Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valpen min har vist seg fram

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-11, 10:31   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Valpen min har vist seg fram

Vi har denne helgen vært på utstilling, og jeg må bare få vise frem peningen!



Han er litt stor for alderen, men ble faktisk dømt frem til beste valp i sin rase - og deretter kom han på fjerdeplass som beste valp på utstillingen (BIS). Det var en utrolig stolt mamma som sammen med en hyper oppdretter stod på sidelinja og så på valpen gå flott, stille seg opp fantastisk og faktisk klare å ha fokus til tross for at han var kjempesliten.

Det var sosialt og hyggelig og lærerikt og jeg har snakket med utrolig masse folk og blitt kjent med kjempemange - skikkelig moro helg!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no