme ulla selv. Gikk ikke han ut i media en gang og sa at små barn bare har godt av å bli opplært i seksualitet fra tidlig av, og at pedofili derfor ikke var så ille? Mulig det var en skikkelig tabloid artikkel, men jeg mener bestemt å huske noe sånt. Satte frokosten i halsen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 13:33   #24
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Men det er jo bra at noen faktisk vil forsvare drittsekkene også.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 13:39   #25
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Akkurat det finnes det jo mange advokater som vil. Det er ikke slik at mannen hadde stått uten forsvarer om Staff ikke hadde tatt saken.

Nei, han ville nok hatt en forsvarer. Jeg synes bare at det er feil å kritisere Staff for å stadig forsvare drittsekker.
Staff er jo en høyt profilert strafferettsadvokat, og hans synspunkter på seksualitet er jo ikke akkurat ukjente. Så at lommemannen har henvendt seg til ham er vel ganske forståelig.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 13:42   #26
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Håper han gjennomfører og at Staff får sin straff han også.


__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 14:07   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Hadde nå Staff bare forsvart overgriperne, men han gjør jo ikke det. Han forsvarer overgrepene! Han forherliger og bagatelliserer alvorlig seksuelle overgrep mot barn. Overgrep som all nyere forsking, feks ved Alternativ til vold, sier at medfører posttraumatisk stressyndrom, senskader i form av konsentrasjonsvansker, adferdsproblematikk, søvnproblemer og kanskje selvmordstanker.

At Staff selv satte pris på seksuell omgang med en voksen mann eller fler som 12-åring kan ikke være retningsgivende for hvordan vårt samfunn ser på voksnes overgrep mot barn. For det er et overgrep at en voksen mann tvinger en liten gutt til å suge seg til utløaning, deretter forgriper seg ytterligere på barnet ved å påtvinge det oralsex (for slik å skambelegge hendelesen og "fordele" skylden, slik at det blir vanskeligere å si fra) og så si at barnet vil bli drept el. hvis det sier det til noen.

Dette er alvorlige overgrep. Staff er en jurist som beveger seg i ytterkanten av hva som er lov, og jeg så ham helst fradømt retten til å praktisere. Hans støtte av pedofil praksis opprører meg og gjør meg rasende på overgrepsofrenes vegne. Jeg har jobbet med voksne som har vært utsatt for "mindre" alvorlige hendelser enn Lommemannens ofre, og de sliter med tildels store psykiske problemer som en følge av hendelsene.

Vi har plikt til å ta disse barna på alvor og ikke bagatellisere overgrepene de er blitt utsatt for. Og ettersom homofobien i samfunnet er så stor, og gutter ikke lett identifiserer seg med offerrollen vil jeg tro at 300-400 ofre er toppen av isfjellet. Jeg tror han har begått overgrep mot mange fler.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 14:12   #28
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Mer kan en ikke tilføye egentlig.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 14:22   #29
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

At Staff selv satte pris på seksuell omgang med en voksen mann eller fler som 12-åring kan ikke være retningsgivende for hvordan vårt samfunn ser på voksnes overgrep mot barn.

Jeg klarer bare ikke og ta Staff alvorlig. I mine øyne er hans atferd en handlingsmåte for og unngå de "spøkelsene" han har i bakhodet. Når han går ut og "forsvarer" de handlinger som er blitt gjort, tenker jeg kun at han gjør dette for og allminneliggjøre de handlinger han selv har blitt utsatt for. Og jeg tror at på denne måten så takler han også sin egen fortid.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:13   #30
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hadde nå Staff bare forsvart overgriperne, men han gjør jo ikke det. Han forsvarer overgrepene! Han forherliger og bagatelliserer alvorlig seksuelle overgrep mot barn. Overgrep som all nyere forsking, feks ved Alternativ til vold, sier at medfører posttraumatisk stressyndrom, senskader i form av konsentrasjonsvansker, adferdsproblematikk, søvnproblemer og kanskje selvmordstanker.


Dette er tull! Han forsvarer overhodet ikke overgrepene. Selv synes jeg strafferammene for pengeforfalskning er altfor høye i forhold til voldsforbrytelser, men at jeg relativt sett ikke synes pengeforfalskning er alvorlig er ikke det samme det som forherligelse. Jeg synes dette korstoget mot Staff begynner å bli latterlig. Uttalelsene hans er provoserende og forkastelige, men å straffeforfølge dem, og ta fra ham advokatbevilgning? Tull!

Lovanvendelsen om forherligelse av kriminelle handlinger er vel knapt nok brukt noen gang. Hvis man ønsker å opprettholde ytringsfriheten, blir det også plass til upopulære uttalelser.

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:18   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Eh, jeg ser iallfall på dette som forsvar mot overgrep:

Sitat:

Forsvarsadvokat Tor Erling Staff (74) mener barn som har tatt skade av seksuelle overgrep bare er preget av sine foreldres holdninger.

- Det vi står ovenfor er en helt uforståelig angst for alt som har med seksualitet å gjøre - at det skal være det verste på jord. Kan vi ikke heller ta volden da, spør Staff.

- «Lommemannen» har fått en del unger til å rote nede i lommene med kjønnsorganet. Hvilken skade skulle dette i utgangspunktet gitt dersom ikke barna var oppdratt til at dette var det verste, sier forsvarer Tor Erling Staff.

- Ja, han er også siktet for det man kaller oralsex ved noen anledninger. Heller ikke det er, etter min oppfatning, noe å gjøre veldig mye vesen ut av, sier Staff.

Hentet herfra.

Høres jo i grunnen ut som om han synes det er teit at overgrep er ulovlig og at barn bare har godt av å bli "opplært" i det seksuelle, noe han også tidligere har gitt uttrykk for. Mannen er spik spenna gal.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:27   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hadde nå Staff bare forsvart overgriperne, men han gjør jo ikke det. Han forsvarer overgrepene! Han forherliger og bagatelliserer alvorlig seksuelle overgrep mot barn. Overgrep som all nyere forsking, feks ved Alternativ til vold, sier at medfører posttraumatisk stressyndrom, senskader i form av konsentrasjonsvansker, adferdsproblematikk, søvnproblemer og kanskje selvmordstanker.

At Staff selv satte pris på seksuell omgang med en voksen mann eller fler som 12-åring kan ikke være retningsgivende for hvordan vårt samfunn ser på voksnes overgrep mot barn. For det er et overgrep at en voksen mann tvinger en liten gutt til å suge seg til utløaning, deretter forgriper seg ytterligere på barnet ved å påtvinge det oralsex (for slik å skambelegge hendelesen og "fordele" skylden, slik at det blir vanskeligere å si fra) og så si at barnet vil bli drept el. hvis det sier det til noen.

Dette er alvorlige overgrep. Staff er en jurist som beveger seg i ytterkanten av hva som er lov, og jeg så ham helst fradømt retten til å praktisere. Hans støtte av pedofil praksis opprører meg og gjør meg rasende på overgrepsofrenes vegne. Jeg har jobbet med voksne som har vært utsatt for "mindre" alvorlige hendelser enn Lommemannens ofre, og de sliter med tildels store psykiske problemer som en følge av hendelsene.

Vi har plikt til å ta disse barna på alvor og ikke bagatellisere overgrepene de er blitt utsatt for. Og ettersom homofobien i samfunnet er så stor, og gutter ikke lett identifiserer seg med offerrollen vil jeg tro at 300-400 ofre er toppen av isfjellet. Jeg tror han har begått overgrep mot mange fler.

Jeg kan signere alt Mim skriver. Det som jeg har uthevet har jeg tenkt en del på. Selvsagt er det helt greit at Staff synes seksuell omgang med eldre menn i barnealder opplevdes ok for ham. Det er en del barn som synes overgrepene til dels oppleves godt også, og det er et stort tabu, og skaper ytterligere skamfølelse for barnet (og kanskje også når det blir voksent.) Det jeg sliter mer med er at Staff overfører egne opplevelser til å bli universelle. "Fordi jeg synes det var greit, bør alle oppleve det som greit - og det er de voksne som gjør dette til et problem". Dette er holdninger som etter min mening viser en ekstremt lav grad av empati, og forståelse av at mennesker er ulike. Disse tingene har han sagt rett ut før også, uten at det har vært knyttet til en spesiell sak - så jeg tror dette er noe han virkelig står for, og at det ikke nødvendigvis er knyttet til oppmerksomhetsbehov.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:31   #33
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Høres jo i grunnen ut som om han synes det er teit at overgrep er ulovlig og at barn bare har godt av å bli "opplært" i det seksuelle, noe han også tidligere har gitt uttrykk for. Mannen er spik spenna gal.


Mannen er gal, ja, men han forsvarer ikke overgrep. Han forsøker å ufarliggjøre dem, og jeg forstår at det provoserer. Det er ikke straffbart å være politisk ukorrekt, selv om Staff med dette har satt en standard i ukorrekthet det er vanskelig å kopiere.

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:39   #34
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

(...) han forsvarer ikke overgrep. Han forsøker å ufarliggjøre dem (...)

Er dette egentlig to ulike ting?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:08   #35
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er dette egentlig to ulike ting?


Selvfølgelig er det det.

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:20   #36
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Den lynsjestemningen og forhåndsprosederingen som rår i media og blant folk nå er virkelig ikke en rettsstat verdig, etter mitt syn. At Fabian Stang hiver seg på for å øke egen populæritet blir nesten litt kvalmt.

Staff gjør meg forbannet. Han gjør det. Men han er en persons forsvarer og han jobber der angrepene finner sted. Og akkurat nå så er det faktisk i media. Han hadde vært en dårlig forsvarer om han ikke hadde stilt spørsmålstegn ved påstander om udokumenterte skadevirkninger på 300-400 ofre. Man kan ikke forvente at en part holder kjeft dersom den andre forhåndsprosederer så til de grader i media, som jeg synes det gjøres nå av Staffs motparter.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:35   #37
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Signerer Mim og Irma,
men jeg må innrømme at jeg skifter kanal når Staff er på skjermen.
Endel av uttalelsene hans blir jeg kvalm av.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:38   #38
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Hmmm, hadde det vært så vel... Har mine tvil om at det kommer til å skje annet enn at pr-kåte mannen får enda mer publisitet...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:07   #39
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Selvfølgelig er det det.

Nei. Å ufarliggjøre noe er jo et forsvar.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:13   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Enig med Maz.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no