Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Makrell i tomat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 18:57   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Makrell i tomat

Spiser du det?
Og om du spiser det...:
fordi det er sunt? eller fordi det er godt? eller begge deler?

Og spiser du alle sorter "makrell i tomat"?

Ser enkelte sitter å gomler i seg en hel boks, uten noe annet tilbehør :urk:

Hva bruker dere til?
Jeg selv spiser makrell i tomat, men med litt majones over, og agurk! Da er det OK å spise... Og boksen MÅ vere nyopnet ja! Spiser stor boks, og disse små porsjonsboksene, men foretrekker helt klart den "gamle varianten". Den på tube smaker... :grøss:


Sist redigert av ItsOnlyMe : 10-09-10 kl 19:04.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 18:59   #2
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg spiser det ofte, fordi det er godt.
Jeg spiser den vanlige sorten og den knuste varianten.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 18:59   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Nei, det spiser jeg ikke. Jeg liker bare fisk til lunsj/middag, og ikke på brød.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:01   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Nei, nei, nei. Og jeg klarer faktisk ikke å sitte ved siden av noen som spiser det heller. Det kommer muligens av at det aldri fantes i kjøleskapet da jeg vokste opp? Storebror elsker det - og jeg sender det med i barnehagen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:01   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Ja, fordi jeg liker det. Liker best den vanlige typen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:01   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Ja. Fordi det er sunt og fordi det er godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:02   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg spiser det fordi det er godt og sunt. Jeg spiser bare Stabburet sin (men både de store, mellomstore og de små boksene) og liker den bare når boksen er helt nyåpnet.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:07   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Nei, nei, nei. Og jeg klarer faktisk ikke å sitte ved siden av noen som spiser det heller. Det kommer muligens av at det aldri fantes i kjøleskapet da jeg vokste opp? Storebror elsker det - og jeg sender det med i barnehagen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:07   #9
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg liker det ikke. Har prøvd det for ikke lenge siden, for å se om jeg kanskje liker det nå. Men det smaker like vondt som det lukter. Peppermakrell derimot er veldig godt. De to yngste barna elsker det.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:09   #10
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Ja liker det fordi det er godt. Liker egentlig alle tubene, men foretrekker Eldorado sin faktisk. Ungene liker den der Oscar et eller annet, hakket.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:09   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg spiser det mange ganger i uken. Stort sett bare med brød/knekkebrød og evt. agurk, definitivt ikke majones. Kan også spise det bart, men det er sjeldent. Spiser det fordi det er godt og fordi det er sunt. Jeg pleier å ha Stabburet sine halvstore, for hele bokser blir ikke spist og den er best fersk.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:09   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg spiser det fordi det er godt, og fordi det er sunt. Spiser stort sett alle typer, men den på tube er ikke så god.
Havreknäcke med makrell i tomat og majones

  Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:14   #13
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Fordi det er godt! Med majones og masse agurk Da blir det knasende i tillegg.
Jeg spiser den store boksen, og den må spises opp på to dager, hvis ikke går den i søpla. Kan spise den mellomste boksen og, men de mosede typene på tube og i liten boks kan jeg klare meg uten.

Nå fikk jeg forøvrig sykt lyst på peppermakrell.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:14   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.009
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg spiser det, men det går i perioder. Jeg spiser enten Stabburets vanlige og King Oscar i små, runde bokser. Boksen må være nyåpnet, ellers nytter det ikke.

Frøkna hater makrell i tomat, og snurper sammen munnen og snur seg bort i forakt. Det er vel det eneste pålegget hun absolutt aldri spiser.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:17   #15
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Det er kjempegodt! Men det må være av den tradisjonelle sorten (liten eller stor boks), boksen må helst være nyåpnet eller max fra dagen før, og det må være på brødskiva. Snuppa elsker det også

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:18   #16
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Ja, det spiser jeg, den vanlige sorten, jeg synes det er kjempegodt!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:20   #17
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg spiser det fordi det er godt, og fordi det er sunt. Og jeg kjenner jeg blir litt sur når noen kritiserer meg når jeg gjør det. "IIh, hvem er det som spiser makrell i tomat, det stinker!"

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:32   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg spiser makrell i tomat fordi jeg syns det er godt, at det er sunt i tillegg er bare en liten bonus.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:38   #19
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg spiser det også fordi det er godt. Spiser bare tube eller de små boksene. Den vanlige greia smaker veldig godt på vei ned, men den har en tendens til å komme opp igjen resten av dagen, og da er den ikke så god. Mystisk nok skjer ikke det med mosaversjonen.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:38   #20
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Makrell i tomat"

Jeg trodde jeg ikke likte det, men i jakten på melkefritt og sunt pålegg til avkommet kjøpte jeg inn en tube. Måtte jo for skams skyld smake på det siden jeg skulle gi det til henne, og da fant jeg jamen ut at jeg likte det jeg også

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no