Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGPjr - når ta shuttlebuss og praktisk info ift Telenor arena

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-17, 16:38   #41
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: MGPjr - når ta shuttlebuss og praktisk info ift Telenor arena

Jeg reagerte også på det at så mange gikk tidlig, og syntes heller ikke det var noe fint. Kanskje det hadde hjulpet om arrangementet var tidligere på dagen slik at det ikke var så om å gjøre å komme hjem så fort som mulig med de små barna? Det er jo tross alt et arrangement rettet mot barn.

Ellers gikk det meste smooth for vår del og. Vi tok toget til lysaker og buss derfra, det gikk greit. Vi var der veldig tidlig, og kunne nok ha dratt senere - vi fikk i overkant mye venting.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-17, 16:41   #42
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGPjr - når ta shuttlebuss og praktisk info ift Telenor arena

En time tidligere hadde vært supert. Vi satt på enden av en rekke, rett ved døren og prøvde å gå veldig ubemerket ut. Hadde ikke gjort det om vi satt sånn at vi forstyrret veldig. Jeg gruet meg veldig til hjemveien. Spesielt den km fra Jernbanetorget til leiligheten.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-17, 22:01   #43
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGPjr - når ta shuttlebuss og praktisk info ift Telenor arena

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg reagerte også på det at så mange gikk tidlig, og syntes heller ikke det var noe fint. Kanskje det hadde hjulpet om arrangementet var tidligere på dagen slik at det ikke var så om å gjøre å komme hjem så fort som mulig med de små barna? Det er jo tross alt et arrangement rettet mot barn.

Ellers gikk det meste smooth for vår del og. Vi tok toget til lysaker og buss derfra, det gikk greit. Vi var der veldig tidlig, og kunne nok ha dratt senere - vi fikk i overkant mye venting.

Joda men da hadde det krasja med dagsrevyen, og den er hellig på NRK.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-17, 18:40   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGPjr - når ta shuttlebuss og praktisk info ift Telenor arena

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Apan, vi hadde ikke fått lillebror gjennom kvelden uten godteri i bakhånd. Hadde det vært oss tre andre så hadde jeg ikke giddet ta med eget. Men jeg syns billettprisene var temmelig høye, og da å kreve at folk kjøper godteri og vann til blodpris, syns jeg er i overkant.

Jeg syns også det var fryktelig dumt med alle som gikk før og i siste sang. Selv folk som satt helt foran ved scenen gikk jo! Så kjipt for hun som sang vinnersangen. Og forstyrrende for oss som faktisk ville få det med oss.

Ja, veldig dumt.

Jeg mener at om man må ta med godteri for å få barn gjennom kvelden, er de for små. Det kan da ikke være en unnskyldning for å gjøre som man vil. Da får man kjøpe hvis man absolutt må. Når det er sagt; helst lov med medbragt godis for meg, men da for alle. Det er jo ikke morsommere å betale masse for å kjøpe der for oss som forsøker forholde oss til oppgitte regler. Jeg synes det er kjipt å betale 250 kroner for 2 popcorn og 2 vann når andre tar med hva de vil inn.
Jeg er selvsagt enig i at alt er for dyrt. Det er jo derfor det gjør meg sur.

Forøvrig alt for mange for små barn der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no