Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-18, 15:34   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

I tenåringsalder (før voksenstørrelser) var det Abercrombie & Fitch som var greia her. Koster rundt 4-500,-. Zalando har. Koster fra 300,- og oppover tror jeg. GAP også. Poden her på 14 er ikke noe særlig opptatt av såpe greier, og veldig kresen på godlukt. Less is more liksom

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 15:38   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Hollister bruker de også. Det er billigere. Adidas, Nike kan man få billigere også. Storebror får Superdry til jul, men har ingen fra før.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 15:48   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Må bare spørre, synes du Fila er en grei erstatning? En Filahettegenser koster 800 spenn lissom.

OK. Her er det kanskje på sin plass å si at jeg har lite peiling. Jeg ser at 13-åringene som vandrer inn og ut hjemme hos oss har Fila-gensere. Jeg trodde de var billigere enn det.

Det snuppa har av "merkeklær" er kjøpt til rundt kr 400 for en hettegenser, og det er jo omtrentlig det samme som jeg betaler for en hettegenser til knerten på HM. Snuppa har blitt helt ram på å finne ting på tilbud.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 15:51   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Men dere - er det helt krise med litt skimmer i skrifta, tror dere?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 15:52   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men dere - er det helt krise med litt skimmer i skrifta, tror dere?

Det kommer an på gutten. For en del blir nok det feil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 15:53   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men dere - er det helt krise med litt skimmer i skrifta, tror dere?

Ja sier fjortisen her

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 15:59   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Min nesten-trettenåring og femtenåring håndterer skimmer og glitter med høyt hevet hode.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 16:22   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Takk for svar! Jeg tenkte ikke på at det kunne være et problem engang før den unge jenta i butikken nevnte det. Det er sølv og bronse, liksom, ikke perler og blonder. Mørkeblå bunnfarge. Men det blir nok en tur til hovedbutikken i Bogstadveien i morgen. Bytting er alltid moro! Spent på hva mine egne unger synes.

S herrestørrelse var som en kjole til meg, som nok er 15 cm høyere enn gutten. XS var de selvsagt utsolgt for i alt som var. S damestr. var mer enn stor nok til meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 16:23   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Nettshopping utgår, forresten - av naturlige tidsgrunner.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 16:26   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Det er jo ikke helt ideelt for deg, sånn logistikkmessig, men de har også Superdry i en barneklærbutikk på CC Vest, og der har de ofte bedre utvalg i de minste voksenstr (naturlig nok).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 18:41   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg skal ikke si så mye selv - da jeg var 13, stod en Ball-genser aller øverst på ønskelista. Den kosta nok minst 500 kroner allerede i 1986, og det er rundt 1100 kroner i 2018-valuta.



Men jeg har min Ball-genser ennå, og må nok vurdere å forsikre den siden den tross alt har bikket grensa for veterangenser.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 21:44   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

OK. Her er det kanskje på sin plass å si at jeg har lite peiling. Jeg ser at 13-åringene som vandrer inn og ut hjemme hos oss har Fila-gensere. Jeg trodde de var billigere enn det.

Det snuppa har av "merkeklær" er kjøpt til rundt kr 400 for en hettegenser, og det er jo omtrentlig det samme som jeg betaler for en hettegenser til knerten på HM. Snuppa har blitt helt ram på å finne ting på tilbud.

Hvor handler hun da?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 23:12   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Takk for tips, Candy! Men det finnes ikke slike klær i barnestørrelser, eller? Fant ingenting på Zalando, men ser at dame går ned i flere XS.

Barnas reaksjon her var «urettferdig! Den vil JEG ha!». Nevøens storebror på 18 synes den ser veldig bra ut ut fra bildene. Kanskje jeg beholder den, så kan han evt. bytte den sjøl.

Jeg har også Ball-genser fortsatt, Madicken. Opptil flere.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 23:35   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Hvor kan jeg gå hvis jeg skal kjøpe en «kul» hettegenser til en som bare bruker 134-140, da, tro? Må kjøpes i butikk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 01:23   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvor kan jeg gå hvis jeg skal kjøpe en «kul» hettegenser til en som bare bruker 134-140, da, tro? Må kjøpes i butikk.

SuperDry er små i størrelsene. Veldig små, så jeg hadde hørt med de som jobber der hva de tenker en XS kan passe til. Enkelte av hettegenserene er relativt UNI-sex så evt en XS i dame.
Ligger både SuperDry, Session, Urban, Laundry på Strømmen - alle disse går under "kule klær".

Evt vintage Adidas hettegenser, sportsbutikk.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 18-12-18 kl 01:29.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 01:41   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

SuperDry er små i størrelsene. Veldig små, så jeg hadde hørt med de som jobber der hva de tenker en XS kan passe til. Enkelte av hettegenserene er relativt UNI-sex så evt en XS i dame.
Ligger både SuperDry, Session, Urban, Laundry på Strømmen - alle disse går under "kule klær".

Evt vintage Adidas hettegenser, sportsbutikk.

Takk for tips, Fløyel. Jeg har drevet og prøvd Superdry i dag ( ), og jeg synes S i dame var helt normalt. Passe/litt stor til meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 07:55   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jack & Jones da.?

Hva med Paysafe kort? Fåes på Kiwi og om han spiller enten PS eller pc så kan det brukes begge steder.
Alle synes det er supert.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 08:04   #38
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg har bestilt SuperDry hettegenser til junior til jul. Han har nesten ikke (merke)klær, så jeg synes det er fint å kjøpe noe han faktisk ønsker seg. Bestilte søndag kveld og den var i posten mandag kl 08.05. Jeg bestilte str 36 i dame. Det er litt forskjell oå modellene så jeg passet på å velge en baggy type og ikke en av de innsvingede (som er inflertall). Junior er vel 158 og ingen kraftkar. Jeg krysser fingre for at det blir riktig ... Hvis ikke får jeg bytte den på nyåret. Det var gratis frakt/retur.

Denne bestilte jeg https://www.superdrystore.no/dame/he...ettegenser-bl-

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 08:08   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvor kan jeg gå hvis jeg skal kjøpe en «kul» hettegenser til en som bare bruker 134-140, da, tro? Må kjøpes i butikk.

Funker ikke HM greit til slikt? I hvert fall hvis «doillavhengighet» går under temaet kul.

Det er i hvert fall der knerten foretrekker å kjøpe hettegensere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 08:08   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jack & Jones da.?

Hva med Paysafe kort? Fåes på Kiwi og om han spiller enten PS eller pc så kan det brukes begge steder.
Alle synes det er supert.

Jack & Jones har vel heller ikke barnestørrelser?

Skate-/snowboardbutikker (vet ikke hvilke som finnes i ditt område) kan ha kule hettegensere, også i jr-størrelse, av kjente merker. Men det blir kanskje en litt annen stil?

Når det gjelder 134/140 så er min gutt (som er svært lite merkebevisst) fornøyd med gensere fra både H&M og KappAhl. Hvordan de ser ut er viktigere enn hvilket merke de har, så det går mer på farge og motiv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no